Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor9991
őstag
válasz darvinya #45112 üzenetére
Mivel a váltóbowden végén van ez az alkatrész aláfekvés nélkül csak úgy férsz hozzá ha kiveszed a motort
Egyébként úgy 1.5 perc a csere,lebontod a váltó alján a Bowden burkolatát, leveszed a bowdent ha van szerszámod a rögzítölemezhez akkor még lehet hogy vissza is tudod szerelni a régit, utána már csak egy kis zsir kell a gumi lapos oldalára és úgy könnyen becsúszik a helyére.
A rögzítőlemez az enyémben már korábban ki lett cserélve azzal több idő elment mint ennek a guminak a cseréjével.A csere után szépen recsegés nélkül lehet kapcsolni a hátramenetet, mint régen.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
addikt
válasz darvinya #45301 üzenetére
nyílván, mert egy bontóbál összetákolt autó az új 4x4es lesz, más nincs is a piacon, csak új 4x4-es.
Azt mondtad, hogy Budapesten laksz(talán), de azt nem hogy a rózsa dombon, vagy a budai gazdag negyedben a hegytetőn, ott kell a 4x4 mindenáron.
Hihetetlenül hangzik, de az én mk 2,5-esem tényleg rozsdamentes, ami alvázvédőzve is lett asszem 2 éve, így nem is rohad le az alváza, de a tiedre amikor megvetted, akkor úgy rémlik, hogy az összes futómű alkatrész vörös volt már, de az eddig általad leírtak alapján teljesen elképzelhetetlen lenne, hogy a focus alá te berakj egy 4 kerék hajtást, sőt elektromos hajtást, mert atomtengeralattjárót, vagy istentudja mit, terveztél te már mindent az autóiddal, de az escortra is egy vedér gitt és sziszegős festék jutott, pedig már az is RS szinten volt becsben tartva, ahogy a csudaritka mondeo is.
Nem bántani akarlak, de ha valaki RS Focus alá akar berakni 4 kerék hajtást, plussz esetleg még a motorhoz is piszkálni akarna, na azt itt a tagok közül bárkiről elhinném, még az újak közül is, de rólad legkevésbé.
Hajlamos vagy nagyot mondani, bár nem tudom az okát hogy miért, de engem annyira nem zavar, nem nekem szoktál hülyeségeket írni, itt már úgyis megkaptad párszor, de mindig beleállsz a szembeszélbe.
Na ez a focus elektromos hátsó tengely is épp olyan, hogy te az mk2-es dolcse masinád meghibridezed, hát ja...
Bocs, ma lehet érzékenyebb vagyok a hülyeségre, ne vedd(nagyon) a lelkedre.... -
diablo1984
addikt
válasz darvinya #45310 üzenetére
Tényleg nem értem, az eddig általad leírtakból nem az jött le, hogy azért fújkáltad az utcán a szétrohadt kigittelt hátsó ívet műszarira, hogy majd 2 millás elektromos szettet rakass bele, legálisan...
De a te dolgod, mondani bármit lehet, nagyot mondani meg pláne, de az elsők között kérek bocsánatot, ha ebből nálad bármi is megvalósul! -
sparta2
tag
válasz darvinya #45335 üzenetére
darvinya
Kicserélem én az alkatrészeket, ha úgy ítélem meg, de míg garanciális legyen Ford emblémás. Ha a gyári nem drágább, vagy max. 5-10 %-kal mint a prémium, akkor is hajlamos vagyok a gyárit választani.zoger
Régebben én is 40e kilóméterenként cseréltem a 60e gyertyákat és addig rá sem néztem, de garanciális autónál ragaszkodtam az előírásokhoz. Nem volt sok értelme.
Egyébiránt német fórumon is azt olvastam, hogy nem szabad az 1.0 EB - ban megvárni a 60e km-t a gyertyacserével. Konkrétan a felénél cserét javasolnak. Meg persze a Fordnál is gyakrabban kellene cserélni dolgokat, ha pl. sok rövid városi üzem van, vagy taxiként van használva stb..[ Szerkesztve ]
-
#21346560
törölt tag
-
gabor9991
őstag
válasz darvinya #45568 üzenetére
És így hogy a szelepek ugyanúgy működnek tehát a levegőt beszivja-sűríti-öblíti adott henger de munkát nem végez nem lesz rosszabb inkább a hatásfoka?Nem lesz a motor járása kiegyenlítetlen?
