-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#27070592
törölt tag
válasz Hannibhál #24110 üzenetére
Az "érzés" elég nagyban függ a nyomatékgörbe alakjától. Ha egy motor hajlandó már 2000rpm körül is megközelíteni a nyomatékcsúcsát, vagyis "lapos fennsík" a görbe, az szerintem sokat hozzá tesz a vezetési élményhez.
Nincs sok tapasztalatom, nem vezettem még annyi Fordot amennyire kiváncsi lennék de a most használt 1.8b Focusomat is leginkább azért kedvelem, mert már alul is jól húz, nem kell szétforgatni ahhoz hogy történjen valami. Pedig az 20+ éves tervezés, összesen 115ló/160nm. -
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #24117 üzenetére
Valamit félreértesz, benzines Focusom van, nem is vágytam soha dízelre.
A dízelmotor szerintem kamionokba való. Ott egy 12000 köcenti körüli blokkból kijön cirka 500le/1800nm, aminek a nagy részét leadja már 1200-1500 közötti fordulaton és megmozgat 40 tonnát, 28literes átlagfogyival.
Az annyi mint 0.7liter/tonna. Egy frankó korom/NOx-kezeléssel teljesen rendben van. Mutass egy személyautót, ami csak közelíti ezt a szintet. -
#27070592
törölt tag
Lehet hogy drótkefe helyett 40%-os rozsdamarót kellett volna alkalmazni, finom és türelmes ecseteléssel, több körben. Persze azzal sem lesz fémtiszta egy sok éve ázó vasdarab, de legalább a rozsdaportól megkíméled magad. (engem a repülő rozsdaporral a világból ki lehet üldözni )
Ez lesz a következő program. És ha tisztának ítélem, kap egy (vagy két) réteg hammerite-ot.A gumikat én is 2.2-2.3 környékére szoktam fújni, eddig bevált.
-
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #24199 üzenetére
Ezek tényleg nem rossz árak, én januárban selejteztem le hat kerékanyát, de 740ft/db áron vettem újakat.. nem a harmadáért.
szerk.: azért írtam hogy finom türelmes ecsetelés. rozsdamaróval eláztatni tényleg nem szabad a féknyerget, csak akkor ha teljes felujítás alatt áll, szétszedve, minden kopó gumialkatrész is cserélve (ami azért komolyabb munka)
[ Szerkesztve ]
-
#27070592
törölt tag
válasz #31600896 #24245 üzenetére
Bontott bal első sárvédőt itt is vadászhatsz, nem tudom milyen gyorsan cserélődik a felhozatal.
-
-
#27070592
törölt tag
Nem szabad ezt kiszámolni fillérre. Annyi, amennyi.
Gondolom a saját munkádat nem is számoltad (ráfordított időtől kezdve az összekoszolt tönkretett munkaruhán keresztül a saját szerszámok anyagok beszerzése, a szerelőkeresés ideje, költségei stb). Ezek új autónál nincsenek, elhordod az előírt szervizekre és ha nem rúgod az autót hanem odafigyelve kíméletesen használod akkor évekig gondtalanul elvagy. -
#27070592
törölt tag
válasz DeFranco #24411 üzenetére
Értem amit írsz, érthető álláspont a tiéd is, de én úgy veszem az autó fenntartás költségeit mint a saját életszínvonalam járulékos költségeit. Én döntöttem úgy hogy saját autót akarok használni, nem rovom fel hibának az ezzel járó költségeket (ha egy emészthető szintet nem lépnek túl) mert saját döntésem, saját igényem.
Hülye hasonlat, de a kenyér árát sem szoktam számolgatni, megveszem azt a jó minőségű rozskenyeret amit szeretek és bevált. Eszembe sem jut kiszámolni hogy mennyit spóroltam volna, ha a legolcsóbb teszkós kenyeret eszem helyette. Mert úgy döntöttem hogy ez a minőség elégíti ki az igényeimet, a pontos költség pedig nem lényegtelen, de mellékes. -
#27070592
törölt tag
válasz gabor9991 #24594 üzenetére
Nem hiszem hogy a battai finomítóban lenne több hétre való tárolókapacitás (illetve lehet hogy van, stratégiai tartalék meg mittudomén milyen címszóval) de a benzingyártás szerintem nagyjából just-in-time ütemterv szerint szok menni. Annak a párszáz kútnak ami az országban van, elég jól tervezhető az igényszintje (még ezekben a covid-os időkben is)
Az már más kérdés, hogy a jelenleg bezárt kutakban a tartályokban maradt üzemanyaggal mi lesz az újranyitás után. Simán kiárulják , 'jóvanaz', vagy rátöltenek frissen rendelt tankerből.
