Új hozzászólás Aktív témák
-
CJ4567
veterán
válasz AsakuraDave #18879 üzenetére
A WP editionön gyárilag slickek vannak, persze, hogy csúszkálni fog rally gumik nélkül. Dirtre inkább az alap Aventadort próbáld ki, rally gumikkal, bár a 33S-hez nem fog felérni. (Amúgy a Baja WP jobb, mint a 33S olyan pályákon, ami teljesen földutas.) Ami még fel tudja venni a 33S-el a versenyt, az a Lancia 037, és a Lola T70.
Értem a problémád, de rankedben nem várható el, hogy metán kívül mást pickeljen bárki, ez minden játékban így van, rankedet azért játszanak, hogy nyerjenek, és rangot lépjenek.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
Qkackca
őstag
válasz AsakuraDave #18884 üzenetére
A korábban már elmentett fejlesztéseid/tuningjaid között tudsz váltogatni illetve a tuningolást (finomhangolás: guminyomás, áttétel, futómű, stb) tudod változtatni a menüből, a részegységet cseréjét tudtommal nem lehet, vagy még én sem találtam meg
homerhamm: az az előző szezonban volt nyeremény, de a egy hiba miatt most is megadja.
Egyébként nekem volt egy kisméretű frissítésem reggel, nemtom mi lehetett.
Bírom, a heti d500 furgon versenyre csináltam pár tuningot, néhányat meg is osztottam, de csak egyhez írtam be a leírásba a seasonal & forzathon, na azt kb 8 óra alatt le is töltötték 33-an Amúgy nem is lett olyan jó
Level 4 Tuner mikortól van, nem tudja vki?http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz AsakuraDave #18884 üzenetére
Így lehet lementeni, meg letölteni, meg cserélgetni menet közben tuningokat.
Azért lemásolni ne másolja le senki, mert azért a futóművön meg a leszorítóerőn kellett bőven állítani, hogy stabil is maradjon, de azért fordulni se utáljon annyira!Ugratóknál, meg trafiknál én rendre úgy csináltam a rekordokat, hogy menet közben tuningot váltottam, ha mondjuk földútról kellett kezdeni a nekifutást, de betonút lett a vége, akkor láthatatlan kismanókkal 350-nél lecseréltettem a terepgumit utcaira. Gondolom a fejlesztők nem így képzelték, de ha ki lehet így játszani egy játékot, miért ne játsszam ki?
Sajnos azt nem engedi, hogy online-ban verseny előtt tuningot váltsak, mint az FM7-ben, pedig jó lenne, mert az 1 percbe bőven belefér, és úgy nem kéne egy-két kocsiból többet is tartani. -
CJ4567
veterán
válasz AsakuraDave #19077 üzenetére
Igen.
(#19076) Ventur@ A Car Pass-ből 6-6 autót elérhetővé tettek egy külön pakkban, egyik a British Sports Car Pack, másik az All Terrain Car Pack.
No Sana No Life
-
Win-T
senior tag
válasz AsakuraDave #19087 üzenetére
Sose nem is volt, sose nem is lesz egységes a multi. Ez nem az a játék... nekem is nagy szívfájdalmam.
-
CJ4567
veterán
válasz AsakuraDave #19087 üzenetére
Érdekes, hogy nálad minden autó rossz, és mindig a másé a jobb... Ha rankedet játszol, és megvan a Barret-Jackson pakk(Car Passban, és az Ultimate Editionben benne van), akkor használd a Ford Roadstert, vagy az Atomic Punk Bubbletopot.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz AsakuraDave #19091 üzenetére
A teleportálgatós ellenfeleknek általában rossz a netjük, te azt látod, hogy ő össze vissza van az úton, viszont neki az összes ellenfél úgy néz ki, mint aki teleportálna. Ismerek ilyet, alig tud online játszani, mert neki mindenki össze vissza teleportál, a netje miatt. (Az extrém eset az, amikor lelassul a játékod, majd felgyorsul.)
