-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Hehe, köszi a tippet Ha elvonul ez a szutyok idő és lesz időm, akkor majd csekkolom is
Egyébként tényleg kesze - kusza a felszereltség szint, mert még a króm díszelemes ködlámpák is extrának számítanak, az sem széria. Enyém sem standard felszereltség, ebbe is aztán kért ezt - azt a gazdija, de a jó kis ülésfűtést kihagyta, fene a jó dolgát"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
Hallod, van olyan amit te még nem csináltál a kocsidon?
De a tied nem kombi kivitel, vagy rosszul emlékszem? Hogy oldottad meg, felszedted a tetősín hátsó részét is(szerk. nem látok a szememtől írtad, h bontás nélkül.) , vagy csak belülről nyomtál cumót? Fotókat nem készítettél esetleg annak idején?[ Szerkesztve ]
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
-
őstag
válasz Drughi #28289 üzenetére
Azt meg tudod oldani akár egy ilyen kamerával is, csak egy kis kijelző kell hozzá... Nekem előzőmben volt és ebben nincs, amit hiányolok is, de majd idővel ha kicserélem a fejegységet , akkor beruházok egy kamerára, hisz minek költeni tolatóradarra, ha tudja majd ezt is.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
Annak idején a keresőbe flymi-re kerestem valakinek a javaslatára, hát meg is lepődtem
Ok, köszönöm a tippet, rá fogok keresni és ha nekilátok, akkor majd dokumentálom fotókkal, videóval és be is dobhatjuk majd az összefoglalóba, mert állítólag csak idő kérdése és felbukkan ez a hiba bármelyiknél, nem csak a kombinál."The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
-
őstag
válasz erdey_a #28326 üzenetére
Gratula! Sok balesetmentes kilométert és minél kevesebb gondot Én lassan egy hónapja vagyok tulajdonosa egy sima 1.6-nak, de ő öregebb, konkrétan 2010-es. Nem bántam meg egy pillanatig sem. Jó kis autó és ahoz képest, h sima szívó az én elvárásaimat hozza, hisz nem ralyzás a cél Nekem egy gondom bukkant fel most az esős időszakban, éspedig az, hogy a jobb hátsó tetősínnél sajnos beázik, de egy 3 éves autóban azért ilyen nem fordulhat elő, no meg eddig gondolom már orvosolhatták ezt, mert típushiba sajnos...
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Drughi #28421 üzenetére
Gratula még1x. Ezen a fotón már sokkal szebb és impozánsabb mint itt a dísztárcsák ellenére Beázásra a hátsó tetősíneknél figyelj, nálam sajnos előjött ez a típushiba... A jövő héten fogom megoldani majd valami oldhatatlan sikaflexes cuccal.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Drughi #28439 üzenetére
Nálam a jobb hátsó szellőző nyílásból csepegett be. Hasonló mint itt, csak ennyire nem súlyos (még), illetve ez egy újabb model. Ha sikerül megoldanom, akkor dokumentálom majd a teljes folyamatot és felrakom ide, ha netán valakinél előjön, akkor tudja megoldani.
Másik dolog: Ugye ez az easy fuel rendszer hagyatéka, hogy a tanksapka fedél nem zárható. Ugyan kiszívni nem lehet, de beönteni viszont igen, ha a két oldalsó pöcköt egy tölcsérrel benyomja az ember... Valaki alakította már át zárhatóvá (elvileg meghagyták a zár helyét), vagy engedjem el a témát, mert túlparázom a dolgot ?
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
Belváros szíve... Mondjuk most nem jellemző a sok részeg turista, de azok aztán bármire képesek ha be vannak lőve Áhh, szomszédoknak a 80% cég meg ügyvédi iroda, stb.., egy két szomszéd van akivel pálinkázni szoktam, szóval tőlük nem tartok Nem azért, de a 20 éves Vectrán amit eladtam, azon volt zár, viszont nem volt ez az easy fuel. Láttam a kulcsos verziót, de a központi jobbnak tűnik ha össze tudom hozni... Ha nincs kábelezve, akkor max a hátsó ajtó zárjával kötöm párhuzamosan és akkor záródni fog majd ő is.
Másik dolog... Milyen karosszériás sikaflexet érdemes használni a beázás megszüntetéséhez, ha megtalálom a forrást? Ez jó lehet? Holnap fogok majd neki.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz diablo1984 #28447 üzenetére
A méret miatt talán nem, mert rövidebb lehet, de a fekete nyitható betét az elvileg standard kell legyen... A rögzítés ugyanaz lehet, csak nem fut végig a kombinál, hanem 3 ponton van rögzítve a tetőn keresztül. Na de ez csak találgatás, a többiek megírják a tutit szerintem majd
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Drughi #28449 üzenetére
Ez kinek? Enyémbe 5W30 került és eredeti Ford, állítólag ez kell bele, aztán nem tudom...
szerk. Ja, hogy épp módosítottad a hsz-t. Csak az "5w30" szöveg volt látható amikor válaszoltam
[ Szerkesztve ]
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
Na... Nemrég fejeztem be a beázásos történetet. Háááátt, nagyon vakvágányon voltam, vagyis még mindig vagyok, mert egyelőre csak tippelni tudtam. A délelőtt folyamán vettem egy fekete színű nem oldható sikaflexet a Bárdiból és miután hazaértem neki is láttam.
Eszméletlen ez a rengeteg műanyag, de legalább könnyű velük dolgozni és ugye nem törnek a patentek, mert egybe vannak öntve. Leszedtem az oldalfalat, a szellőzőt, a műanyag elemet amit 3 csavar tart és a csomagtér ablak szélénél van (kombi), illetve a hátsó kapaszkodókat meg a C oszlop burkolatát, mert az is tartotta a tetőkárpitot. Azért kellett lebontani félig a tetőkárpitot, mert nem fértem hozzá a tetősín rögzítő csavarokhoz csak ha feszegettem volna és nagyon vékony anyagból van, hajlamos nyekleni ide oda és repedezni ha feszítve van. Fotókkal illusztrálva az alábbiakról beszéltem.Megbontás után ez fogadott...
Semmi nyoma nem volt a beázásnak a tetőkárpiton belülről és itt volt az a pont amikor egy világ omlott össze bennem, mert hetek óta gyűjtöm az infót erről a hibáról és közben nem is erről van szó... Na mondom nem macsákzol te meg engem, elkezdtem kívülről locsolni egy fecskendővel direkt a tetősí alá és semmi, csont száraz maradt minden...
Nézzétek, ilyenek a tetősínt rögzítő gyári csavarokNyoma sincs annak, hogy rozsdás lenne vagy elengedett volna a gyári rögzítés, tehát más vonalon kellett elindulnom. Vissza gondoltam, hogy akkor amikor az esős idő volt kb. hol is voltak a cseppek és az, hogy a víz ezen a mű szellőző rácson keresztül távozott, na arra figyeltem fel, mert az a víz ugye nem a tetőkárpit irányából jött hiszen ott száraz minden...
A rács mögött közvetlen a lámpa rögzítőnek a műanyag pöcke volt, ezért kiszereltem a hátsó lámpát és akkor vettem észre, hogy az a műanyag patent ugyan körbe van szigetelve, de mégis olyan nyamvadtul állt. Erről sajnos kívülről elfelejtettem fotót lőni, de belülről ilyen:Jobban megfigyelve, olyan mintha a látható oldalánál el lenne törve a műanyag pöcök.
Nem szedtem ki és raktam újra, de ezt egy az egyben körbe és telibe nyomtam sikaflexel, mert az a gyanúm, hogy innen szivároghatott be és a kis horony remekül megvezette a vizet egyenesen rá a szellőző rácsra. Amikor a helyére van pattintva a rács, akkor nagyon behúzzák a patentek és szerintem lehet, hogy érinti is.
Aztán lehet, hogy nem ez volt a gond, de úgy voltam vele, hogy ha már ott szívtam órákat, akkor már körbe nyomom. Legközelebbi esős időben be fogok ülni az autóba és leengedem a hátsó üléseket, aztán ott élőben szedem szét majd amikor éppen zajlik a jelenség.
Elnézést a km-es hsz miatt"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz zsolt1225 #28504 üzenetére
Milyen tolató ledet rendeltél? Az engem is érdekelne, bár a kombinál nem tudom ha van értelme... Rendeltem ám én is cuccokat Többek között egy ilyen pár futó indexet is, kíváncsi leszek majd milyen lesz a fókán, mert az RS-en egész jó
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz zsolt1225 #28512 üzenetére
Ez igen, azonos a gyárival. Mondjuk ebbe a welcome light verzióba a tükör alatt lévő fénybe kell bekötni a kéknek a vezetékét, de igazából az annyira nem fontos, lehet nem foglalkozok avval majd. Nem arra értettem, hogy van-e értelme, hanem arra, hogy gyárilag a kombi focus tolatólámpája egyenlő a nullával majdnem. Azért gondolom ezt, mert felül van és szórodik nagyon a fény, viszont a sedan-nál ugye alul van a tolatólámpa és az azért másabb... Vagy a focusnál ez is opció? Nem tudom, de enyémen alul nincs sajnos.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz oliwire #28546 üzenetére
Rezaw-ot vettem én is és még valaki innen akinek ajánlottam, teljesen meg vagyok elégedve vele, nem bűzlik és bírja a strapát is Pakolásztam már bele amikor szerelni mentem...
