-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#27070592
törölt tag
-
#27070592
törölt tag
Én sem ismerem a kereskedést, de elég jókat írnak róla
Kizárólag benzines mk2 Focusokkal foglalkoznak, vagyis van rá esély hogy jobban értenek a tipushoz mint az átlag nepper. Ha Focusban gondolkodsz, érdemes lehet személyesen fölkeresni. -
#27070592
törölt tag
Szerintem bölcs döntés volt, akkor is ha nem a legújabb adaptív radaros cucc.
Ha gyakran pályázol, hamar meg fogod szeretni szvsz, sok fárasztó, energiavámpír gáztaposástól megmenti az embert.
Aki az egész napját azzal tölti hogy autópályán vezet, bele sem ülne tempomat nélküli autóba.Az igazi önvezetés szerintem akkor jön majd el amikor minden autóban kötelező lesz az ezt lehetővé tevő állandó nagy sebességű netkapcsolat és minden autó folyamatosan kommunikál a környezetében mozgó összes többi autóval. Amikor a dugók és a balesetek megszűnnek. Addig már csak 8623-at kell aludni.
-
#27070592
törölt tag
válasz
pgemil #40947 üzenetére
Ha összesen ennyi a gond akkor nem motorcserére hanem egy alapos diagnosztikára van szüksége az autónak.
Ha gyűrűletapadás miatt fogy az olaj, az lehet hogy egy öblítős olajcserével orvosolható.
Egyébként minden motor eszi picit az olajat. Persze ha 500 kilométerenként töltesz hozzá egy liter olajat, az már gond.
Hűtővíz fogyás jöhet akár a mk1 Focusok híresen szahar anyagból gyártott termosztátház-szivárgásából is, nem kell rögtön hengerfejtömítésre gondolni. -
#27070592
törölt tag
-
#27070592
törölt tag
Ha az a célod hogy az üzemi vízhőmérséklet 90 fok körül legyen (ami télen ideálisabb, mint a 80) akkor a 82 fokos termosztát nem biztos hogy jó választás.
Én ezért cseréltem a termosztátot 92 fokosra, hogy picit később nyisson, ne hűtse túl a motort (főleg -10 fokban..)
Most városi gurigázás alatt 88-92 fokot ír az autó. Pályatempónál 94-96[kép]
-
#27070592
törölt tag
válasz
molnarpeter #41092 üzenetére
Ezért kell tavasszal visszarakni a 82 fokos termosztátot, hogy nyáron ne szaunázzon minden a motortérben.
De lehet hogy placebo az egész. Viszont szórakoztatja az embert. -
#27070592
törölt tag
válasz
Alemida #41146 üzenetére
+1 a Febire
Tavaly cseréltem mindhármat. Nalam a váltótartó volt elrepedve (2002-es Focus) de gondoltam ha már hozzá fogok akkor teljes csere.
Ég és föld a különbség. Addig elég sok rezonancia átjött a beltérbe is bizonyos motorfordulatoknál.
A csere óta néma csend van.Egyébként innen rendeltem.
-
#27070592
törölt tag
válasz
troll81 #41247 üzenetére
Persze, most cseréltem főtengelyt. Kettőt vettem, egyiket asztaldísznek.
-
-
#27070592
törölt tag
Benzin adalékot (amit most a hatósági áras löttyből teljesen kispórolnak a cégek) külön is tudsz venni. Ez itt a reklám helye Literenként kevesebb mint +20 forintra jön ki. Nem lesz vele 100-as oktánszám, de jobb mint a sima pálinkás mosóbenzin.
-
#27070592
törölt tag
Dehogyis Motorcraft..
[Link]motocraft
Jól írta a srác, ez valami dzsunkacég Taiwanon.
Rézport öntenek a motorba, az sokkal jobb mint az olaj. Húsz évig garantáltan olajcsere mentes történet. A gyári olajszűrővel megy bontóba az autó. -
#27070592
törölt tag
-
#27070592
törölt tag
válasz
Szotyi0 #41388 üzenetére
Logikus volt.
Egyébként használt autó vásárlása után érdemes olajcserével indítani, de azt írtad a leeresztett faradt olaj feltűnően fekete és szlottyos volt.
Ezért jó ötlet volt az első betöltött olajat is leereszteni.
Bár én egy kátrányos fáradt olaj láttán beiktattam volna egy motoröblítőt is.A túltöltést viszont érdemes elkerülni, kárt is okozhat a motorban.
-
-
#27070592
törölt tag
válasz
cappa72 #41588 üzenetére
Kinőtte a piac.
Amikor az első Mondi kijött, 270-es tengelytávval és 450-es hosszal, egy nagy családi szedánnak számított Európában.
Ma pedig vehetsz egy új Focus wagont, 270-es tengelytávval, de hosszabb és szélesebb autót kapsz mint az első Mondi volt.
Ezek fölött pedig ott a SUV liga. -
#27070592
törölt tag
válasz
dssport #41591 üzenetére
Véletlenül sem akarom flame felé vinni a topikot, de Focusból '98 óta több mint hatmillió darab ment el csak Európában.
Mondeoból ettől jóval kevesebb.
A Camry nem tudom hogy jön ide, az évi párezres európai eladásaivalDe ha már felsőközepes családi szedán, az ötös bömbi és az E-klasse merdzsó is rendre megüti eladási adatokat tekintve a Mondeot.
-
#27070592
törölt tag
válasz
dssport #41610 üzenetére
Ok, nincs ezzel semmi gond, sőt ez nálam abszolut alapelv hogy izlésről nem vitatkozom mert az maximálisan privát, senkire nem tartozó dolog.
