Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • udna999

    tag

    válasz KISDUCK #43120 üzenetére

    Pont ez a lényeg. Félreírt marketing anyag és alulfizetett-mindentleszaró alkalmazott mindenhol van. Kár lenne ezt pont a Digiprime-ra kihegyezni. Az alapvető dolgok minden egyes vásárlásra érvényesek. Én is 170km-re lakok a fővárostól, de ha eljutok oda, hogy vegyek egy 5-700ezres laptopot, akkor azért felautózok és személyesen nézem meg, hogy tényleg azért fizetek-e, amit a neten kinéztem.
    A Tékozló Homár remek indikátor ilyen célra, nem hiszem hogy a rengeteg átvert ember közül egy sem írna egy cikket az oldalra. Érdekes, hogy a "telekom" keresőszóra több száz találat van, míg a "digiprime"-ra egy sem...
    Jó pár éve vettem egy dell-t a laptop.hu-tól. Megnéztem az oldalukat, felhívtam a váci úti boltot, hogy van-e náluk készleten. Volt persze, csak 4 giga memóriával, mondom nekem 8-al kellene. Semmi gond, kicserélik. Munka közben megálltam, beugrottam a boltba. Pont akkor szedte szét a srác, megnéztem, tényleg benne van a 8as memória. Win nélkül kértem, mondtam hogy ne is kapcsolja be, majd otthon telepítem. Kaptam a számlát, szépen felvezetve, hogy minusz ram x ezer, plusz ram y ezer. Otthon bekapcsoltam, és instant agyvérzés, egy világító pixel a kijelző közepén. Na, hívtam a boltot, hogy ilyenkor mi a szar van. Ők meg szépen elhajtottak, hogy erre az esetre nem terjed ki a garanciális csere lehetősége, pont ezért találták ki az x napos pixelgarancia opciót plusz pár ezer forintért. Utána néztem, és tényleg nincs rá jogi lehetőség, be kellett nyelni. De mindez miatt még nem fogom lehúzni a boltot...

Új hozzászólás Aktív témák