-
#27070592
törölt tag
Hella
Nem vagyok bilstein-ügynök , de tudom javasolni, vess rá egy pillantást
Nem szokták szidni ezt a márkát, nekem is jó tapasztalataim vannak vele. -
#27070592
törölt tag
-
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #24782 üzenetére
kiderült, hogy esztergált nem új..
Kiváncsi vagyok, mi jön ki ebből. Az eddig is megvolt, hogy az egységsugarú magyar "vállalkozó" szimplán képtelen fölfogni hogy a cége (legyen az autószerelő-műhely vagy tökmindegy) az elégedett és ezért visszajáró ügyfelekből (és az ilyen ügyfelek ismerősi köréből) tudna hosszú távon fejlődni és stabilan jövedelmező maradni, és habzó szájjal szokta előadni hogy a "sz@rmagyar" piacon nem lehet megélni..
De az ritkább, hogy egy Cromax szintű céghálózatnál használt, silány alkatrészt is eladnak újként, új áron.
Nyugat-Balkán -
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #24808 üzenetére
Egyre szebb lesz ez a story..
Ilyenkor az jut eszembe, vannak előnyei is ha egy bevált webshopból vásárolok, ahonnan eddig kivétel nélkül bontatlan dobozos új alkatrészeket kaptam, max két munkanapon belül, pontosan azokat amiket rendeltem. (ahogy az normális esetben elvárható..)
Ezért hagytam már náluk egy szép összeget. -
#27070592
törölt tag
válasz SzlobiG #24851 üzenetére
Elég szomorú hogy egy autó hét évesen már itt tart rozsda szempontból. A 2002es focusom sem volt ennyire rozsdás, pedig az alig állt garázsban.
Elengedős kategória.
Ha filléres autó lenne, akkor mindegy, két évet még kibír aztán bontó. De gondolom ezért még pénzt is akarnak kérni. -
#27070592
törölt tag
válasz 7Sony7 #24958 üzenetére
Klímatisztításhoz annyit hozzászólnék hogy jó az ózonos megoldás mert kinyírja a kórokozó gombákat, bacikat, de a rendszerbe rakódott porral nem csinál semmit, ami szintén nem túl jó hatású ha belélegzi az ember.
Elterjedt módszer a tisztítóhabos spray, amikor hosszú vékony műanyagcsövet vezetsz a rendszerbe a befújónyílások felől és a sprayből telenyomod a klímarendszeredet a levegőn jól kitáguló habbal, ami hat egy ideig, elvileg leoldja a rendszer belső csöveiről a lerakódott szlottyos port majd összeesik és kifolyik az alsó kivezetőcsövön (ha az nincs eldugulva).
Hátránya hogy nem tudod mikor távozott az összes gempás habmaradék a rendszerből és ha nem jól tömített a klímarendszered akkor kellemetlen helyekre is ki tud folyni belőle, olyan alkatrészekre ahol esetleg zárlatot vagy nagyobb elektromos gondot okoz.Ennek egy alternatívája a tiszta alkoholos fertőtlenítő spray, amiben nem hab van hanem csak alkohol és hajtógáz. Ezt is a hozzá adott csővel lehet végigtolni a rendszeren, szintén kicsorog az alsó kivezetőcsövön, viszont előnye a habbal szemben hogy a maradék gyorsan elpárolog a rendszerből. Persze ez is ki tud folyni ha nem pontos valamelyik illesztés, de akkor is elpárolog.
Fontos óvintézkedés hogy tisztítás előtt áramtalanítani kell az autót (akkut lekötni és picit rálépni utána a fékpedálra hogy a maradék töltés is távozzon az autóból)
Ezek sem tökéletes módszerek, de a büdös betegségeket okozó klímától azért bármi jobb. A műszerfal szétborítása lenne a frankó módszer, a teljes rendszer pormentesítése, fertőtlenítése, de az nagy meló, nem hiszem hogy olcsón megcsinálja bárki. -
#27070592
törölt tag
válasz 7Sony7 #24972 üzenetére
Nincs mit, igazából technikai részleteket nem tudok autó szinten, de a hőcserélőt kellene alaposan letakarítani (plusz a csöveket). Mk1 focusban a kesztyűtartó felől kell támadni, egy elég kis nyílást kell szabaddá tenni és ott betolni a tisztító cuccot.
