-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#27070592
törölt tag
válasz gabor9991 #38264 üzenetére
+1 a méretben passzoló, ellenben fillérekbe kerülő lemezcsavarra.
El sem tudom képzelni, mi kerülhet 3700 pénzbe egy ilyen csavaron. Nemrég hátsó gátló rögzítőcsavart cseréltem, cromaxnál emészthető áron lehet kapni. Pedig abban tízszer annyi anyag van mint ebben, amit keresel. -
#27070592
törölt tag
válasz gabor9991 #38270 üzenetére
Igen. A "biztosítózás" egy kézenfekvő magyarázat.
Besz@rás hogy ezt a legtöbb cég magától értetődőnek tekinti, mintha a biztosítók nyomtatnák a pénzt és nem a klienseiktől szednék be biztosítási díjak formájában.
És ugyanez a műsor megy a KGFB kapcsán is. Minden javítással beadagolt túlszámlázást mi fizetünk ki az éves díjakkal. -
#27070592
törölt tag
válasz gabor9991 #38272 üzenetére
Így áll össze az új autók 4-5-6 millás listaára.
Vicces volt amikor átvettem az új katalizátort, a fickó aki kiszolgált először rákérdezett hogy én milyen árról tudok? Mintha nem akarta volna elhinni hogy egy működő kati csak ennyi? Talán a 30ezres tükörborításokhoz volt szokva.. de akkor hogy lehet egy kati 45k? -
#27070592
törölt tag
válasz subaruwrc #38281 üzenetére
Ez nem is javaslat volt részemről. Hülyeség lenne pénzzé tenni a gyárit, ha egyébként is meg akarod tartani az autót. És miért ne tartanád meg, ha ennyire egyben van.
Briteknél újra keresni kezdték a jó állapotú mk1 Focusokat, mert aki hozzá mer nyúlni az autójához, az ott is gombokból fent tudja tartani minden részét. -
#27070592
törölt tag
válasz Balcsix #38314 üzenetére
Én az öntelt, mindenbe alanyi jogon belepofázni akaró szomszédomat cserélem örökzöld élősövényre. Fúrt kutat beszámítok.
Basszus, miket lehet találni brit használtautó-telepeken.. Négy évig állt ez a mk1 RS, szép projekt rendbe tenni. Egy ilyet szivesen összefésülnék a Focusommal. Motor, váltó, óracsoport, recaro ülések, 18-as felnik..
Sleeper, vonóhoroggal. -
#27070592
törölt tag
válasz #27070592 #38318 üzenetére
Az is érdekes liga, a csapatszállító, ideges motorral
De ez is tetszik: macska az RS-ben kb 9:20-tól érdemes hallgatni, olyanokat tüsszent a turbo hogy kész.
Bérelnék egyet, egy tank benzint kifütyülnék vele a Bükkben. -
#27070592
törölt tag
válasz Balcsix #38360 üzenetére
Méretben a gyári felnihez képest jelent valami változást? Nyomtávra gondolok főleg. Tuningos körökben elterjedt vélemény, hogy a mk1 Focus hátsó nyomtávot nyugodtan vehette volna kicsit szélesebbre is a gyár. A kerékjáratok nagyon bőven elbírnák, nem lógna ki egy 20mm-es szélesítés se, viszont stabilabb lesz az autó kanyarban.
Most találtam egy videot erről a témáról, egy ausztrál kisgyerek bőrözgeti otthon a Focusát, egészen a vezérléscseréig bezárólag, ő is felrakott egy szélesítő betétet a kerékagy mögé, amivel nem a kerék forgó tömegét növeli (nem úgy mint az agy és a felni közé rakott betétek) és a futómű geometriába se piszkál bele elvileg.
Nem is kerül sokba, itt lehet rendelni -
#27070592
törölt tag
válasz radi8tor #38390 üzenetére
4 liter az már egy kicsit több a soknál, szvsz.
A putnoki halottlátó szerint esélyes hogy le vannak tapadva a lehúzógyűrűk.
Egy motoröblítőt tudok ajánlani, én is alkalmaztam egyszer, autóvétel után, megelőzés céllal, mert olvastam erről a blokkról hogy ennyi kilométer után már nem elképzelhetetlen a letapadt lehúzógyűrű miatti olajfogyasztás.
Olajcsere előtt kell hozzátölteni az olajhoz, cirka 20km használat alatt elvégzi a dolgát, aztán egy szakszerű olajcserét követően javulni kell az olajfogyasztásnak.
Nálam egyébként nincs látványos fogyás, esetleg csipegetés. Ha csere után max jelzésnél van a szint, ahogy szoktam, következő cseréig még soha nem fordult elő hogy min jelzés közelébe csökkent volna. Nem is szokásom rátölteni, csak megnézem kéthetente ha eszembe jut. -
#27070592
törölt tag
válasz radi8tor #38402 üzenetére
Egy próbát megér, ha sikerül mobilizálni a gyűrűket, win-win.
Ha már váltóolaj is téma volt, Lubco 75w90, eredeti török gyártmány. 800ft/liter
Ezt használja Hüseyin mester is. Szerintem az egyetlen video YT-n, IB5 váltó real time olajcseréről, mk1 Focusban. Repülőszőnyeg ajánlott a munkához.
-
#27070592
törölt tag
válasz SECTORnooB #38460 üzenetére
A fáma szerint ez a Ford Formula olaj utóda, de nem csak névváltoztatás volt, ez az olaj már teljesíti a WSS M2C 913D-t is.
A jó ár véleményes. A 913D-t teljesíti a Mannol 5W30 is, de olcsóbb. (a minőség vitatéma, állítólag a Mannol litván finomítóban készül, orosz nyersolajból, aztán ez vagy érdekel valakit vagy nem.. nincs rossz híre, hamisításról még nem hallottam, nem úgy mint pl a Castrol GTX kapcsán) -
#27070592
törölt tag
válasz diablo1984 #38465 üzenetére
Én sem vagyok Mannol dealer, de volt már az autóban és nem tűnt fel hogy gond lenne vele.
Csendes volt a járás, nem füstölt, nem ette. Persze nem állítom hogy bármilyen szempontból jobb lenne mint a Formula, az gyakrabban került bele, de különbséget nem tapasztaltam.
Másrészt én félévente mindenképp cserélem, annyit bírnia kell. Ha nem bírná, annak azért híre volna.
Váltó olajat is Mannolt vettem, még nem cseréltem le de az lesz a következő projekt. -
#27070592
törölt tag
Ezt a videót akartam linkelni.
Én úgy vettem az autót, lötyögő váltókarral, de sejtettem hogy csak ez a baja. Találtam egy elég tűrhető minőségű szilikontömböt, abból faragtam bele új betétet. Alátét plusz zégergyűrű, azóta nem lötyög. "Zsíros" érzete van a váltásnak.Ha magad cserélnéd a motorolajat, tudnád használni a maradék Formulát, átöblíteni kicsit az olajjáratokat. Vagy elküldheted nekem is, majd elhasználom
Igazat adok a szerelődnek, ha tényleg semmi baja a kuplungnak akkor fölösleges bolygatni. A bowden javítása (jó esetben) sokkal kisebb meló. -
#27070592
törölt tag
válasz diablo1984 #38488 üzenetére
Arról nincs vita hogy a piaci szereplők egy része haszonállatnak nézi a fogyasztókat és kizárólag a profit számít.
A Mannolnak is volt már visszahívása UK-ban, félrecimkézett olaj miatt. Beszédes a Mannol angliai inportőr neve: Jevgenij Lizko
De pl Castrol olajról is lehet olvasni hogy amikor egy gyár szigorított a használható olaj követelményein, a Castrol simán átcimkézte ugyanazt az olajat és eladta drágábban. -
#27070592
törölt tag
Tavaly október óta használt Tungsram +120% H7 izzóm (a bal oldali) elhunyt a héten..
Még keresem az utódját. -
#27070592
törölt tag
válasz Sub-ZeRo #38501 üzenetére
Én még adtam egy esélyt és csak azt cseréltem ami kiégett. Meglátom a másik ami egy éve megy, meddig bírja.
#38514 Balcsix jó választás volt ez a felni, alig lehet észrevenni hogy ötös kiosztású a minta (ez inkább dupla ötös, egyáltalán nem zavaró hogy a kerékagy négycsavaros). 3D hatás is rendben van, picit más szögből nézed és már változik a karaktere.
-
#27070592
törölt tag
Mixeled őket?
Óvatosan, a Castrolt csak hatfokozatú váltóba szabad rakni.
Ezt kellett volna venned. -
#27070592
törölt tag
válasz ReFleXx #38537 üzenetére
#38517 Miki-B Nem akarok mindenbe beledumálni, vagy mégis?
A tizenéves Focusok egyik ismert gondja a motortartó/váltótartó bakok fáradása, ami rezonanciát okoz akár az utastérben is, lehet hogy érdemes lenne azokat kivallatni (vagy szimplán lecserélni). Nem óriási összegek.A lukas középdobot is meg lehet vizsgálni, mekkora lehet a luk, általában ott is a csere a legbiztosabb megoldás.
-
#27070592
törölt tag
válasz #31600896 #38544 üzenetére
Ezeknek a bakoknak épp ez a rezgéselnyelés vagy csillapítás a funkciója. Aztán ha valamelyik elfárad, akkor átadja a kaszninak a motor rezgését.