Szvsz a valaha tervezett és gyártásba is került legszebb európai kombi az S212 kódnevű E-klasse. Öt személynek is kényelmes, meg lehet vele jelenni és RWD.rendes ICE blokkokkal. És már nem gyártják, az utóda pedig közel sem ilyen szép. Privát véleményem.
De ebből a szempontból ez mindegy. A trend számít, a trendiség és a profit. Miért épített gyárat a bömbi az USA-ban? Mert az X modellek fő piaca, és ki akarták venni a képletből a jenki importvámot. Miért lett akkora az X7 hogy az európai vevőknek forog tőle a gyomra? Mert a jenkiknek ekkora SUV kell (a milliónyi F150 mellé) Mert a részvényesek kizárólag ezt nézik. Mennyi osztalékot kapok a cégbe rakott saját tőkém után? Csökken az osztalék mert nem elég trendi a termék/kicsi a marzs? Köszi már léptem is, a tőkémmel együtt.
-
#27070592
törölt tag
válasz
radi8tor #41629 üzenetére
Cool car for young people
Az angolok már tavaly is azt mondták: ha van egy jó állapotú Mk1 Focusod, tartsd meg és használd egészséggel. -
#27070592
törölt tag
válasz
Joker88 #41733 üzenetére
Márkára nem akarlak rábeszélni, de egyébként Nexen Nblue 4season 195/60 15ös gumikat használok és nagyon elégedett vagyok vele. Száraz aszfalton úgy viselkedik mint egy jó nyári gumi, kanyargós úton határon autózva sem orrtolós az autó, egyáltalán.
Viszont ha mégis téli havas útra kerül az autó, annyi tapadást egy négyévszakos gumi is ad amivel nyugodtan el merek indulni. -
#27070592
törölt tag
Konkrétan azért vettem épp Nexent, mert a fauvé gyári szerelésű első gumijai is Nexenek, sok tipuson. Én is adtam egy esélyt és nem csalódtam.
Plusz kényelem hogy nem kell évente kétszer a cserélgetéssel szöszölni. Elég egyszer, jó helyen szereltetni, centírozással, futóműállítással egybekötve. De azért nem árt ha a rúgó is jó állapotban van. -
#27070592
törölt tag
válasz
dellfanboy #41813 üzenetére
Nincs az összehegesztve csak összegyógyulva a rozsda miatt, amit szét lehet választani, csak a megfelelő rezgést kell közölni vele.
Gumikalapáccsal próbálkoznék, minden irányból, körben, kulturáltan de kitartóan és alaposan. Csavarlazítóval is meg lehet kínálni minden lehetséges rés felől. Annak épp az a dolga hogy behatoljon két vasdarab között kialakult rozsdarétegbe. -
#27070592
törölt tag
válasz
gabor9991 #41829 üzenetére
Sebességfüggő. A hang a levegő segítségével terjed tova.
De ha a sebesség már közelíti a Mach1-et, akkor az első lengéscsillapító zörgése sokkal nehezebben terjed el a füledig mert maga a hangot közvetítő közeg is közel hangsebességgel elúszik a haladási irányhoz képest ellentétes irányban és közben elragadja a zörgést is. Ezért képbe kerül a hangrelativitás, olyan lesz az egész mintha az első lengéscsillapító hátul zörögne. -
#27070592
törölt tag
Miért ne használjunk gyújtógyertyát 100k kilométeren keresztül.
video -
#27070592
törölt tag
válasz
MacEdm #41977 üzenetére
Távol álljon tőlem hogy erről fektessek le szabályt, de én úgy vagyok a gyertyákkal hogy elég fontos alkatrészek, ráadásul nem is drágák, kétévente kap az autó egy új szettet, futott kilométertől/olajcserék számától függetlenül. Két év nálam 15-20k és elég sok hidegindítás/rövid táv/városi használat (araszolás, alapjárat). Olajcsere pedig hat havonta, vagyis ez nálam négy olajcserét jelent gyertyaszettenként.
-
#27070592
törölt tag
Igen, szerintem sincs különösebb ok arra hogy sajnálja az ember ezeket az összegeket gyertyára, de főleg olajra.
A vas is azt szereti, ha tiszta olajfilmen csúszik. Lehet köpködni a rosszabb hírű motorokat, de az az igazság hogy hülyebiztos motor nincs, és ha nem kapja meg a szükséges karbantartást, akkor tönkre lehet tenni a legjobbat is. -
#27070592
törölt tag
válasz
molnarpeter #41987 üzenetére
Állítólag Afrikában ma is ezrével futnak olyan toyot@ szívódízelek amiről már senki nem tudná megmondani hányszor gurulták körbe az Egyenlítőt.
De nem is zavar senkit az infó hiánya. Legyen valamilyen gázolaj a tankban és valamilyen motorolaj a blokkban, azok mennek, szó nélkül. -
#27070592
törölt tag
válasz
Szotyi0 #42079 üzenetére
A katalizátor általában nem a lefutott kilométerek alatt "használódik el" hanem szennyeződés miatt lecsökken a kipufogó gáz kezelés hatékonysága. Ezt méri a lambdaszonda és ha határértéken kívül van a történet, jön a P0420.
Szennyeződés itt elsősorban elégetlen üzemanyagot jelent, az pedig gyujtáshibát, "háromhengerezést".De azt írtad nemrég vettétek az autót, rögtön adódik a kérdés: fennállt-e ez a hiba már a vétel előtt is és épp azért került piacra az autó mert az előző tulaj nem akart költeni rá. "Elengedte a kezét", csóringer kelet-európai szokás szerint..
-
#27070592
törölt tag
Topikverekedés hol lesz és mikor?
Közben olajcsere, fékfolyadék csere, fagyállócsere anyagárban megoldható. Hozott alkatrészekkel is!
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!