-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
subaruwrc
félisten
válasz wertigo1984 #44071 üzenetére
gratula
üdv köztünk. -
-
subaruwrc
félisten
válasz #27070592 #44359 üzenetére
remélhetőleg legalább gépi dugókulcs van a végén
sima krómos szarok ekkora túlterhelésnél már elég szépen szét tudnak repülni
annyiban beleszólnék hogy a gyári gyári anya elvileg 3-szor újra használható ( könyv szerint ) az utángyártottak általában eldobósak egy alkalom után -
subaruwrc
félisten
válasz ZolkoW #44362 üzenetére
végülis az alsó gömbfej a helyén tartja a kereket jobb esetben, de biztos oka van hogy ekkora erővel kell meghúzni
féltengelyen megy át az összes erő, nem mocoroghat. aztán gondolom valami bonyolult matek eredménye hogy ekkora nyomatékra húzva nem fordulhat elő sose hogy meglazul -
subaruwrc
félisten
válasz SECTORnooB #44389 üzenetére
hát ha nincs rá gyári javítási technológia akkor a felújítottak elég kétesek
nagyon max ha van róluk mérési jegyzőkönyv
de inkább a tiédet vidd el jó helyre ahol látod is hogy csinálnak vele valamit -
subaruwrc
félisten
válasz robertka #44555 üzenetére
hivatalosan úgy kéne hogy a kerekén áll az autó,csak akkor lehet véglegesre húzni
ha emelőn van akkor kb vízszintesben van ez a helyzet
szóval a lengőkart addig emeled ameddig vízben nem áll, akkor húzhatod véglegesre a csavart különben a szilentek feleslegesen feszültség alatt lesznek menetközben -
-
subaruwrc
félisten
válasz darvinya #44687 üzenetére
a rezonancia amiről beszélsz attól van hogy üt a tárcsa
újonnan össze rakott féknél pár száz km-ig amúgy normális
az hogyha a tárcsa alá réz pasztát kensz nem fogja megoldani, sőt valószínű csak ront rajta
úgy értem
gyári leírások szerint tilos bármit alákenni
maximum a tárcsa és a kerékagy felfekvő felületére egy keveset
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest