Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • wolfman87

    csendes tag

    Sziasztok!

    Mi is belebotlottunk abba a hibába, hogy foximaxi-val adtunk fel csomagot...(automatából-házhoz)
    Ügyfélszolgálat minősíthetetlen, még a telefont is ránk nyomták.
    Facebookon törlik a negatív hozzászólásokat és le is tiltják azt aki negatívan kommentel.
    Ez aztán a minőség politika!
    Teljes káosz, senki nem tud semmit, pedig a csomagot mindig kezeli valaki, de nem találják.
    Úgy kezdik, hogy hitegetnek. Egy kis türelem, x-ig kivisszük a csomagot, utána y-ig, stb...
    Most már azt mondták nem találják a csomagot.
    És akárhogy 2-3 munkanapot ígérnek az interneten, az ÁSZF-be 15 nap van.
    Az csak hab a törtán, hogy több, mint 100.000 Ft értékű volt a csomag, de maximum a feladási díj 15x -ét kaphatjuk vissza (kb. 56.000Ft).

    Soha többet ez a cég.
    Csak tegnap sikerült szétküldenem kb. 70 emai-t az ismerőseimnek, hogy mindenkinek mondják akinek csak tudják, hogy senki se használja ezt a minősíthetetlen dolgot. De sajnos egyre több helyen látom, hogy sokan belefutottak a bajba.
    Ha nem akartok bajt, Ti se tegyétek!


    [ Szerkesztve ]

    Többet ésszel, mint ész nélkül!

  • wolfman87

    csendes tag

    válasz balika21 #115 üzenetére

    Ha jót akarsz magadnak ne foglalkozz velük.
    Nekem a mai napig nem adnak semmi konkrétat, hogy hol a csomag...
    A Facebook oldalukról folyamatosan törölnek és bannolnak azóta is sok hozzászólást és embert.
    Inkább GLS, vagy valami komoly cég.
    Én is inkább elvittem volna magam 15ezer forintért, mint most bukok vagy 50 ezret...
    Dehát utólag okos az ember. Te tanulj a mi hibánkból! :)

    Többet ésszel, mint ész nélkül!

Új hozzászólás Aktív témák