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz AsakuraDave #19091 üzenetére
Ha fair módon akarod másoknak megmutatni, hogy mit tudsz, akkor próbáld ki a havi riválist, ott mindenkinek ugyan az az autó, ugyan azzal a tuninggal, mert gyári autók szoktak a havi riválisban lenni. (Ráadásul a mostani havi riválisban egyedül az ABS kikapcsolása segít, a váltó, a TCS/STM semmit se jelent, mert elektromos az autó, és túl gyenge, túl sok tapadással, hogy a TCS/STM bármit csináljon.)
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
Qkackca
őstag
válasz AsakuraDave #19101 üzenetére
Arra a gondolsz ami a 3d beállítások kezelése/ Globális beállításoknál van, felülről a második beállítás? Én azt kikapcsoltam, nekem Sharpening off, scaling disabled (mondjuk nekem 445.87-s driver van fent)
http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
_stick_
őstag
válasz AsakuraDave #19285 üzenetére
Ez a mediterrán tengerpari krúzolás nagyon bejön.
-
homerhamm
addikt
válasz AsakuraDave #19579 üzenetére
Igen, meg session váltásnál is.
Ihn nikho! Mahna nikho mha nahna e rei! Mha nahno mha nah rikho! Ihni Kohei!
-
lanszelot
addikt
válasz AsakuraDave #19796 üzenetére
Kérek összetartás, ez a neve, igen. Beállításkor annyian ülnek be, amennyien versenyeznek, hogy tökéletes legyen a beállítás.
De olvasd csak vissza mit írt.
"magától ellenkormányoz"
Lehet, hogy elírta, de neked kell ellenkormányozni, nem magától teszi. -
IntelKiller7
Topikgazda
válasz AsakuraDave #20059 üzenetére
10-ből 1 ember. De lehet sokat mondok.
Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
CJ4567
veterán
válasz AsakuraDave #20059 üzenetére
Én megvagyok vinyóval, tudok egy percet várni, hogy betöltsön a játék(continue gomb -> garázs), online meg az Xbox One felhasználókra kell várnom úgyis.
ezt meg már linkeltem, a versenyek vinyóról is gyorsan töltenek.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
Zoleee83
addikt
válasz AsakuraDave #20059 üzenetére
És Quick Resume van-e PC-n tessen mondani? 5 játék között ugrálhatok és akár a bekapcsolás utáni 5. másodpercbe már játszok is XSX-en ? csakmondom
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
CJ4567
veterán
válasz AsakuraDave #20502 üzenetére
Még nem megszerezhető. Holnap lesz az AMG Hammer, holnap megyünk át tavaszba.
Nyáron lesz a Fiat X1/9, évszakos versenyből.
Ősszel a Hoonigan Bronco, ugyan így évszakosból.
Télen lesz a Jesko megszerezhető, évszakos versenyből. (Szóval majdnem 1 hónap még. )
Jesko után tavasszal pedig az Alfa 155, tavasz 50%-os teljesítéséért.No Sana No Life
-
NoMagix
addikt
válasz AsakuraDave #21103 üzenetére
Tényleg, akkor ma mit nyertünk meg? Mert bizony az C8!!
[ Szerkesztve ]
-
Qkackca
őstag
válasz AsakuraDave #21103 üzenetére
Versenyért adják, nem szezonért
PeL: nézz rá, van frissítés a játékhoz, mert nekem is érdekes dolgok voltak anélkül
http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
Qkackca
őstag
válasz AsakuraDave #21158 üzenetére
Kormánnyal kb ugyanaz a viszonyom mint a kontrollerrel
Azzal is lassabb vagyok többnyire, bár azt is régen próbáltam.