Ez az aussie srác épp erről csinált egy videot. Három tartóelem, mindhárom cserés. -
#27070592
törölt tag
-
#27070592
törölt tag
válasz cappa72 #38741 üzenetére
Ha a kerékanyákról van szó, ami hajlamos ledobni a rápréselt/ráragasztott kupakot, az egy idő után tényleg elhasználódik, (főleg akkor ha a lelazítás légkulccsal történt)
Ha tartós megoldást szeretnél, érdemes lecserélni olyan kerékanyára ami nem kupakos hanem egy darabból készült. A Febi is gyárt ilyen anyákat, én azokat használom, örök élet. -
-
#27070592
törölt tag
válasz troll81 #38721 üzenetére
Ha Sierra RS Cosworth, itt egy szép példány.
Igaz, jobbkormányos, de semmi sem tökéletes.
Viszont ez a hosszában beépített DOHC blokk.. rajongóknak kötelező. -
#27070592
törölt tag
válasz CragON #38859 üzenetére
B-max nincs a topikban, ha jól tudom, így első kézből származó tapasztalatokat sem fogsz kapni.
Car review oldalakon az automataváltóra panaszkodnak, ha nem kapott rendszeresen olajcserét akkor nyűgös lesz. Ha a szélvédő fűtött és megsérül, drága a cseréje. Nincs tetősín, drága a felrakható tetőcsomagtartó. A futómű csak az aszfaltot szereti, rosszabb utakon hamar kopogni kezd.
Egyébként sok tulaj dicséri, a tolóajtó miatt jól pakolható, kényelmes. -
#27070592
törölt tag
Ha 500km van az autóban, az még a szó szoros értelmében szűz motornak számít. A lehető legrosszabb bejáratási módszer ha csak városban használod, rövid távokra.
Picit bővebben erről a témáról itt is olvashatsz. -
#27070592
törölt tag
válasz bajnokpityu #38993 üzenetére
Le is írtad a kulcsszót: pályán használt
Ahol majdnem ideális üzemben dolgozik a motor, alig képződik diesel particulate
Városban pedig fuldoklik a saját kormában. -
#27070592
törölt tag
válasz Csabex #39050 üzenetére
Cromaxnál beszerezhető, ha erről van szó
-
#27070592
törölt tag
F150 Lightning
Piacfelmérésnek elég jól sikerült, egyelőre lezárták a megrendelési listát. -
#27070592
törölt tag
válasz janaman01 #39118 üzenetére
Nem értek az autóvillamossághoz, nem is igérek garantált eredményt, de egy ingyenes, kockázatot sem jelentő dolgot kipróbálnék: levenném az akkusarukat, aztán cirka fél percig picit rálépnék a fékpedálra, és egy óra múlva visszakötném az akkut.
Ezzel elvileg rebootolod az ECU rendszereit. -
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #39145 üzenetére
Legviccesebb, hogy Focus Mk 1 hátsóját könnyedén beépíthetném Escort-omba.
Mert csavar helyek ugyanott vannak, és plusz csavarok helyének...és plusz csavarok helyének.. ez milyen nyelven íródott mondat? A plusz csavarok helyének lyukat kell fúrni az Escort padlólemezbe, mert ott nincsenek lyukak?
A Focus hátsó futóműve tíz (10) csavarral rögzül a padlólemezhez. Ezt véletlenül tudom, mert szétszedtem , felujítottam és összeraktam egyet.
De kiváncsi vagyok. Készíthetnél néhány fotót az Escortod hátsó futóművéről, hol és milyen pozícióban vannak a rögzítőcsavarok ahová egy Focus multilinket egyszerűen föl lehet dobni.És ha nem készülnek ilyen fotók, mert nincs hozzá kedved, akkor a topik teleszarását is nyugadtan befejezheted.
Elnézést kivánok.
-
#27070592
törölt tag
válasz gabor9991 #39152 üzenetére
Kényszer szülte, egyértelműen. Erős nyomás volt a cég vezetésén, hogy magasabb részvényosztalékot produkáljanak, ezért kellett egy új sikeres középkategóriás modell, amiből több millió darabot el lehet adni a fő piacokon, ahol az Escort a minőségi és megbízhatósági problémák miatt padlót fogott.
Nincs is ezzel semmi gond. Változik a piac, változnak az igények, a Ford pedig alkalmazkodott ehhez és pénzt csinált belőle. Ugyanez történik ma is, lásd F150Lightning. Amiben a "motortér" helyén egy 400 literes csomagtartó van, mert a komplett villanyhajtás elfér az alvázban.
-
#27070592
törölt tag
válasz janaman01 #39167 üzenetére
Nincs mit. Ez amúgy 1200ft, de mivel új vagy a topikban, megkapod a newbie kedvezményt.
Egyébként arra figyelmeztetlek, hogy a fenti művelet előtt engedélyt kell kérned a hozzád legközelebb lévő Escort tulajtól.
Sőt, valójában minden Focus tulajnak minden nap engedélyt kellene kérnie a legközelebbi Escort tulajtól, hogy a Ford embléma használatát engedélyezzék nekünk. -
Új hozzászólás Aktív témák
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- TCL LCD és LED TV-k
- Gran Turismo
- Eredeti játékok OFF topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Filmvilág
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen