Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LallerHUN

    tag

    Sziasztok,

    Ma egy fura dolog történt velem.

    Édesapám most akar t homeról flip-re váltani. Végre lejárt a hűségideje és már le is adta a fliphez a rendelést.

    Erre ma hívnak engem a t home-tól hogy apukámmak akarnak beszélni. (apum t home előfizetésénél én vagyok megadva kontaktnak) Monda a hölgy a flip-ről akar beszélni. Mondom szuper mondja el nekem majd én tolmácsolom apumnak (Apának nincs türelme se technikai affinitása ezekhez :D ). Erre a nő hogy csak vele beszélheti meg... Mondom ok, akkor a flip rendeléskor megadott számon hívják fel őt. A nő azt mondta hogy ő azt nem kapta meg... ez már kicsit fura volt. De most már azért is megadtam mert kíváncsi voltam a végére a történetnek.

    Fel is hívta apumat a nő és konkrétan lebeszélte a flip váltásról, elhordta mindenfélének a céget és mondta hogy milyen kifogásolható a flip szolgáltatás.... Miután ezt befejezte rögtön el kezdett ajánlani egy nagyobb t home csomagot apumnak hogy fizessen elő rá... Itt apumnak eldurrant a vízcsöve és jól elhajtotta egyenlítői éghajlatra spínét :D :D

    A nő azzal példálózott hogy a 137 tv csatornát nem kapja meg az ember alapból az alap, 4000 Ft-os csomag részeként, hanem csak egy válogatást belőle. És hogy ha tényleg akarja az ember mind a 137 tv csatornát akkor jóval többet kell fizetni...

    Ez már aztán végképp nagyon büdös volt nekem...

    Találkoztatok már ilyennel?

    Kérlek erősítsetek meg abban hogy ez nagyon nincs így.

    Illetve felmerült a kérdés bennem hogy a t home honnan a jó istenből tudta hogy apum váltani akar!?

    Előfizetés felmondására szóló levelet még nem írtunk nekik. Azt értem hogy a flip a t home hálózatát haszánlja de ettől még nem kellene hogy egy másik cég rendeléseit lássák, nem?

    Ezen a számon keresett a nő: +361-447-4514

    Köszönöm a válaszotokat,

    Üdv,

    Lallerhun

Új hozzászólás Aktív témák