Másik dolog, hogy egyszerű kirázni, mert ilyen szilikonos, nem ez a merev fajta gumi."The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz oliwire #28563 üzenetére
Na az jó, akkor majd várjuk a véleményt
Fogyasztás témába bekapcsolódva, nálam most vegyesen M0 és belváros (40 / 60%) napi szinten 8,2 - 8,3-ban áll meg. Motor az a sima 1.6 szívó, viszont nem nulláztam még amióta megvan Lassan 2000 Km amit beletoltam, de próbából majd egyik telitanknál nullázom és elkezdem vezetni majd a Spritmonitoron, kíváncsi vagyok én is a valós fogyasztásra. Kipróbálok majd egy ilyen egy kattanásos telitankos számítást is, persze ugyanannál a kútnál és fejnél, hogy tutira menjek, mert az viszonylag pontos számítás.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
-
őstag
Általam is kitöltve Ha majd úgy alakul, akkor javasolnék egy jó kis fórum találkozót is, amelyre Budapest környékén még helyszínt is tudnék, illetve hoznám a drónom és lőnénk pár légi fotót / videót is akár
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz oliwire #28716 üzenetére
Hirtelen pornót olvastam Már előttem is volt a kép egy bombázóval azon a szép vörös motorháztetőn Egyébként én is erre gondoltam, hogy majd amikor egy szebb napos idő lesz, akkor lövök pár fotót róla.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
-
őstag
Kicsit off, de remélhetőleg egyik fórumtárs sem fog hasonlóképpen eljárni ha gebasz lenne az autóval
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz radi8tor #28791 üzenetére
Az is lehet, hogy megszorult, de ez inkább amolyan burkolt reklám még ha elrettentő is... Állítólag korábban egy G mercit dobatott le egy helikopterrel, aztán fene se tudja. Én most este bukkantam rá párom közösségi oldalán, mert én havonta 1x ha belépek sajátomba és az is épp elég
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz radi8tor #28794 üzenetére
Hááát igeeenn... De még mennyire, hogy hülye. Milyen jókat lehetne "offolódni" egy topik taliban erről és hasonló témákról pár mondatban, eszmecserében Egy szép napos hétvégén összehozhatjuk valamikor majd.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz robertka #28808 üzenetére
Hátramenet kapcsolásánál nagyon ritkán, de nálam is recseg az mk2.5 be... Olyankor 1-be rakom és nagyon picit mozdítok az autón, utána már okés... Néha az is be szokott jönni, hogy egy nagyobbat (nem 6000) pöccintek a gázon és utána próbálom újra miután visszaállt alapjáratra. Lehet semmi köze a kuplunghoz, nem tudom, de működik néha
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
Az komoly... Na de ha tudnak róla (gondolom kaptak visszajelzéseket), akkor miért nem lehet egy facelift-nél, vagy másik modellnél kiküszöbölni? Rejtély... Lehet, hogy örökölte az mk2.5 is a betegséget amiről DeFranco írt korábban? Ez pontosan mit jelent ez az "aszinkron", ezt tudja valaki aki esetleg benne van mélyebben a váltó lelkében, mechanikai részében?
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz darvinya #28814 üzenetére
Bocsi, félreérthetően fogalmaztam A kiküszöbölést a Suzuki-ra értettem, nem a Ford-ra. Nálam ha számszerűsítenem kellene, akkor kb ilyen 20-ból 1x fordul elő és nem olyan veszélyes reccsenő hangot képzelj el abszolút, szóval nem veszélyes, lehet evvel élni, no meg a taktikája is megvan, hogy kiküszöböld ezt az aszinkront
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz oliwire #28819 üzenetére
Jajjjj de cukiii Isteni ez a szín, nagyon bejön Lövök fotót majd, csak egyszerűen nem jutok oda, most meg korán fog sötétedni Hétvégén lehet kigurulok drónozni és ha szép idő lesz, akkor lövők egy pár fotót, aztán bedobom Van használtautó logos fotóm, de az nem adja... Mondjuk a rendszámot legalább nem kellene kitakarni, mert nincs is rajta
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
-
-
őstag
Ő meg olyan Zééésss
Ahogy látom mindenkinek alufelnije van és fel is tenném a kérdést, hogy télire is alut használtok? Nem tesz rosszat a só az alunak? Nem tudom melyik a célszerűbb télire, az acél vagy az alu...
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz molnarpeter #28874 üzenetére
Tényleg, a te fotód nem láttuk még Vagy benéztem? Akkor bocsi
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
Új hozzászólás Aktív témák
- Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
- Windows Insider Program
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Politika
- EAFC 24
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- World of Tanks - MMO
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen