Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #65537792

    törölt tag

    válasz laposonly11 #88739 üzenetére

    :DD
    Te, meg a kocsi megcsillanó csata a sarkon és onnan látod ki kivel van. :C :C :C

    Sírok....

    Aranyos vagy amúgy... :))

    [ Szerkesztve ]

  • Speedy007

    őstag

    válasz laposonly11 #88739 üzenetére

    Régen is volt élet nélküle anélkül is lehetet/lehet játszani. Nem egy olyan video van fent a YT-n magyarul de bármilyen nyelven hogy az RTX még mindig "gyerek cipőben" jár . Hogy vannak helyzetek mikor RTX nélkül sokkal valósághűbb az adott terep/tereptárgy mint vele pl. Metro exodus esetén is tetten érhető ez de lehet még sorolni címeket.Látványilag sokat dob nem tagadom de hogy haszna is legyen nem hiszem.FPS címek esetén nem hiszem hogy előnyös lenne hogy minden be csillan vagy csillog mint a salamon t**e ott inkább azon van a játékos hogy az ellenfelét minnél hamarabb le szedje így a hallásnak több értelme van ha hallod hogy futnak vagy osonnak körülötted.Battlefiled elég jól van optimalizálva ehhez mint ahogy a the shadow of the tomb raider is nem hiába tartják ezket mai napig viszonyítási pontoknak új VGA-k tesztelésekor mert kellően jól van optimalizálva ahhoz hogy a legerősebb VGA-kat vagy PC-ket laptopokat megizzaszon kimaxolva.

    [ Szerkesztve ]

  • cs.zs.

    addikt

    válasz laposonly11 #88739 üzenetére

    Besz@rok rajtatok, komolyan.
    Bemegyek egy tankos csatába, mező, szétszórva házak. Elbújok egy ház mögé, kibújok, tűz, visszahúzódok.
    Akár RTX3050-es géppel.

    Miben nyilvánul meg a RAY TRACiNG?
    Ezt mondjátok már el annak aki nem tudja!
    :R

    ...itt kérem mindenki!

  • opr

    veterán

    válasz laposonly11 #88739 üzenetére

    "a jelenetben látható szórt fényt sem tudsz előállítani sehogy csak sugárkövetéssel"

    Nem. Nagyon nem. Ha nekem nem hiszel, higgy a sajat szemednek:
    Pakold fel az epic launchert, rakj fel valami rohadt regi UE verziot, amiben aztan ziher, hogy nincs semmi real time RT tamogatas, csinalj egy hasonlo jelenetet (kb 10p store-os assetekbol), compile & bake lighting meg akarmi amit meg akar, aztan lass csodat, ott lesz a szurt fenyed.
    Dinamikus szurt fenyt global illumination-el valos, futasi idoben szamolva nem lehet RT nelkul csinalni, de meg ez se igaz, mert pl a lumen megoldja hw RT nelkul is, baromi jo minosegben. Tukrozodest meg ilyesmit is megoldottak mar nagyon nagyon regen is, igaz, nem volt olyan szep es trukkozni kellett, de mar a 386-oson volt olyan autos jatek, ahol a tukorben lattad mi van mogotted.
    Nagyon durvan benyaltad az RT marketinget. Az RT egy grafikai effekt, ami iszonyatos koltsegen ad minimalis latvanybeni javulast. Sot, ha modern engine-rol beszelgetunk, akkor az esetek 90%-ban a kep kimerevitese es zoomolas nelkul gyakorlatilag nincs elonye mondjuk a lumennel szemben. Ha igazan kompromisszummentes latvanyt akarsz, elfogadhato gyorsasaggal, akkor a mai legjobb megoldas (ami meg minimum bo 2-3 ev mire az elso jatekban benne is lesz, annyira uj technologia) az az, hogy van global illumination, es mindenre lument van hasznalva, kiveve azt a par tukrozodo feluletet, azok hw RT-vel lesznek szamolva. De mire kijonnek azok a jatekok, ahol ezek kotelezo jellegguek lesznek, mert a jatekmenet reszet kepezik, nem csak egy gimmick, addigra az RTX 4090 is egy elavult valami lesz, ~30-50khuf-ert az apron.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

Új hozzászólás Aktív témák