Egy jó emlékem van a kormányról. Talán tavalyelőtt Bp-n vhol voltam egy szimulátorházban, Assetto Corsa, Imola, Bmw M3 e30, na egyedül itt volt jó, élvezetes kormánnyal menni nekem, meg ráadásul tizedre annyi időt mentem, mint ithon bill-lel
De az 3 monitoros, komolyabb székes valami valami volt.http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
Nyethuszar
tag
válasz AsakuraDave #21280 üzenetére
Nézzed sokszor Ah-ban. Nekem kb 10perc alatt beadta. Utána meg a féltucatot..
Mindenki hülye aki nem normális :D
-
Qkackca
őstag
válasz AsakuraDave #21300 üzenetére
Naa, nem kell utolsónak lenni, de azért legyen előtted valaki
http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
homerhamm
addikt
válasz AsakuraDave #21362 üzenetére
Akkor valami kitalált noname tákolmanyt berakhatnának, a Crew 2-be kitalált roncsderbis autók vannak Proto fantázianévvel.
Ihn nikho! Mahna nikho mha nahna e rei! Mha nahno mha nah rikho! Ihni Kohei!
-
CJ4567
veterán
válasz AsakuraDave #21369 üzenetére
Multiban fixen mindenkinek kozmetikai törés van beállítva, tökmindegy, hogy te mit állítasz be. A TCS az segít RWD-nél, ha nem tudod kezelni, de amúgy lassít, gyorsabb leszel, ha megtanulod TCS nélkül a gázt kezelni.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz AsakuraDave #21371 üzenetére
"Rajtnál nincs az az isten hogy te RWD-vel TCS nélkül legalább olyan jól indulj mint aki AWD-vel van. AWD-vel csak tövig nyomom a ravaszt míg RWD kocsival 50-60%-ig és még így is elkezd kipörögni. Kanyarokba belehet hozni az AWD-ket de küzdeni kell."
Nincsen, de az RWD-k jobban kanyarodnak sokszor, és ráadásul több, sokszor sokkal több erő fér egy RWD-s autóba, mint egy AWD-sbe.
Egy hosszabb sprinten pl. szépen kijön egy RWD powerbuild ereje, Colossuson AWD-vel kb. esélyed nincs egy olyan RWD-s ellen, aki tudja hogy mit csinál.No Sana No Life
-
zolee145
tag
válasz AsakuraDave #21371 üzenetére
De ez a valóságban is így van. Soha nem gyorsulsz olyat rwd-vel, mint awd-vel. Egyszerű fizika. De mondok mást. Ha nézed a laptimingot volt pár példa. Audi RS5 (450ló, awd) vs Alfa Giulia Q (510 ló, rwd). Az 1 km-es kör végére 2 ezred volt köztük, pedig a rajtban nyilván tizedeket hagyott az Alfa. Másik példa: Focus RS (350 ló, awd) vs Civic Type R (320 ló, fwd). Kör végére itt is ezredek. Ha ezek a meccsek kétkörösek lettek volna mindkét esetben kikap az awd. Nagyobb tömeg, nagyobb hajtási veszteség. Igazából a rajtban van nagyon nagy előny, meg talán a a nagyon szűk, majdnem állóra fékezett visszafordítókban a kigyorsításnál. Sőt, mégegy példa: annak idején az fwd kitcar-ok időnként elkapták abszolútban a top wrc-ket, amik sokkal erősebbek, nyomatékosabbak, és összkerekesek.
-
CJ4567
veterán
válasz AsakuraDave #21390 üzenetére
Ja, hogy úgy. Bocs, félreértettem, akkor jól gondolod, állítható segítségek, fix súlylimit, lóerőhatár, hogy minél kiegyensúlyozottabbak legyenek az autók, és RWD.
