Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bkercso

    nagyúr

    válasz Zsianett #28826 üzenetére

    Én a hsz-eidben több prekoncepciót látok, mint amit nekünk tulajdonítasz. Nem is kicsit többet. A hallgatózást is tanulni kell, vagyis fejleszteni a hallást. :R

    Én ma a csatolókondival javítottam mérföldeket - már megint.

    [ Szerkesztve ]

    Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0

  • vodkaboy22

    addikt

    válasz Zsianett #28826 üzenetére

    Kapásból 2 elég komoly lánc"véggel" is rendelkezem szerintem és elmondom neked ide vagy oda lehet miden tuti de egy sz..ros kondenzátor is beletojhat úgy a képbe hogy a csuda rendszerből hirtelen azt veszed észre hogy DaftPunk olaszosan szól :DD
    Sajnos én aki előítéletekkel indultam sokkal... Most kezdek kicsit átértékelni ezt azt... (előítéleteim abból eredtek hogy bme-n végzett villamosmérnök vagyok jelenleg gépészmérnök második diplomám csinálom és mikrohegesztések lézerrel vagy ellenálláshegesztővel illetve mikroanalízis=elektronmikroszkópos vizsgálatok a kutatási területem...) És tudod mit mondok most már? Hogy aki azt mondja hogy egy elektrolit kondi között és egy MKP10 fólia között a jelútban nem hall különbséget az sű,,,et.... :DD :DD :DD

    Na de komolyan nekem is úgy tűnik hogy te indulsz itt az előítéletek versenyén első helyről! :) Ott voltál akár egy talin is? Hallottál már széles skálán sok mindent? Képzeld itt lehet hogy sok sok ember 10/10-er tudna voksolni 320-as MP3 és FLAC között helyesen pedig hát az nem lehet meg zééééh túúúl elfogultak vagytok jahhhh meg .... Én is hasonló nótát fújtam és most kezdem meg regulálni magam... Érdekes most már én is tisztán hallom egy FLAC-ból tömörített MP3 és az eredeti flac között a különbséget. Más kérdés hogy nem mindig részlet és minőség vadász az ember néha csak zenét akar hallgatni.