De igazából nem látsz szinte semmit. Ezen minden tavasszal felbaxom magamat, hogy miért nem lehet egy autó (minden autó..) klímarendszerét úgy megtervezni, hogy kitakarítható, fertőtleníthető és egyáltalán hozzáférhető legyen. Egy zárt térben ülünk évi sok órát és a belélegzett levegőnek a lehető legtisztábbnak kellene lennie.. -
#27070592
törölt tag
Sziasztok!
Egy logisztikai kérdésem volna, mk1 Focus az alany. Cserés lesz az első futóműben mindkét oldali stabpálca és vezetőkar gömbfej, illetve kap előre két új gumit.
A kérdés pedig: milyen sorrendben járjak a dolog végére? Először vigyem futómű alkatrészcserére és futóműbeállításra a régi gumival, vagy rakassam fel először az új gumikat és csak utána legyen rendbetéve a futómű?
Néhány gumisnál csinálnak futóműállítást is, de alkatrészt nem cserélnek. Sima műhelyben viszont cserélnek alkatrészt és van futóműállítás is, de gumizással nem foglalkoznak.Mi a helyes megfejtés?
-
#27070592
törölt tag
& patomi
Köszi. Legegyszerűbb lenne talán olyan műhelyt keresni ahol gumiszerelést is csinálnak, azaz mindent egy helyen. Már csak meg kell találni.
A két stabpálcát és a gömbfejeket talán én is le tudom cserélni, futóműállítgatással is el lehet bíbelődni otthon (bár azért az nagyon messze van egy profi beállítástól), gumit nyilván nem tudok otthon cserélni, ahhoz műhely kell. -
#27070592
törölt tag
válasz troll81 #27943 üzenetére
Szewa, ha a 2.5 ST-ről van szó (HYDA motorkód) akkor ezt találtam
-
#27070592
törölt tag
Sziasztok!
Kartergázcsövet keresek mk1 Focusomba, 1.8 Zetec motorhoz, de csak gyárit találtam cromaxnál és nincs sok kedvem kifizetni 10k-t egy harminc centis, tíz dekás műanyagdarabért. Emészthető árú utángyártottat viszont sehol nem találok.
Van valakinek ötlete? Tegyek rá kerti slagból egy darabot? -
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #27980 üzenetére
Bontottra nem gondoltam, nem is akarok tizenéves használt kartergázcsövekkel kisérletezni.
A Ford bekaphatja a tízezer forintos műanyagcsövével.
De felmerült egy alternatíva, olaj és benzinálló (és ebből kiindulva kartergázálló) nyomótömlő, egy kicsit barátságosabb áron. Inkább teszek ezzel egy kisérletet, már csak poénból is. -
#27070592
törölt tag
válasz SECTORnooB #28000 üzenetére
A KKDA motorkód az ami olajszűrő szempontjából lényeges, illetve egyetlen kardinális kritérium van a szűrővel szemben, hogy a belső menete passzoljon a helyre ahová feltekered/tekeri a szerelőd, ami (ha jól kerestem rá akkor) M20x1.5.
Az már mellékesebb dolog hogy az adott gyártmányú szűrő 87 vagy 94mm magas, ha nem a legolcsóbbak közül választasz hanem a középmezőnyből, nem fogsz mellényúlni. Elférni biztosan el fog, magasságra is, átmérőre is, nem hasraütéssel terveznek egy ilyen szűrőt. -
#27070592
törölt tag
válasz SECTORnooB #28011 üzenetére
Ha a légszűrőházad téglalap alakú, akkor nyilván nem fogsz hengeres szűrőt venni bele..
Webáruházakban sem árt ha az ember körülnéz és átgondolja mit is rendel. -
#27070592
törölt tag
válasz SECTORnooB #28026 üzenetére
Igazán nincs mit.