Elméletben jól hangzik de a gyakorlatban ha ez ilyen egyszerű lenne akkor bármilyen hagyományos motornál egyszerűen lekapcsolná a vezérlő a befecskendezést részterhelésen és csökkenne a fogyasztás, na ehhez képest mindenféle bonyolult megoldásokkal faragnak néhány százaléknyit a fogyasztásból a mérnökök. -
gabor9991
őstag
válasz darvinya #45571 üzenetére
Gugliztam, most sem találtam semmit amire [itt] utaltál.
Sok autóban parazitagyújtás van ami eléggé behatárolná egyébként is a lehetőségeket.
Még ezer éve mikor ladával jártam előfordult néha hogy nem működött az összes henger, ilyenkor a tapasztalatom az az volt hogy a motor erőtlenné vált sokkal magasabb fogyasztás mellett (bár ez érthető itt mivel karburátoros a motor nem lehet az üzemanyagot a nem működő hengertől elvenni)
És még a hűtőfolyadékot is erősen melegitette a motor.
Szóval azért annyira mégsem lehet egyszerűen egy injektorlekapcsolással csökkenteni a fogyasztást szerintem. -
troll81
addikt
válasz darvinya #45568 üzenetére
Azért ne szaladjunk bele ennyire az a vezérlő nem biztos hogy ennyire okos illetve könnyedén módosítható tartalommal bír.
Erre egy jó példa az én vezérlőm...
Otthon csak gyakoroltak rajta...nem ment a sok okosnak...pedig csak pár dolog lett moddolva.
Aki még a v6 bol lekapcsolna 3 hengert az vegyen 1.0 ecoobost fiestat és keszvan -
gabor9991
őstag
válasz darvinya #45584 üzenetére
Te most szórakozol velem?
Egy 1999-es V6 fordra beírod hogy ezen még kellene dolgozni hogy ne fogyasszon sokat majd a sokadik (teljesen normális minden parasztkodást nélkülöző) kérésre hogy ez alatt mit értesz beírod a gugliba a "v8 v4 Mode" kifejezést és még te próbálsz ebből engem hülyének kihozni? -
alias_bobo
tag
válasz darvinya #45803 üzenetére
Köszönöm darvinya!
Akkor csak annyi a teendőm, hogy kifordítom a díszlécet, majd hosszában a helyes irányba eltolom kicsit és eltávolítható... ez jó (remélem, hogy itt nem alkalmaztak rajta hasonló módszert, mint a hátsó lámpa tömítéseknél :-) )
Azt meg tudod mondani fejből, hogy mely részét kell kifordítani?
(Első pillantásra a külső felét emelgetném meg).zoger:
Neked is köszönöm a hasznos információkat.
Az a terv nálam is hogy tisztítás után egy jóféle tömítőanyaggal kezelni a felületet.
Az ablaktörlőnél rendben találtam.
A lökhárító alá is szeretnék benézni majd, de mivel általában tiszta víz van a pótkeréknél nem gondolnám, hogy az utastér szellőzőnél lenne probléma (mivel a kerék mögött van ezért ott általában koszos vizet szórna vissza)... ettől még a majdnem fölötte lévő két nyíláson ha elengedett a gyári ragacs jöhet be víz...Meglátjuk mit látunk meg
|| http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=alias_bobo ||
-
troll81
addikt
válasz darvinya #45984 üzenetére
szia wss-m6c57-a2 szabvány ..
Fékfolyadék
JellemzőkHidraulika folyadék járművek fék- és kuplung-berendezéséhez, forráspont legalább 265°C és nedves forráspont legalább 180°C.
Megfelel WSS-M6C57-A2 specifikációk szerinti Ford követelményeknek
Az érintett járműmodellek lásd ETIS/ECATakkorami ebbe benne van adatlapilag akkor mehet bele ha jól értelmezem
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen