Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dilikutya

    félisten

    válasz k-adi #84163 üzenetére

    Hát ez az, hogy ez köti össze a játékokat, csak épp megtöri a játékot, és teljesen érdektelenül tálalja, alig várja az ember, hogy átlépjen rajta. Ráadásul ez a DNS-be kódolt múlt is baromság. A múltbéli részek legalább érdekesek, a középkori Firenze, az amerikai függetlenségi háború, a XVII-XVIII. századi kalózok mind olyanok, ahol nem sok játék járt az utóbbi években.

    Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

  • Bad Pritt

    félisten

    válasz k-adi #84163 üzenetére

    Most jól összefoglaltad, hogy mi is a probléma. :D Szimpla átvezetők, vagy lényegi eleme a játéknak? Az volt a baj, hogy már az írók sem jutottak dűlőre, hogy mire akarják a jelenkort felhasználni, expozíció legyen, adjon keretet a játéknak, vagy segítsen be a történetbe, esetleg legyen egy globális külön szál? Hatalmas marketingfogás volt igazából a Ubi részéről ez az egész kétszintes történet, mert alapvetően csak egy szimpla visszaemlékezéses narráció, úgy mondjuk, mint a Fűrész első részében, csak nem volt koherens a játék többi részével. Nem igazán volt egységes koncepció a történet mögött, kicsit olyannak tűnt, mint a Star Wars-nál, ahol Lucas egyre újabb és újabb dolgokat talált ki és illesztett be a világba, volt ami működött (klónok), volt ami kevésbé (midikloriánok).
    Mondom ezt úgy, hogy alapvetően játszhatónak tartottam a jelenkori részeket is, de az is baklövés szerintem, hogy az ember leteszi a haját mondjuk Velencétől vagy Rómától, úgy összerakták a városokat és akkor néha visszarángat a játék egy koszlott raktárba.

    (#84165) orichalcos: Én nem is veszem azokat figyelembe. :D Számomra Reeve kétszer volt Superman, a többi csak ilyen DVD-re szánt minimalista moslék, említésre sem érdemes. Kb. mint a Disney rajzfilmjeinek második meg sokadik részei házimozira.

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

Új hozzászólás Aktív témák