No Sana No Life
-
zolee145
tag
válasz AsakuraDave #21377 üzenetére
A GT3-ban azért van abs meg tc, mert az hivatalosan customer racing-re van tervezve, vagyis bárki megveheti és mehet vele. A jól fizető ügyfeleket nem akarják megölni. Azért álítható, mert mindig utána tudnak menni a gumikopásnak. Eleinte alacsony tc, aztán ahogy kopik egy re erősebbre kapcsolják. Viszont tc nélkül a leggyorsabb az autó, csak akkor a lábadnak kell nagyon ügyesnek lenni. Amúgy az awd sem sétagalopp. Rajtban könnyebb, de pl rali autóknál látszik, hogy folyamatosan tolja az elejét, ezért gyorsabb laza talajon keresztben.
Minden esetre az rwd mókás, még ha kicsit jobban is kell figyelni a kigyorsításokra. -
zolee145
tag
válasz AsakuraDave #21393 üzenetére
Régebbn a rally rwd volt. Mostanában a belépő kategória fwd, az r5 és a wrc meg awd. Meg az új rally3 kategória is awd.
Más: elég rossz, hogy visszamenőleg nem lehet megcsinálni a heteket. Legalább abban a hónapban amiben épp vagyunk. Kénytelen volta megvenni 7 millióért a C8-as Corvette-et, ahelyett, hogy megszereztem volna valami versennyel...
-
zolee145
tag
válasz AsakuraDave #21607 üzenetére
AWD-vel megyek, de attól még undorító az egész. Ráadásul most nem is választhatok amit akarok. Pl Alfa Stelvioval nem mehetek, e mondjuk Bentley-vel simán mennek emberek. Nem értem. Vagy az a lényeg, hogy 2 tonna alatti jármű nem játszik?
-
PeL
addikt
válasz AsakuraDave #21607 üzenetére
Mostani playgroundon nyitott kerekű veterán autókkal kell menni, hát mondanom sem kell mekkora élmény, főleg ha alap RWD-s mindegyik. A régi vasúti depónál van ugye a pálya, alapból nem nagyon lehet elindulni az autóval pláne hogy mostanában kipörgésgátlót se használok, kapar mint a vadmarha meg azonnal farol kifelé ahogy megpróbálok gázt adni billentyűzettel. Viszont van egy saras része ott annak a pályának, na ott már sokszor az arcom kapartam Volt hogy emiatt nem bírtam elkapni valakit a túlélés közben, mert annyira kapart a kocsi hogy nem bírtam az illető elé begurulni ahogy jött stb... Rettenetes volt, szidtam a játékot mint a bokrot, eddigi legrosszabb playground élményem ami volt. Ráadásul vezettünk már 2:0-ra, ugye 1 win kellett volna, a zászlóbevitelesnél meg ugye az ellenfél nem bírta feladni hogy minél előbb vége legyen ennek a rettenetnek, erre elkezdték behordani szervezetten a zászlókat és nyertek is, majd megnyerték a következő csapatkirályos játékot is, direkt szemétkedtek, eldugdosták a koronákat, felmentek velük a platformok, konténerek tetejére... -.- 2:2-nél beadta megint a zombis módot, azt meg végül megint megnyertük kissé nehézkesen, így 3-2 ide. De ennek köszönhetően kb 15 perccel tovább tartott ez az unalmas hülyeség mint kellett volna . Már én sem szívesen csinálom hétről hétre ezt, de kell a nyeremény autó...
[ Szerkesztve ]
-
Qkackca
őstag
válasz AsakuraDave #21613 üzenetére
Olyannak olyan, csak mégse
Amikor készítesz egy blueprintet, az autótípusok kiválasztásánál, ott egy csomó lehetőség, írja is mik felelnek meg annak a szempontnak a garázsodból.
Van még 1-2 érdekes kategória.Igazán jól sikerült az előző poszt formázása, csak nekem nem így jelent meg, csak néztem miért olyan furi
http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
zolee145
tag
válasz AsakuraDave #21609 üzenetére
Nem, A800, arra figyeltem. Ezek szerint tényleg a tömeg a lényeg.
-
zsiz
őstag
válasz AsakuraDave #21619 üzenetére
Én on- és offroad is a 370Z-vel csináltam volt ami nem elsőre, de max 3.-ra mind meglett.
Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |
-
homerhamm
addikt
válasz AsakuraDave #21619 üzenetére
Hoonigan Rs200 vagy valamelyik számozott Mustang.
Ihn nikho! Mahna nikho mha nahna e rei! Mha nahno mha nah rikho! Ihni Kohei!
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz AsakuraDave #21805 üzenetére
Hát igen. Az FH4-ben le lehet kérni a telemetria adatokat, ott látszik, hogy egész komplex a fizikai modellje (a kedvencem, hogy minden guminak három zónában van hőmérséklete - futófelület, külső és belső perem, és drifteléskor szalad is fel szépen a csúszó kerekek hőmérséklete) - innen már csak döntés kérdése, hogy ezt a fizikát hogyan "drótozzák össze" a kezelőszervekkel (kormány, kontroller, billentyű) Nyilván az Assetto Corsa fizikája komplexebb, de ha valósághű szimulátor lenne a cél, akkor biztos vagyok benne, hogy meglepően jó dolgokat ki lehetne hozni az FH4-ből is.
-
válasz AsakuraDave #21805 üzenetére
Forza Motorsport, és a Gran Turismo kb egykutya. Egyik sem sim, max az említett simcade.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
IntelKiller7
Topikgazda
válasz AsakuraDave #21805 üzenetére
Gran Turismo ugyan az mint a Motorsport. Csak a szabályrendszer ezerszer jobb.
Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
homerhamm
addikt
válasz AsakuraDave #21965 üzenetére
Állítólag az volt a legrosszabb NFS mind közül...
Ihn nikho! Mahna nikho mha nahna e rei! Mha nahno mha nah rikho! Ihni Kohei!
-
IntelKiller7
Topikgazda
válasz AsakuraDave #21965 üzenetére
Horizonra és a Motorsportra is külön vannak licenselve a kocsik.
Amúgy nekem nem hiányoznak annyira a GT autók. Félreértés ne essék, én kedvelem őket. Amikor szimulátoroztam, akkor is sokat mentem velük. Amiket utcai használatra is lehet használni, azok megtalálhatóak a Horizonban is. Egy GT3 Bentleyt azért nem látsz csak úgy az utakon.
Nekem tetszik, hogy próbáltak a valósághoz igazodni. F1-es autót sem látsz az autópályán még 1 régi autóval azért kimehetsz pályázni, ha befizetsz.#21966homerhamm Nagyon fapad volt. Xboxos karrierem azzal kezdtem, de csak mert akkor nem volt más játékom hozzá, EA Access-ben pedig benne volt az NFS 2015.
Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
rdt89
addikt
válasz AsakuraDave #21965 üzenetére
Viszont a Horizon 4-ben a kocsik 10%-ra elérhető kb a Heat-al egyszintű optikázás, tuning, s a Horizon autóinak a 10%-a, majdnem egyenlő a komplett Heat felhozatalával. Van pár autó amiknél tényleg rengeteg féle optikai elem van és nekem a Horizon 4-be behozott tengelytáv szélesítés marhára tetszik.
InterKiller7:
Nekem még a Pro Street tetszett, de utána már csak a neve miatt játszottam a játékkal, hogy hátha egyszer visszatér, de ezekkel a fejlesztő csapatokkal nem fog. Black Box szállította a Underground-ot, de a Carbon-t is és ezek tényleg iszonyatos játékok voltak. Az Underground 2-t még most is előveszem néha az élményért.[ Szerkesztve ]
-
homerhamm
addikt
válasz AsakuraDave #22177 üzenetére
Az megvan (FM7), én meglepődtem, bő fél évvel később, hogy még ebbe is van "játszótér".
Ihn nikho! Mahna nikho mha nahna e rei! Mha nahno mha nah rikho! Ihni Kohei!
