Aktív témák
-
-
Motion_Blur
félisten
Ez inkább a vicc kategória
Schumi & Raikkonen
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Valszeg így fog kinézni 1 év múlva az imolai versenypálya:
(a zöld rész az új)
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Teszteredmények – Silverstone – Szerda:
01. - Alonso - Renault (M) 1:18.640 - 94 kör
02. - Fisichella - Renault (M) 1:18.975 - 116 kör
03. - Button - Honda (M) 1:19.383 - 137 kör
04. - Montoya - McLaren-Mercedes (M) 1:19.395 - 72 kör
05. - Raikkonen - McLaren-Mercedes (M) 1:19.558 - 37 kör
06. - Barrichello - Honda (M) 1:19.695 - 108 kör
07. - Speed - Toro Rosso-Cosworth (M) 1:20.123 - 105 kör
08. - Webber - Williams-Cosworth (B) 1:20.191 - 72 kör
09. - Kubica - BMW-Sauber (M) 1:20.556 - 53 kör
10. - Rosberg - Williams-Cosworth (B) 1:20.641 - 72 kör
11. - Villeneuve - BMW-Sauber (M) 1:20.667 - 75 kör
12. - Coulthard - Red Bull-Ferrari (M) 1:20.962 - 25 kör
13. - Liuzzi - Red Bull-Ferrari (M) 1:21.058 - 43 kör
14. - Heidfeld - BMW-Sauber (M) 1:21.870 - 32 kör
15. - Monteiro - MF1-Toyota (B) 1:22.083 - 84 kör
Te jó ég micsoda idők a Renault-októl!
Geoff Willis, a Honda technikai igazgatója az FIA-nak írt levelében azt állítja, hogy videofelvétellel is igazolni tudja: a Ferrari továbbra is hajlékony hátsó szárnyat használ, amire Michael Schumacher kirívóan magas imolai végsebessége is utal.Levélben tettek panaszt az FIA-nak: [link]
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Az új Ferrai motor szerintem rohadt erős és sokkal nyomatékosabb is, mint az előző verzió (lazán otthagyta a gyorsítási szakaszokon Alonso-t).
Egyre jobban kezdem azt hinni, hogy Schumi szopatta Alonso-t, mert képtelenség, hogy 1:28-as körök után hirtelen kivágjon egy 1:25-öt! Elképzelhetetlen, hogy egy kör alatt ennyit javuljon egy autó állapota!Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Paul Ricard:
1. R. Zonta Toyota Bridgestone 00:58.262 91 laps
2. J. Trulli Toyota Bridgestone 00:58.630 63 laps
3. L. Badoer Ferrari Bridgestone 00:58.676 150 laps
szerk: #2861: ''Fiarino''
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Motion_Blur #2857 üzenetére
''Érdekesség, hogy a gyengébb V8-as motoroknak köszönhetően a kilences kanyarig néhány versenyző nem is használta a fékjeit. Ez viszont ahhoz vezetett, hogy a fékek nem tudták elérni az üzemi hőfokot, s ez sok kis hibát okozott a lassításoknál.''
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
[link]
1-es kanyar teligázos, 2-3-4-es gázelévétel, 5-ösben eddíg kicsit kell fékezni. 7-es kanyar kicsi fék, inkább ''visszaváltós'' kanyar, nagyon lendületes. 8-asnál tényleg nagyot kell fékezni, 9-10 (ez egy kanyar) teligázos, 11-es is nagyfék, 12, 13 full gáz. 14-esnél kicsit kell fékezni, 15-nél már nagyobbat. 16-os kanyar a leggázabb, nagyon lassú és hosszú, én itt szinte mindíg hibázok (tartani kell a gázt és nehéz eldönteni, hogy mikor lehet neki padlót nyomni). 17-es már csak a célegyenesre ráfordító ív, természetesen fullos.
Ez V10-es autóval.Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz
#70869248 #2875 üzenetére
Akkor én vagyok a fekete bárány (meg jó néhány barátom):
Alapjáték (F1 Challenge 99-02) + RH2004 MOD + SRM 2005 MOD [link] (sokkal ''szimulátorosabb'' és teljeskörűbb, mint az RH pack-ok)
Pár kép a fizikáról:
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
A5 Szubjektív - Imolai Görbe Tükör: [link]
''Ez az a pont, ahol Symondsék tévedtek, s ahol megmutatkozott Schumacher és a Ferrari zsenialitása. A német ugyanis ahelyett, hogy leragadt volna az addigi szinten, váratlanul levágott egy 1:25.734-es sprintet, és egy körrel Alonso után beszáguldott a boxba. Bár 7.1 másodpercet töltött a szerelőinél, míg vetélytársa csak 6.3-at, a boxba be- és onnan kivezető két kört összesen 0.251 másodperccel rövidebb idő alatt teljesítette, mint Alonso. Ezzel a küzdelem lényegében el is dőlt, mert a harmadik etapban már nem volt olyan lassú, mint előzőleg (habár a kezdeti formáját sem nyerte vissza többé), s mivel a kigyorsításoknál a Ferrari egyértelműen fölényben volt a Renault-hoz képest, esélyt sem hagyott Alonsónak az előzésre.''
''De az az aranykör, amely San Marinóban végleg bebiztosította számára a győzelmet, egyetlen pillanatba sűrítve megmutatta, hogy Schumacher - akinek kifinomult érzékeit immár felbecsülhetetlen értékű tapasztalatai is segítik a döntések során - 37 évesen aranykorát éli.''
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Teszteredmények – Silverstone – Csütörtök:
01. - Fisichella - Renault (M) 1:18.506 – 121 kör
02. - Barrichello - Honda (M) 1:18.664 - 71 kör
03. - Raikkonen - McLaren-Mercedes (M) 1:18.664 - 96 kör
04. - Kovalainen - Renault (M) 1:19.094 - 102 kör
05. - Klien - Red Bull-Ferrari (M) 1:19.550 - 42 kör
06. - Montoya - McLaren-Mercedes (M) 1:19.674 - 40 kör
07. - Davidson - Honda (M) 1:19.701 - 143 kör
08. - Liuzzi - Toro Rosso-Cosworth (M) 1:19.998 - 83 kör
09. - Coulthard - Red Bull-Ferrari (M) 1:20.047 - 81 kör
10. - Webber - Williams-Cosworth (B) 1:20.422 - 80 kör
11. - Kubica - BMW-Sauber (M) 1:20.925 - 99 kör
12. - Albers - MF1-Toyota (B) 1:20.978 - 47 kör
13. - Wurz - Williams-Cosworth (B) 1:21.190 - 107 kör
14. - Paffett - McLaren-Mercedes (M) 1:21.888 - 7 kör
15. - Sutil - MF1-Toyota (B) 1:25.403 - 11 körStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Motion_Blur #2898 üzenetére
Legfontosabbat nem emeltem ki:
''Minél többet gondolkodom rajta, annál inkább úgy érzem, hogy Michael Schumacher győzelme a 2006-os San Marinó-i Nagydíjon, amellyel a Ferrari keservesen hosszú szünet után visszakerült a dobogó tetejére, a német versenyző eddigi pályafutásának csúcsát jelenti.''Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
Motion_Blur
félisten
''„Ha valaki óvást nyújt be ellenünk mi is azonnal óvni fogunk az illető csapata ellen. Nekünk is vannak videóink a mezőny minden egyes autójáról, amelyek azt bizonyítják, hogy menet közben bizonyos aerodinamikai komponensek mozognak. Ha a videó bizonyíték, akkor minden autó illegális.” – nyilatkozta a Ferrari technikai igazgatója.''
Kemény válasz
#2914csá!
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Raikkonen @ 21000 rpm
(és bizony nem visszaváltásnál...) [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz
ronaldo #2942 üzenetére
McLaren-nél detto. Mindegyik deformálódik, csak nem ugyanakkora mértékben. A Ferrari első 2 versenyen használt flexi szárnya kicsit tényleg durva volt, de most már rendben van. És lám: nem lassultak semmit, sőt
Végsebességben meg azért voltak jók a Ferrarik, mert jópár lóval gyarapodott a ménes
Úgy tűnik, már tényleg ''csak'' a gumi van hátra...Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Az imolai rajt Alonso, majd Raikkonen szemszögéből: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Gumi, gumi, gumi....
