Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Flashcash

    Közösségépítő

    Egy negatív tapasztalat a Foxpottal kapcsolatban.
    -csomagfeladás egy előre létrehozott feladási kóddal, az automatánál próbálva kézzel/QR beolvasással többször nem fogadja el mert "Hálózati hiba miatt a feladás nem lehetséges"
    -az ügyfélszolgálatot felhívva be tudnak lépni távolról az automatába (azaz az automatának van hálózati kapcsolata), a feladás nekik sem megy, segíteni azt nem tudnak (próbálja meg máshol)
    -további két másik automatánál ugyanez, csomagot feladni hálózati hiba miatt nem lehet
    -délután egy negyedik automatánál a csomagfeladás ugyanezzel a kóddal működik

    -később ugyanez a történet más csomagkódokkal is, ügyfélszolgálat segíteni nem tud. Valószínűleg valamilyen központi rendszerük túlterhelt és néha nem képes kezelni a csomagkódokat, így véletlenszerűen nem lehetséges a feladás bizonyos csomagkódokkal, így foghatod a csomagot és viheted magaddal. Összegezve Magyar Posta alatti színvonal és bizonytalan szolgáltatás.:))

    [ Szerkesztve ]

  • Flashcash

    Közösségépítő

    válasz Fecogame #792 üzenetére

    Persze hibák vannak, csak úgy tűnik erről az ügyfélszolgálatuk nem tud semmit, mert teljesen fogalmatlan módon próbáltak segíteni és feleslegesen küldözgetik az embereket más automatákhoz, ahelyett, hogy mondanák, hogy központi probléma van. Legalább nem rabolnák az emberek idejét.

    [ Szerkesztve ]

  • Flashcash

    Közösségépítő

    válasz C64 #1028 üzenetére

    Megerősítem én is, Budapesten olyan csomagautomatánál öt helyen nem tudtam ma feladni, akkor sem ha előttem több csomagot vettek ki, tehát központi hibájuk van és nem lehet sok helyen egyáltalán csomagot feladni.

    Összegezve szerintem ez a cég a kommunikációjával ezt üzeni a felhasználóiinak:
    - általános hiba van de nem írnak erről semmit a saját honlapjukon, tehát leszarják az ügyfeleiket és nem érdekli őket, hogy mennyi ember mennyi időt veszteget el aki próbál csomagot feladni feleslegesen
    - a telefonos ügyfélszolgálatuk 15 percnyi hívás után is elérhetetlen (biztos azért mert jól működik a rendszerük)
    -a hiba úgy tűnik hosszú ideje fennáll, tehát a rendszer és az ügyfélszolgálat akkor működik jól ha nincs probléma, probléma esetén minden alulméretezett

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák