Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • radi8tor

    MODERÁTOR

    válasz SECTORnooB #29721 üzenetére

    Ha az autó tudja kezelni a megemelt oktánszámú benyát akkor igen. Ha nem akkor, csak pénzkidobás.

    Ismerős szokott 98-ast tankolni a régi Focusba autópályázás előtt, szerinte ez segít valamit a motoron karbantartani a jobb adalékok miatt. De erre nem vennék mérget.

    [ Szerkesztve ]

    ⭐ Stella

  • molnarpeter

    nagyúr

    válasz SECTORnooB #29721 üzenetére

    Nézz rá, mennyiből lehet kipofozni az üzemanyagrendszert a tiédben (pl mennyi 4 porlasztó felújítása), ha drága, akkor lehet megérné, cégnél mindenbe olcsóbbik ment és nem volt gond (durván 200k km-ig voltak max ott a kocsik). Ami legalább olyan fontos, az a gázolaj szűrő: minden második olajcserénél illik ledobni, legyen minőségi darab - Sofima, UFI, Purflux, Bosch, Delphi jók mondjuk, ledobáskor ránézve a fémspénekre meg lehet saccolni a nagynyomású szivattyú állapotát, plusz utána nem árt légteleníteni még indítás előtt. Nameg úgy negyed tank körül már érdemes telerakni újból a rendszer hűtése miatt pl. Ha nem mész sok km-t, akkor simán lehet, hogy megérné fajlagosan drágábbikat tankolni, de tehetsz hozzá magadnak is adalékot és akkor olcsóbban kijön, VIF Super Dieselt és esetleg Castrol TDA-t ajánlotta emlékeim szerint Mágus a VW topikban :R Auchan kutak közül a budaörsi a kedvencem, nyilván az ár miatt :D
    Otthon általában olcsóbbik Auchan gázolaj megy mindenbe, MTZ-től Fiat common rail dízelig, egyelőre nem tudok konkrét hibát tulajdonítani neki - utóbbi vas mondhatni a tesztalany ilyen szempontból, viszont én alapból úgy állok hozzá, hogy a gyártók is az EU szabvány gázolajra tervezik a rendszereiket, innentől kezdve kutya kötelessége néhány százezer km-t megtenni gond nélkül bármelyik itthon kapható naftával. Bár ez úgyis elég összetett kérdés, szóval példának okáért amelyik autón nincs cserélve szűrő, ott a tulaj nyugodtan szidhatja a kutat... :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák