Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • s3toraph

    senior tag

    válasz asdf_ #11416 üzenetére

    Szerintem sem ördöglakat! :W

    Újabb beszélgetésem volt az ügyfélszolgálattal, röpke 28 perc.....
    Elvileg most már 2012.01.29 szerepel a kiterjesztett garanciánál a vásárlási dátumnál - valaki valami mégis csinált - legalábbis a nő ezt mondta. Aztán mondta, hogy erről levelet az első tulajdonosnak tudnak csak küldeni, tehát aki beregisztrálta a rendszerbe a készüléket! Mondom mi van? :Y Mondom a múltkor egyik kollégája kiküldte nekem, csak azon ugye rossz a dátum. Utánanézett, és kiderült, ezt nem szabadott volna (személyes adatok miatt, blabla, ... pedig csak egy név és e-mail cím ami személyes adat benne). Mondom attól még nekem kell, én nem tudom az előző tulajjal felvenni a kapcsolatot, és e-mail-ben kell, mert az itt van egyből. Erre adott egy újabb email címet, hogy oda írjak, mert ők a főnökeik vagy mik, ők dönthetnek arról hogy kiküldhetik-e nekem. Mondom remek. Ez az email cím a következő:sehsupport@samsung.com .
    Szóval most írtam ide, csatoltam az adásvételi és az eredeti számla bescannelt változatát, és válaszra várok. Valamint az ügyfélszolgálatos is ígérte, hogy megy a dolog után ő is, és visszahív...
    Itt tart a dolog.
    Azt nem értem, ha a mi családunk tulajdonában van most már a gép (édesanyám van megjelölve tulajdonosnak az adásvételin), akkor mi ez a hozzáállás hogy csak az intézkedhet, kaphat levelet, aki beregisztrálta a gépet? :F Neki már semmi köze hozzá! Jól is néznénk ki, ha mindenki amit elad, utána ha gond van még ő rohangáljon, intézkedjen egy olyan termékkel kapcsolatban, amire megszűnt a tulajdon joga! Senki nem tudna eladni semmit, ill. gariztatást intézni...

    (#11415) optikus: Ezt most nem értem, hiányoznak betűk a mondatból. Mit akartál mondani?

    [ Szerkesztve ]

    Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -

Új hozzászólás Aktív témák