-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
oliwire
őstag
válasz Ł-IceRocK-Ł #33030 üzenetére
Ez egy jó kérdés. De szerintem ezek a beavatkozások már nem férnének bele 55k Ft-ba.
Azért egy hengerfej polírozáshoz, vagy vezérműtengely állításhoz már jobban meg kell nyitni az autó szívét, mint egy OBD-s programozáshoz. -
oliwire
őstag
Ez viszont nem teljesen jó, hogy hideg motornál 2000-2200-nál elváltasz.
Pont, hogy az a jó, ha tartod 2000-res fordulatszámon. Hamarabb melegszik. Indításkor hagyj neki 30 sec-t, hogy az olaj eljusson mindenhova, utána indulhatsz óvatosabb gázadással.
Hidegen, alacsony fordulaton a nyomaték jobban megöli a motorod, és tapasztalat szerint többet is fogyaszt. Míg be nem melegszik, 2000-2500 rpm között utazz vele. Utána már lehet erősebb gázadásokkal gyorsítani, meg utána "vitorlázni" sík terepen 1500-as fordulaton. De annál alacsonyabban ne. Meg emelkedőn sem jó neki, hogy 1500 rpm-mel erőlteted a motort. -
oliwire
őstag
válasz ReFleXx #33087 üzenetére
Néztem én is ezt az esetet. A Mondeos kissé ellehetetlenítette az igazát, hogy ilyen nagy gázzal ki akarta előzni a szabálytalanul elé kikanyarodó Volvost. Legrosszabb esetben is, ha nyom egy vészféket, és úgy pukkan bele a Volvo hátuljába, kevésbé törik össze az autója, és szemtanúkkal, plusz kamerafelvétellel simán a legjobban jön ki a helyzetből, mint a mostani helyzete.
-
oliwire
őstag
Ezt már stabil üzemmeleg motornál, vagy még épp melegedő motornál tapasztalod?
-
oliwire
őstag
Nem hirdetésnek szánom még, csak felmérésnek egyelőre. Ha a kiszerelt Sync 2-met el akarnám adni, itt lenne rá valakinek igény rá?
-
oliwire
őstag
válasz darvinya #33268 üzenetére
Csak az MK5 Mondeoba tettek olyan fejegységet, ami tudja a zenét is átvinni gyári állapotában.
A2DP bluetooth adatátvitel kell neked, hogy a zene is tudjon menni. Majdnem MK4 Mondeot vettem, és abba kellett volna egy másik bluetooth modul, hogy tudja a zenét is átvinni, ne csak a telefonhívást.
Androidos fejegységeket nem ismerem, de nagy a választék, és nagy tudásúak vannak, de az árát is megkérik a jobbaknak. -
oliwire
őstag
válasz Earl_Muttley #33273 üzenetére
Igen, az fl-ben már gyakoribb az A2DP kommunikációra képes bluetooth modul, ezt sokszor utólag tették bele, vagy esetleg extraként kérhető volt.
-
oliwire
őstag
válasz cappa72 #33320 üzenetére
Én sem vagyok az a tipikus teljesítményhajhász, nekem nem csak a 200 LE felett kezdődnek az autók.
Szeretem, ha dinamikusan ki tudom előzni az előttem tötymörgő mazsolákat, de pl országúton is a GPS szerinti 100 km/h-ra szoktam beállni max, ha a forgalom engedi. A 80 km/h-val közlekedők tempója az, ami az előzési szándékomat ingereli.
Autópályán is 135 GPS szerint, és max előzés/elhaladáskor lesz ez több.
A mostani elektromos rásegítésű motoroknál az elektromotor rögtön leadja a nyomatékát, így jól tud segíteni a gyorsulásban.
Nem vezettem még az új Fordokat, így nem tudom milyen karakterisztikát állítottak be neki gyorsulásban, de kipróbálnám szívesen.
Városban tuti jól gyorsulnának, kisebb sebességnél azért a 190 LE nem rossz. Inkább a kíváncsiságom a 80-ról 110-re vonatkozik, amikor kielőzöd az országúton a mazsolát. -
oliwire
őstag
válasz darvinya #33335 üzenetére
Persze, van különbség, de pontosan nem tudni, hogy az Aygo mitől is adta meg magát.
Ne érts félre, nem itt egy Ford fórumon akarom védeni a Toyotát, bármilyen típusnál ezt írnám most
Nekem is volt, hogy egy leállítás után nem volt hajlandó beindulni az MK2 Focusom. Kiderült, hogy az indítómotor szénkeféje kopott meg úgy, és olyan pozícióban volt, hogy nem tudott forgatni semmit sem. De betoltuk, és utána jó volt, el tudtam vele menni a szerelőhöz, hogy megcsinálja, és ne forduljon elő többet. -
oliwire
őstag
válasz Drughi #33412 üzenetére
Szerintem sem tudnál a linkelt transzmitterrel USB-ről (pendriveről) zenét hallgatni. A transzmitterekkel az volt mindig a gondom, hogy ha melléd kerül egy másik transzmitteres autó, akinél a frekvenciasáv kb oda van beállítva, mint a tied, akkor bezavarjátok egymást. Vagy ha utazol, és más elérhető rádiók is képesek olyankor megszólalni hirtelen azon a frekvencián, főleg határhoz közel. (Nekem már voltak anno problémáim szlovák rádiókkal, közel vagyok a határhoz olykor).
A legtisztábban aux-szal tudnál jelet adni a CD6000-nek. Olyat kellene próbálni, ami AUX-USB átalakítós.
Csak egy példa: [link]De ha transzmitterhez ragaszkodsz, akkor ez szerintem tudja az USB beolvasást is: [link]
[ Szerkesztve ]
-
oliwire
őstag
válasz ReFleXx #33417 üzenetére
Ez egy jó észrevétel, de a leírásban az van, hogy ne csinálj mappákat, csak a főkönyvtárba az MP3, és kisebb méretű pendriveokkal működik. 1 dollár szerintem nem tétel érte, hogy kipróbáljuk
De az tény, hogy a 3.5 mm jack nem tartalmaz 5V-ot.De most ilyet is találtam: [link]
[ Szerkesztve ]
-
oliwire
őstag
válasz robertka #33434 üzenetére
Van hozzá alumínium híd, ami a műanyagot cseréli le.
Érdemes beruházni rá. Egy példa:
Aliexpress link -
oliwire
őstag
válasz Ł-IceRocK-Ł #33445 üzenetére
Tegnap én is ezt tapasztaltam, de csak finom, kicsi fékezésnél.
Erősebb, hosszabb fékezésnél nem.
Viszont olyan ereje van a fékezésnek, hogy legtöbbször finoman kell adagolni, az is bőven elég.
Tegnap este azért üres városban 50 km/h-ról többször erősebbet fékeztem, és mintha "helyére" kopott volna, kis fékezésnél sem nyikorgott úgy. Féktisztítás nekem is eszembe volt, hogy ez lesz a következő lépés.
Neked elöl-hátul tárcsafékes? -
oliwire
őstag
válasz Ł-IceRocK-Ł #33505 üzenetére
Olaj nincs valami olyan helyen, ahol nem látod? Nekem egyszer a töltőnyílás mellett volt pár csepp, valami kis medret talált magának. Olajcserekor folyhatott oda.
-
oliwire
őstag
válasz WaterWawe #33594 üzenetére
Ennél a rádiónál így akkor egy jobb minőségű transzmittert javaslok.
Például innen szerintem válogathatsz:
[Baseus FM transzmitterek] -
oliwire
őstag
-
oliwire
őstag
Kaptam most egy P0113-mas hibakódot, ég a check engine.
Google szerint: P0113: Intake Air Temperature Circuit High InputMár néztem róla Youtube videót, mit is lehetne kezdeni vele, dr mielőtt nekilátok, felteszem a kérdést, volt már itt ilyen valakinek?
Autó menetteljesítménye változatlan. -
oliwire
őstag
válasz Csabex #33711 üzenetére
Na végül nekiestem, előtte ezt a videót néztem meg: [link]
A légszűrőt megnéztem, de mivel most volt nemrég olajcsere, ez még teljesen tiszta volt, ahogy sejtettem.
Kiszedtem a Beszívott levegő hőmérséklet érzékelőt, óvatosan megtisztítottam az ellenállás részét, majd visszaszereltem. Akkor vettem észre, hogy a csatlakozóból egyik vezeték ki volt esve, valószínű már ki volt lazulva a szerelés előtt, és most visszatettem a helyére, és eltűnt a hibakód.
Így kiderült, hogy a szenzorral semmi gond nem volt, csak a külső csatlakozó volt így kontakthibában, míg meg nem igazítottam.
A Forscan lifetime licenszet azért megvettem természetesen előtte, hogy a hibakód törlése segít-e, mielőtt nekiesek szétszedni az egészet Nem baj, még jól fog ez jönni, most már érdemes csak Fordot vagy Mazdát vennem, hogy hasznom is legyen belőle -
oliwire
őstag
válasz Zoli-bácsi #33745 üzenetére
Persze, 45,55€-t vett le, és kb így olyan ~16k HUF lesz majd.
Sok helyen simán elkérnek 5000 Ft-ot is egy hibakód olvasás-törlésért, így ennyit úgy gondoltam rá tudok szánni.
Egyébként az éves díja kb 3500 Ft volt kb, ahogy néztem a lehetőségeket. -
oliwire
őstag
válasz Ł-IceRocK-Ł #33747 üzenetére
képzeld, láttam én is egyszer itt Nyíregyházán egy másik ilyen pirosat is, meg is lepődtem, hogy már másnak is van, és már nem csak nekem
rendszám alapján le is csekkoltam, milyen motor van benne, de abban csak az 1.0-ás Ecoboost volt
-
oliwire
őstag
válasz darvinya #33819 üzenetére
Hát milyen legyen? A henger vertikális elmozdulásával "szívja" be a levegőt az égéstérbe, és nincsen turbó, ami a kipufogógáz áramlási energiáját hasznosítja, és azzal "tölt" plusz levegőt az égéstérbe. Ergo köznyelvben a szívómotort a turbó nélküli motorra mondjuk.
[ Szerkesztve ]
-
oliwire
őstag
válasz darvinya #33831 üzenetére
Ti-VCT = Twin-Independent Variable Cam Timing
Kettős, függetlenül változtatható vezérműtengelyes időzítés.
Azért nagyobb a lóerő, mert tud "változni a vezérlés" és így több erőt tud leadni bizonyos nagyobb fordulatszámon.
És itt van mondhatni egyedüli gyengepontja, az "okoskerék", ami elromolhat, de amúgy jó kontrsukció ez a motor.[ Szerkesztve ]
-
oliwire
őstag
válasz Real_Necro #33862 üzenetére
Ez jó, eddig nem is figyeltem
Ez nem szagosít oly módon, mint egy Wunderbaum. Nekem nagyon érzékeny orrom van az ilyen fűszeres szagokra, parfümöknél sem bírom.
De ez olyan üde, inkább édesebb, tiszta.
Próbáltam többet is, de kukában végezte idő előtt mindegyik. Ez árban drágább, mint a többi, havi szinten egyet elhasználok, de legalább tényleg jó (nekem, aki finnyás ilyen téren) -
oliwire
őstag
válasz troll81 #33962 üzenetére
OFF: [40 millió forinttól indulhat a dízel-hatótávú új Mercedes villanyautó alapmodellje]
kíváncsian várom, hogy Fordék is be akarnak-e ilyenbe szállni
-
oliwire
őstag
válasz SECTORnooB #33997 üzenetére
Szélvédőragasztó esetleg? De lehet van jobb megoldás.
-
-
oliwire
őstag
válasz darvinya #34678 üzenetére
Azt is nézd meg, hogy a vezetőoldali kapcsoló, manuálisan felhúzza-e az ablakot, ha erősebben nyomod meg a gombot? Nekem 5 állású gomb van mind a 4 ajtóhoz. Van a középső, onnan kis nyomás addig húzza, míg tartod, nagyobb nyomás, ütközésig húzza az ablakot. Felfelé ugyanez. Ezeknek működnie kell, hogy programozni is tudd.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest