-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Attix82
őstag
válasz RootRulez #9441 üzenetére
Igen megteheted, de ugye itt arra is kell gondolni, hogy a Bolt azt tovább adja. És ezekből szoktak konfliktusok lenni, hogy a következő ügyfél miért kap bontottat / használtat. Amit nehezen tudnak megérteni ...
(#9442) Superhun
Ha bemegy az ember az MM-be és ott veszi meg, ugyan annyi információja van mintha neten rendelné + ugyan úgy ki se tudja próbálni, és nem állhat el Ez az érdekes dolog
[ Szerkesztve ]
-
Attix82
őstag
-
Attix82
őstag
válasz RootRulez #9449 üzenetére
Ez természetes, de attól függ mihez gyenge. Netre-filmre jó. De többre nem, már a tesztekből is lehet látni, hogy harmatok.
Talán az 5800K ami VGA-ba éppen eléri az alsó határ alját teljesítménybe, de ott is figyelni kell a memória modulokat, hogy minél magasabb órajelen ketyegjenek, mert ugye a rendszermemóriát használja VRAM-ként.
És mit néztél ki utódnak?
-
Attix82
őstag
válasz RootRulez #9454 üzenetére
Igen ez van ha nincs rendesen szabályozva az egész rendszer.
8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhatsz, ugye itt nem árt ha gyári csomagolást megközelítő minőségben adja vissza a vevő a boltnak, mivel azt egy következő vevőhöz fog kerülni.
Mivel úgy csinálják a csomagolást, hogy tuti ne tudd ismét ugyan úgy becsomagolni, így nehéz az eset.
1. már a doboz címkéje is megsérült, és olyat nem lehet beszerezni se
2. A hűtőt rátetted, paszta elkenődött stb.Jó lenne ilyenkor egy olyan jegyzőkönyv amit alárír a volt vevő, és igazolja, hogy tényleg csak kipróbálva lett, ledátumozva stb. Mert jelenleg ha visszaveszi a bolt , tuti senkinek se kell új árként
Ezzel nem akarom a boltot védeni, csak az egész szabályozás nem kerek.
de tény, szabály szerint vissza kéne venniük és 30 nap pénzvisszafizetést is megoldaniuk.
[ Szerkesztve ]
-
Attix82
őstag
válasz sasa311 #9460 üzenetére
Ez így van, nem is vitattam. Ezért is írtam, hogy át kéne gondolniuk ezt az elállás dolgot és kicsit korrigálni. Akkor nem lennének viták.
Már az alapoknál hibázik ez a dolog:
1. megrendeled neten, átveszed személyesen.
2. bemész a boltba és megveszed a terméket.
Semmi különbség nincs mégis van
-
Attix82
őstag
válasz lama_lamm #9464 üzenetére
Nincs előírás ,hogy hányszor javítják. De arra figyelj, hogy a javítás ameddig tart annyival hosszabbodik a garancia időd.
Általában ha ugyan azzal a hibával 3-szor lett javítva, és mindig fennáll, akkor kedvesen meg lehet őket kérni, hogy megoldható e a csere vagy másik készülék, mert neked ez már kellemetlen.
Azért is írtam, hogy normálisan kell ilyenkor szólni hozzájuk, mert akkor ők is azok lesznek és megértik a problémádat. Mivel erre konkrét szabályozás nincs.
-
Attix82
őstag
válasz rayoliviero #9471 üzenetére
Mi a tünet?
-
Attix82
őstag
válasz rayoliviero #9474 üzenetére
Ahol letesztelték csináltass egy szakvéleményt , és vidd be a boltba ahol lett véve. Ha bebizonyosodik, hogy tényleg hibás, akkor az összeget is lehet kérni amennyiért Te bevizsgáltattad (legyen számla róla), mivel Ők ezt nem ismerték el + nem is a Te feladatod lenne.
A Z77 már alapból IVY kompatibilis.
[ Szerkesztve ]
-
Attix82
őstag
válasz rayoliviero #9476 üzenetére
Akkor ők adjanak szakvéleményt Ha arra se reagálnak, akkor fogyasztóvédelmisekkel beszélj erről a dologról.
[ Szerkesztve ]
-
Attix82
őstag
válasz rayoliviero #9479 üzenetére
Akkor a fogyasztóvédelemnek említsd meg ezt az esetet. Illetve, ahogy előttem is mondták mutassák meg, hogy működik. Mert ugye nekik kell bizonyítani ,hogy tényleg működik az a lap. Ha kell beviszed a géped is, persze ha megoldható.
Vagy egy másik CPUval ami ott bele tudnak rakni, azzal is kipróbálhatják.
[ Szerkesztve ]
-
Attix82
őstag
válasz rayoliviero #9484 üzenetére
Mindenképpen mutassák meg neked, hogy megy a lap. Ezt látnod kell, csak így tudják 100%san bebizonyítani. Mert egyenlőre 1-1 az állás.
Sajnos a fentebb írtam az elállás nincs teljesen korrigálva, mert gondolom egyik vevő se szeretne bontott alkatrészt kapni. De ez most mind1 is.
-
Attix82
őstag
válasz rayoliviero #9486 üzenetére
Fogyasztóvédelem, panaszkönyv. Leírsz mindent, szakvéleményektől kezdve.
-
Attix82
őstag
válasz Biznisz Elek #9512 üzenetére
Ilyenre nincs jogszabály, de ebben az esetben már nem. Mivel elfogadtad a cserét egy másikra. Ha pénzvisszafizetést választottad volna, ami lehet 30 napba bele is telt volna....aztán rendeled meg, akkor elállhatsz.
-
Attix82
őstag
válasz Biznisz Elek #9514 üzenetére
Nem, mivel ez már közted és a bolt közti "egyedi" megegyezésen alapul már. Ami nem jogszabály szerint megy.
-
Attix82
őstag
-
Attix82
őstag
"(2) A kijavítást vagy kicserélést — a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel — megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni."
Te is tudod, hogy ez egy halandzsa szöveg . Kényelmetlenség? Valakinek már 30 perc is az.
-
Attix82
őstag
-
Attix82
őstag
válasz sasa311 #9590 üzenetére
1 év a kötelező jótállás, garancia szó nem létezik. Ha pl valahol 3 év garancia van írva, a vásárlói infóba kell megnézni mit is takar. Ha 3 év jótállás akkor az teljes körű, ha pedig 1 év jótállást és 2 év korlátozottat ,akkor ott már a bolt feltételei vannak (az utolsó 2 évbe).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- 4GB DDR3 PC3 PC3L 1600MHz 1333MHz RAM memória LAPTOP -ba eladó
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
- Kellemes árú vezetékes gamer egerek
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen