Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PeL

    addikt

    válasz PeL #20364 üzenetére

    Billentyűzetre közben láttam írtátok hogy ismert hiba és dolgoznak rajta, ez oké akkor...

  • rdt89

    addikt

    válasz PeL #20364 üzenetére

    Szia, gratulálok a játékhoz, biztos, hogy ne mfog hónapokig engedni a kezei közül. :) Az első kérdést látom megtaláltad, a másodikra a válasz, a multi elég stabil szokott lenni, szerintem a szolgáltatónál keresendő a gond, de néha-néha a Horizon szerverei is instabilak, de akkor itt úgy is jelzik többen is eme anomáliát. A tuning nem fontos, én alap autókkal pörgettem ki a játékot, utána kezdtem el adni az élvezetnek, de persze 1-2 extre erőtartalékot okozó felszerelés csak jót tesz a kocsinknak. A Soundtrack-et meg majd a sokadik játék után kifejezetten idegesítőnek fogod tartani, szerintem rengeteg 500+ órát beleölt játékos van, aki már falra mászik a zenéjétől, kár, hogy azokat nem lehet változtatni, azokat nem frissítették, de ez nem von le a játékélményből semmit, garantálom, hogy 2-300 órát minimum bele fogsz ölni ebbe a remekműbe. :)

  • Kisgépkezelő

    senior tag

    válasz PeL #20364 üzenetére

    A multi most a héten nekünk is instabil volt, úgyhogy én valami szerver/szolgáltató oldali gondra gyanakodnék.

    Tuningolni, ha versenyképes szeretnél lenni, akkor nagyon fontos, mert még a sportosnak mondott kocsik legnagyobb része sem valódi versenyautó. Ez nem olyan játék, mint egy Need for Speed, hogy mindent maxra tuningolsz azt akkor jó lesz, hanem valahogy kiegyensúlyozottra kell tuningolni, hogy már épp elég gyors legyen, de még épp elég irányítható. Az ellenfeleid szintjét hozzád igazítja, ezért minden ponttal amivel magasabb szintre kerül a kocsid, az ellenfeleid is követnek. Pont ezért, ha mondjuk túl sok pontnyi fejlesztést teszel az irányíthatóságra, akkor egyenesben úgy otthagynak, mintha Trabanttal mennél, fordított esetben meg... A legegyszerűbb becélozni mondjuk egy B623-as kocsival az osztály tetejét, B700-at és úgy pakolni bele a dolgokat, hogy a végén erős is, meg kezelhető is legyen. A csíkokat nem érdemes figyelni, hogy a játék szerint 1-10-es skálán milyen a kocsid, mert az nem számol a végső finomhangolással.
    Utána még be kell állítani a másik menüben a váltóáttételt, a guminyomást, a futóműhöz tartozó 8-10 paramétert, a leszorítóerőt meg miegymást. Majd ráérzel. :D

    De a legjobb funkciója a játéknak, hogy az elkészült tuningokat meg is lehet osztani, így nem is nagyon kell a tuningolással foglalkozni, mert le lehet tölteni mások kész tuningjait. Első körben mindenképp jobban jársz vele, mert a jobb játékosok tuningjai többnyire jól is működnek, és azokat nézve nagyjából te is látod majd, hogy merre érdemes elindulni egy-egy autó tuningolásánál. A kedvenc tunereidet lehet követni is, és akkor bármilyen kocsihoz keresel tuningot, az övéik jelennek meg a lista elején. Majd valamikor írok egy listát arról, hogy kit érdemes követni, de ha magad fedeznéd fel a dolgot, akkor iránymutatásnak annyi, hogy szinte bárki az [*1%*] brigádban van, meg még sokan mások akiknek a neve rivális módban a ranglista elején van, nem látványosan elcsalt időkkel. Letölteni sem érdemes maximumra tuningolt tuningokat, hanem szintén olyanokat, amik valamelyik osztály tetejére vannak fejlesztve, többnyire legfeljebb legfeljebb pár osztályal az eredeti szint fölé. Itt sem a csíkokat meg az 1-10-es osztályzatot kell figyelni. A szintjéhez képest nagyonerős hátsókerékhajtású tuningokat első körben érdemes kerülni. ;]

    neverwinter1: Ahhoz képest amilyen máig tartó rajongást indított bennem majd 20 éve egy-két NFS-es zene, vagy olyan ingame rádiók, mint a V-Rock vagy a Radio X a GTA-kból, valahogy ezeknek a nevenincs előadóknak a számai nem nagyon fogtak meg. Még duplavégű jackkábelt szőttem azért, hogy valahogy átvehessem őket kazira és Walkmanen hallgathassam, ezekért meg egy youtube-os keresést sem indítottam sose.

Új hozzászólás Aktív témák