Nürburgringen nagyon melegednek az első gumik (főleg a bal [link]) és sok féktáv van, ahol a jobb első kereket nagyon könnyen el lehet fékezni, ahogyan azt tavaly Raikkonen is tette az első illetve a ''Schumacher-visszatolós'' kanyarban.Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Motion_Blur #2947 üzenetére
Teszek fel még 1-2 telemetriai grafikont, hátha valakit érdekel: [link] [link]
Itt a nagy leszorító erővel kísérleteztem, látszik is a végsebességből. Azóta vettem le a hátsó szárnyból és kicsit megnyújtottam az áttételezést. Az utolsó 2 szektorban nyertem 5-6 tizedet, az elsőben pedig tudtam tartani a meredekebb szárnyálással elért időtStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Montezemolo:
''Michael kedvet kapott ahhoz, hogy még egy évig maradjon. De az lenne a legjobb ha két évre írna alá.'' Ebből a kijelentésből több Formula-1-es szakértő is arra következtetett, hogy Michael Schumacher egy évig még biztosan folytatja a versenyzést.Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Tibicsoki82 #2953 üzenetére
[link] (jobb katt, save as)
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Tibicsoki82 #2955 üzenetére
Sarah Brightman & Enya - Deliver me
Ha esetleg érdekel valakitStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Motion_Blur #2958 üzenetére
+ 1 hihetetlen kép: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Motion_Blur #2959 üzenetére
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Nem csinálsz hülyeséget
A Ferrari alakulat hétszeres versenyzője, Michael Schumacher figyelmeztette ellenfeleit, hogy a soron következő futamon, az Európai Nagydíjon ismét a győzelemért fog majd küzdeni:
„Származásomból eredően mindig is nagy reményekkel vágtam neki a versenyzésnek a nürburgringi pályán. Hiszek a győzelmi esélyeinkben, és nagyon boldog lennék, ha egy újabb futamgyőzelemmel gyarapodhatnánk. Nos én nem igazán számítok szoros küzdelemre.'' - magyarázta a hétszeres világbajnok.
Vagy félrefordítás, vagy itt a game over! Nem szokott csak úgy ilyeneket nyilatkozniStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
De, a Ferrari már csak a gumi miatt ''szar''. Ez biztos.
Vedd le a Mercis szemüveget!
Nem bántásból írom, mert Kimi nekem is a kedvenc pilótám lesz ha Schumi szögre akasztja a kampót (meghát Ferrari pilóta, az Ferrari pilóta), megérdemelné a győzelmet. De nem versenyképes a Meki.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Kimi Ide-ről:
„Nem is tudom, mi lett volna vele Monacóban” – mondta Raikkönen. „Rendes srác, de nagyon lassú, és számtalan alkalom volt már, hogy megpördült, így soha nem tudhatja az ember, mikor fog előtte kipördülni.”
#2988: ok
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Tibicsoki82 #2990 üzenetére
Főleg nem 31 évesen
to TheSilencer:
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
''Mclaren sokkal kiegyensúlyozottabb mint ferrari, versenyen rendre a 2. leggyorsabb csapat''
? Bocs, de ez egyszerűen nem igaz
Előző éveben tényleg szar volt a konstrukció, de idén, ha a gumik is úgy akarták, harcba szállhattak a győzelemért (illetve Schumi). Mekinél egyelőre ilyet nem láttunk.
És az csak Alonos-nak kedvezne, ha Kimi és Schumi személyében folyamatosan változna az ellenfél.
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Aktív témák
- Házi hangfal építés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- Sorozatok
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Autós topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen NAS-t vegyek?
- Tudományos Pandémia Klub
- További aktív témák...
- Azta! Csodaszép! DELL Vostro 5370 Ultrabook Laptop 13,3" -70% i5-8250U 4Mag 8Gb 256GB SSD FHD IPS
- LEÁRAZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -80% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Logitech Z625 THX minősített 2.1-400Watt! Ritka Masszív!
- Xiaomi 13T fekete 8/256 kártyafüggetlen, garanciális
- PlayStation 4 Pro 1TB 7216B - The Last Of Us II Ed. + játék, 6 hó garanciával, Bp-i üzletből eladó!