-
ProEvoFan
nagyúr
válasz AsakuraDave #22529 üzenetére
Én most a heti kihívásra gondoltam 370km/h sebességgel kell átmenni a traffipaxon egy Szuper GT autóval. Eddig 363km/h a rekord.Nem tudom melyik autót tunningoljam fel, hogy meglegyen a sebesség.
-
AsakuraDave
őstag
válasz AsakuraDave #23220 üzenetére
Szánalmas 2-3 csillagos nyomorékok azt az utolsó 2 sprintet 45perc alatt teszik meg
Meg ezek a steames kutyák is elindulni nem tudnak közben az AI 50méterről rád ugrik mert miért ne. Szánalmas.There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
AsakuraDave
őstag
válasz AsakuraDave #23221 üzenetére
SparingCrayon nyomorék fos, arra képes, hogy egész élete arról szól, hogy ezzel a fossal játszik de 3/3 utolsó helyezést ért el. Fos szar játék meg a community is egy raklap fos cancer.
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
CJ4567
veterán
válasz AsakuraDave #23222 üzenetére
Ilyen hangnemben én nem mondanám, hogy rák a community Amivel ősidők óta megcsinálható a trial egyedül, az az, hogy előre mész, és blokkolod az AI-t, hogy minél többet beérjenek a csapattársaid. (És ráadásul sokszor a vesztett versenyt is megadja a csapatotoknak a játék.)
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
PeL
addikt
válasz AsakuraDave #23222 üzenetére
Tényleg idegesítő tud lenni mikor a bénázó csapattársak miatt kap ki az ember, de azért ezt így leírni kicsit erős volt
-
stillmatic
aktív tag
válasz AsakuraDave #23227 üzenetére
Az online cross country versenyek mindig is a legalját képviselik, random fűcsomóktól is el lehet pattogni a másik irányba, vannak ugye nem jó de lelkes csapattársak, sínen húzott AI mindezt megkoronázza a társak elsőrangú autóválasztása, különös tekintettel a kategória alja, stock autókra fókuszálva.
Tehát nem mondom hogy nincs igazad, bár így is be lehet húzni a trialt pár próbálkozás után, de az megvan hogy trial+ játszótér nélkül, 3-4 napi kihívást és minden mást teljesítve is megugorható a heti 80 százalék? -
IntelKiller7
Topikgazda
válasz AsakuraDave #23222 üzenetére
Attól mert 4 csillagos nem biztos, hogy egész életében ezzel játszik. Vagy ezzel a móddal. Lehet csak egész nap farmol. Én is inkább kocsikázok benne, mint, hogy gép ellen versenyezzek. És pont ezért, hogy ne basszon fel a játék.
Ha már leülök inkább cruisolok vagy driftelek mint, hogy széttörjem a kontrollert. AI-t nem fogom visszavenni csak ezért, mert akkor meg mi értelme volt az egésznek, ha adok nekik 2 kört.Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
Qkackca
őstag
válasz AsakuraDave #23336 üzenetére
Nem követem a hivatalos forumot meg a többi felületet, de tegnap még nem ment.
A trial meg a játszó az megy, akár konvojban is, barátokkal. De maga a konvoj nem aktív úgy mint máskor, szóval amúgy az nem megy. Sima versenyt sem enged együtt mert nem rak be egy sessionbe sem.Az a multi verseny a havi 80%-ért annál melyikre is gondolsz pontosan?
stillmatic:
Szóval azt mondod A800-as tuningokkal vagy felette nem jó a fékérzet, fékezés?
Próbálok egyet csiholni majd én is.http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
C4mp3r
addikt
válasz AsakuraDave #23336 üzenetére
pc-n az xbox networkingnel csekkold, hogy a teredo nincs-e blokkolva. [link] ha ranyomsz, hogy fix it elvileg megcsinalja. nekem minden ujrainditasnal eljatssza, eleg idegesito.
Új hozzászólás Aktív témák
- GIGABYTE RTX 3060TI GAMING OC 8G
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 9 7900X3D 64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest