Új hozzászólás Aktív témák

  • Silverboy

    aktív tag

    válasz KillHates #65192 üzenetére

    "Ha az effektelésekre, a fényekre és a textúrázására -azaz a megjelenítésre gondolsz, akkor valóban brutál sokat javult :K "

    Fizikaszámolást nem igen bírja el semmi, mai realista grafika mellet, kb 4db TR és 3080Ti-t kéne sorba kötni. Unreal 4-5-tel szórakozom, már van egy alap Storytelling mechanikám (Life is Strange pl.) meg egy félkész FPS mechanikám, ha ráengedem a fizikát, pl a pokróc az ágyon mikor beágyaz a karakter szépen terüljön el mint a valóságba, vagy, ha leesik a váza ne procedurálissan törjön szét, hanem a becsapodási pontból számolva stb. akkor jó, ha 4fps-el lefut a dolog :DDD.

    Mr. Freeman kalandjaiban, is sokat csaltak a fizikával, DE valósághű volt, és észre se vettük, én is csak utána olvasva láttam, hogy oldották meg. És azért vicces, mert eltelt 18 év azóta és kb. ugyan ott toporgunk, csak most már nem csalunk annyit :DDD.

    Nekem a kedvencem a valósághú ballisztika, 100m annyit esik egy puskalőszer mint 1km-en, de a faajtón vagy a drótkerítésen nem tudsz átlőni :)) , egyszóval szánalmas PR fogás, nem több.

    [ Szerkesztve ]

    „Nem lehet csak úgy hiperűrsebességre váltani. Ha nincsenek pontos koordinátáink, a végén még nekimegyünk egy bolygónak vagy egy szupernóvának! Aztán akkor jóccakát!”

Új hozzászólás Aktív témák