1.8 tdci KKDA szervízinfo. Ha lehet hinni ezeknek az adatoknak akkor a 4 liter kevés lesz hozzá, 5.6 liter kell bele (új olajszűrővel, de nyilván azt is cseréled)
Hogy melyik olaj a legjobb hozzá, arról nem tudok nyilatkozni, talán a dízeles olvtársak mondanak valamit. -
#27070592
törölt tag
válasz SECTORnooB #28028 üzenetére
Szerintem az autók többségéhez elég az 5 liter, nincs piaci igény 6 literes kiszerelésre. Viszont vehetsz 5 litert plusz egy 1 literes kis dobozzal, máris megvagy, egyébként sem árt ha van egy kis tartalék és az pontosan olyan mint ami a motorban van.
Az én Focusomba 4.25 liter megy (papíron), de 5 litert veszek és így marad tartalékom ha rá kellene két csere között tölteni. -
#27070592
törölt tag
válasz Drughi #28428 üzenetére
Hey,
bocs, hogy beledumálok, ez a váltóolaj-csere/nem csere régóta vitás kérdés, a gyár is azt mondja (az európai tulajoknak) hogy életartam olaj van a váltóban. A jenki tulajoknak viszont elő van írva egy 50k mérföldes (80k kilométeres) csereperiódus.
Aztán találja ki a tisztelt tulaj hogy mit is tegyen..
Egyébként grat az új géphez, sok gondtalan kilométert! -
#27070592
törölt tag
válasz westcoastog #28481 üzenetére
Szia, csak kérdem hogy mikor volt vezérlés cserélve a mondin? Nem szükségszerű márkaszervízben cseréltetni, teljesen jó egy privát műhely is, ha betartják (és ismerik..) a Ford technológiai lépéseit, gondolok itt legfőképp arra hogy vezérléscsere közben "illik" vezérlés oldali főtengelyszimeringet és vezérműtengely szimeringet (DOHC motornál mindkét vezérműtengely szimeringet) is cserélni.
És akkor nem ér kellemetlen meglepetés hogy a szivárgó szimering esetleg teleköpi olajjal a vezérműszíjat és az átugrik..
Ha a váltó oldali főtengely szimeringed szivárog, az más tészta. -
#27070592
törölt tag
válasz westcoastog #28522 üzenetére
Hi, volt egy megérzésem hogy nem is szíjas hanem láncos
Az hasznos dolog ha kedved, időd és helyed is van ahol foglalkozhatsz az autóval. Én is azt szeretem ha én csinálom az autót, de legalábbis jelen vagyok és látom mi történik.
Egyébként egyben van az autó, a fotó alapján. Én is gondolkodtam ezen a Mondeo generáción anno, aztán mk1 Focus lett belőle. De nem bántam meg, most hogy a futómű rendbe lett rakva és úgy viselkedik az úton ahogy az elvárható, teljesen elégedett vagyok, és még gyári motoros napfénytető is van hozzá (ezért vettem ezt a példányt, ez volt az egyik alapkritérium) -
#27070592
törölt tag
válasz westcoastog #28564 üzenetére
kitudja mi kerül bele alkatrészként és mennyiért
Ehhez már volt szerencsém, 13k-ért (+6k munkadíj) kaptam egy vízpumpát ami nekem netről 8k lett volna. A szervíz gondolom a plusz saját kedvezményes árán kapta, 5k-ért..Jó lakatost pedig nehezebb találni mint jóindulatú tüdőrákot kb. Nálam is jóízűen elfogyasztotta a rozsda mindkét küszöb hátsó harmadát, gyakorlatilag restaurálni kellett azt a részt. Persze mit várjon az ember egy 18 éves, vaslemezből készült járgánytól, ami télen-nyáron szabadban alszik..
Egyszer lehet hogy lesz majd egy porszáraz (és pormentes) fűtött garázsom. Talán. -
#27070592
törölt tag
válasz westcoastog #28599 üzenetére
offtopic, de a karosszériások egy nem kis része (tisztelet a kivételnek) átállt a "biztosítózásra", vagyis nevetségesen kis sérülésekkel szeretnek foglalkozni és a kgfb biztosító felé sokszázezres számlákat kiállítani. Minimális munka, komoly profit, és csak a megfelelő embereket kell hozzá ismerni. Azért nem látják szivesen az olyan ügyfeleket ahol tényleges karosszériamunka van az autón és nem lehet érte szép profitot leakasztani, csak a nyűg és elfecsérelt idő van vele és foglalja az értékes szervízórát.
