Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • net84

    őstag

    válasz Ariadne #1002 üzenetére

    nálunk az általános szériáknál mindig teszt van átadás elött...
    A Samsungnál tudomásom szerint 72 órán belül jelzett teljes pixelhibára van garancia, de asszem már ez sincs bármellik tipusra.
    ZBD pixelhiba gari egyes Samsung Asus Acer LG típusokra van, de ezek ált. csak a felső kategóriás kijelzőknél/monitoroknál van.

    Pont tegnap vettem fel egy rendelést, és érdekelne a véleményetek ez ügyben.
    A srác rendelt egy Asus LCD-t. Elmagyaráztam neki, hogy hogyan is működik a pixelgarancia erre a típusra, mivel sikerült a listából pont azt kiválasztania, amire az Asus nem vállal zéró pixelgaranciát, igaz egy tizessel olcsóbb is volt hasonlatos méretű/tudású társához képest. Ezt meg is értette, de! jött a hidegzuhany:
    Amit kiválasztott, abba van beéített hangszóró, és valahol kiderítette (mivel a gyártó erre sehol sem tesz utalást), hogy az audió kábel monitor felöli vége fix és nem lehet levenni a monitorról. Az elhangzott kérdés:
    - Ugye engem zavar az, hogy ott fityeg a kábel, ezért levágnám, vagyis le fogom vágni, mert ugysem fog kelleni. Ez a garanciát nem befolyásolja ugye?

    No én ezek után jeleztem neki, hogy nem kellene, mert fizikai sérülésnek minősül. Ezt viszont ő nem volt hajlandó elfogadni (majd még utánnanézek, mert miért lenne baj, ha a hiba nem attól van - akkor ezt neked kell bizonyítanod, hogy a hiba nem attól keletkezett, hogy te levágtad a kábelt), igaz a monitorért jön csütörtökön, de félek, hogy első dolga a trancsír lesz. Ha lenyiszálja, akkor onnantól kezdve elhajtható a b*s p****ba ugye?

    Read only...

Új hozzászólás Aktív témák