De hogy ne csak off legyek, épp kipróbálom a hazai világítástechnika nagy öregjének egy H7 szettjét. A dobozon +120% fényerőt ígérnek.
Ez előtt goodyear H7 volt az autóban, annak sem volt nagyon rossz fénye, de ez egy picit jobb szerintem. (a fotók azonos beállításokkal készültek, fullmanuális módban)
goodyear halogén
tungsram +120%dujuzíí da diferansz?
-
#27070592
törölt tag
Nagyjából erről van szó, mi pénzeljük ezt az egész korrupt rendszert, mert a biztosítók az összes ebből fakadó pluszköltségüket szétdobják a biztosítási díjakba.
Én is hallottam már olyan emberről aki látott már olyan embert aki ismer olyan karosszériást, aki konkrétan ebből dőzsölte végig az utóbbi pár évét, de olyan szinten hogy csak az éves családi nyaralásaikra milliókat szoktak eltapsolni és úgy cserélgeti az autóit mintha muszáj lenne. A csillagos márkát kedveli.
Saját családban történt egy baleset, osztrák rendszámos casco-s offtopic X3-ba szálltak bele hátulról egy zebránál. A vétkes autós elismerte a hibát, majd jött a biztosítója hogy az autót itt és itt kell Magyarországon megcsináltatni. Mire az osztrák biztosító közölte hogy szó sincs róla, Ausztriában lesz megcsinálva az autó, márkaszervízben, gyári technológiával. a számlákat majd elküldik. -
#27070592
törölt tag
Amíg napalmoztátok egymást, lőttem egy képet a Focusomról. Eddig csak egy félig elbontott változatot láthattatok.
-
#27070592
törölt tag
Sziasztok,
gyors kérdésem: használ-e valaki ilyen vagy hasonló kartámaszt ? Focusomba szeretnék egyet, amiben van egy kis rakodóhely és USB kivezetés telefonnak. Ennyi pénzért nem is vészes amit linkeltem. Sajnos a gyári kartámaszomat utolérte a tipusbetegség és függőleges állásban ragadt, a mechanika adta meg magát. Másik gyárit viszont nem fogok venni sok pénzért, ami kizárólag a kartámasz funkciót látja el, helyette jobban tetszene egy többfunkciós darab, emészthető áron -
#27070592
törölt tag
Digitklímás történetre annyit tudnék tanácsolni, hogy nézz rá a klímahűtőre. Gondolom ez is úgy van megoldva mint a mk1 Focusnál, hogy a két hűtőradiátort egymás mögé építették be. Lehet hogy szoktad is tisztítani ezt a részt, de ha mégsem, akkor nem árt ránézni milyen állapotban vannak.
Egészen szürreális mennyiségű dzsuva vagyis porral kevert szutyok össze tud gyűlni a hűtők lamellái között, ami nyilván akadályozza a hőleadást is.
Ha szoktad takarítani a radiátorokat, akkor nem ez a gond. -
#27070592
törölt tag
Rozsdás tartókonzolon is segíthet egy rozsdamarózás, én is elkövettem tavasszal. Persze új már nem lesz belőle, de nem is az a cél, viszont egy cserét el lehet odázni.
Különben lehet hogy csak én vagyok tisztaságmániás, de amikor nemrég futóműbeállításon voltam, a két srác aki csinálta az autót rögtön azt kérdezte hogy télen nem használom az autót vagy miért ilyen tiszta a motortér? Egy tizenéves Focus nem így szokott kinézni..
Rájuk hagytam.Apropo Redmi, egy 4X-et használok a megjelenése óta, mert emészthető méretű telefon, de már eléggé sikerült megutálnom. Ahogy korosodik, úgy lassult be szép fokozatosan, mintha ezzel próbálnának cserére ösztönözni.. Ami a cég szempontjából érthető is, de én nem az évente_két_új_telefon tipusú felhasználó vagyok, úgyhogy kicsit csalódás a xiaomi. Van egy Amazfit sportórám is, bringázáshoz vettem, az is korosodik már, tehát bringázás közben nem egyszer fogja magát és kilép az elindított bringakörből, mentés nélkül.. Vegyek másikat/újabbat/faxomabbat (ezt pedig kukázzam) Bocs az off miatt.
-
#27070592
törölt tag
válasz DeFranco #29232 üzenetére
& cappa72 & 4X userek
Igen, lehet hogy tárhely gond lesz (bár a ritkán használt régebbi appokat simán törlöm a p-be és a zenéket/képeket is sd-kártyán tartom nem a telefon tárhelyen) de lehet hogy alaposabban le kellene takarítani.
Visszasírom az előző telefonomat, ami egy Sony Z3 compact volt. Annak a kijelzője adta fel, csak gtk-árban lehetett volna javítani úgyhogy fiókba került. De még egyszer nem adok 200k-t egy telefonért.szerk: off
[ Szerkesztve ]
-
#27070592
törölt tag
válasz dellfanboy #29294 üzenetére
1000 kilométerre 80 liter benzin és 1 liter olaj.. az.. nyolcvanas keverék. A benzines Focusok pedig nem kétüteműek. Kívülről van olajfolyás a blokkon?
Rákeresve ismert probléma, a srácnál arra jutottak hogy szelepfedél-tömítés lesz cserés. Nem vagyok szerelő, de ha jól tudom, vezérléscsere közben ezt a tömítést is ki kellene cserélni (+ főtengelyszimering, hosszbordás szíj, vezérműtengely szimering, szerelt részek letakarítása gyári állapotra..) Vagyis ha nem volt vételkor vezérléscsere, de tervezed, akkor ehhez a tömítéscseréhez is ragaszkodj. Ha volt vezérléscsere, a szelepfedél tömítését külön is ki lehet cserélni. Az a felület legyen tökéletesen tiszta ahová az új tömítés felfekszik. -
#27070592
törölt tag
válasz dellfanboy #29301 üzenetére
Ha nincs biztos infód, akkor elég lutri a vezérlés. Persze nem az észt akarom itt osztani, én sem cseréltettem vételkor, de gondolkodom rajta erősen. Az első tulaj 160k-nál cseréltette (szervízkönyv szerint), szóval 304k-nál lehet hogy nekem sem ártana már. Bár a nepper azt állította hogy három éve volt cserélve, de amit a nepper mond.. azt tizenkilenccel kell osztani.
Úgyhogy rajta vagyok a kérdésen. Komoly összeget fizetnék ennek a spinének ha ő cserélné a vezérlésemet és közben nézhetném. Ugyanez a DOHC blokk, csak az enyém 1.8.Nemrég egy volt kollégám járt úgy, hogy addig halogatta az offtopic, ma már tök ritkának számító GT-jén a szíjcserét, hogy élettartam szíj lett belőle. Addig bírta ameddig el nem szakadt.. Hazavontatás, szétborítás, hengerfejfelujítás, 150k ft kuka.
-
#27070592
törölt tag
válasz westcoastog #29520 üzenetére
Pedig váltóolaj-cserére van egy ősi albán móccer, a feltöltő/szintellenőrző csavaron keresztül. Egy doboz (legolcsóbb fajta, tökmindegy) pumpás adagolóval ellátott folyékony szappant kell vásárolni (vagy nem kidobni a már megvásárolt de kifogyott otthonit) aminek a pumpás adagoló szerkezetére kell egy hajlékony és elég hosszú csövet applikálni.
Ezt a csövet kell letuszkolni a váltóba, lehetőleg az aljáig, majd türelmesen kipumpálni belőle a régi (gyári) olajat, persze nem a földre hanem egy alkalmas edénybe. Ha a kipumpálás készen van, gyári specifikációknak megfelelő váltóolajjal szintig kell tölteni a váltót, csavart visszarakni, és voila..
Elmebetegebb hobbisták egy éjszakára tiszta benzint töltenek a váltóba, ami feloldja a lerakódásokat, majd másnap a pumpás móccerrel kiszedik a koszos benzint, pár órát hagyják zárócsavar nélkül szellőzni a váltót hogy a maradék benzin is kipárologhasson és utána töltik be a friss váltóolajat. A benzines öblítés többször is ismételhető.
Kizárólag saját felelősségre!Egyébként ha a nívópálca nem éri el a motorolaj szintjét, érdemes szakkereskedésben hosszabb nívópálcát vásárolni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen