Aktív témák
-
BobMaster
senior tag
Haliho!
Akinek van egy ki ideje, kérem nézze meg az alábbi két linket, és a tartalmáról (nem e hejesírásról :) )írja meg ide a véleményét, hogy mit változtatna rajta, vagy hogy mi nem egyértelmű benne, mit kérdezne vissza.
Tehát a 2 link:
[L]http://www.computercentrum.hu/serv_kar.htm[/L]
[L]http://www.computercentrum.hu/serv_hom.htm[/L]
Ja, és ne használjátok egyik linket se, mert nem élnek!
Előre is millióezerköszönet :)A tényleges szűk keresztmetszet a júzer.
-
McJames
senior tag
''Hétvégén, szabad- és munkaszüneti napokon is lehet hibát bejelenteni?
Természetesen, a nap 24 órájában rendelkezésére állunk.''
Jó, értem hogy 24 óra, de tessék mondani: hétvégén, szabad- és munkaszüneti napokon is lehet hibát bejelenteni? És akkor is 12 órán belül kiszállnak? :DAki a villamos alatt fekszik, annak nem természetes a mosolya.
-
BobMaster
senior tag
-
BobMaster
senior tag
James, csak Te és csak ennyi kifogásolni valót találtál?
A tényleges szűk keresztmetszet a júzer.
-
Lord Mixxx
tag
Virusirtok: en a helyedben feltuntetnem, hogy nem adja a cegetek a virus irtot ill. csak is corporate free virus irtot hasznaltok (mindig akad valaki aki van olyan rendes es felnyom a bsa-nal..)
-
BobMaster
senior tag
válasz Lord Mixxx #6 üzenetére
Jogos. Az AVP (Kaspersky) tudomásom szerint magánfelhasználóknak ingyenes (CHIP CD-n is nyomják), az ilyen kiszállások alkalmával viszem magammal első alkalommal a telepítőt, a többinél már csak a napi, heti frissítéseket.
Ezígy jólvan? A cégesnél nincs semmi, ami arra utalna, hogy ő is kap vírusirtót... :) A szoftverért nem kérek pénzt, spórolok a csókának 12 MB telepítőkészlet letöltéséhez szükséges időt, és frissen tartom neki. Ez ha minden igaz, nem minősül illegálisnak. Vagy mégis?A tényleges szűk keresztmetszet a júzer.
-
netchan
tag
''Amennyiben az Ön cége karbantartási szerzõdést kívánna velünk kötni, kérjük keressen meg minket személyesen, hogy elkészíthessük az Önök személyre szabott karbantartási ütemtervét, ajánlatát.''
Ebből az átlag főnöknek az jut eszébe, hogy ''nehogy má' nekem kelljen odamásznom/odaküldenem valakit''.
Nem tudom, hogy van-e rá kapacitásotok, de ez nem úgy szokott menni, hogy az ügyfél megy hozzátok ajánlatot kérni, hanem fordítva. Ha érdeklődik, ti mentek ki az ő telephelyükre (ennek az önköltségi árát esetleg el lehet kérni). Hogy kevés lukra futás legyen, el kell készítni egy olyan általános leírást, amiből az ügyfél (céges döntéshozó) jó eséllyel el tudja dönteni, hogy a ti szolgáltatásotok kell-e neki (ha ez jó/meggyőző, akkor ki fogja fizetni a kiszállást). Ezt a dokist kell előreküldeni és ha pozitív a visszajelzés, akkor mehet az ember.
Üdv!
n -
BobMaster
senior tag
Eleve a legtöbb alaplapra rá van integrálva valamilyen hangkártya.
Feltételként megadva pedig azért volt szükséges, mert ingyen szállunk ki ha a user gondot jelez, viszont ez a nettó beszerzési és a nettó eladási ár közti különbség által adott nettó nyereségből kerül finanszírozásra (a fizu, a járulékok és a bolt rezsije mellett). Tehát meg kell húzni egy olyan határt, ahol még nem saját zsebből kocsikázol. Mert sajnos a tapasztalat azt mutatja, hogy a felhasználó nem hajlandó elolvasni a hibaüzenetet, csak annyit vesz észre, hogy valamit kiir a gép.
Fél óra telefonos csevegés után a legtöbbször ki kell mennem, mert ha kiirja, hogy ''kifogyott a festék, cseréljen patront'' akkor nem hajlandó ezt nekem felolvasni. Csak annyit mond, hogy nem tud nyomtatni, és a gép valamit kiir. Hiába kérdezem, hogy mit, ''valamit''.
És ha már ki kell menni, akarok én ott vitatkozni, hogy ez miért nem garanciális kiszállás volt? Fenét. Úgy kell a nettó nyereséget kalkulálni, hogy 2-3 vakriasztás is beleférjen.
A cégek pedig egy akármilyen ALS4000 kártyát belerakatnak, (ha nincs az alaplapon) és egyből van helyszíni garijuk, amit máshol nem kapnak, legjobb tudomásom szerint ''összeszerelt'' gépekre. Az a 3000 HUF tekinthető befektetésnek is... Meg úgyis valami hiperoccsó integrált gedva kell majd a cégeknek, nagyívben letojják azt is, hogy a titkárnőnek mitől folyik ki a szeme és 15-ös dzsunka monitort kérnek hozzá...A tényleges szűk keresztmetszet a júzer.
-
9CS
senior tag
válasz BobMaster #10 üzenetére
Igen egyetértek azzal amit mondasz a hibaüzenetekről és az integrálásról, de ha nincs benne hang ők nem erőltetnék, mert iszonyat költség lehet az a +3000Ft, bizonyos darab felett :). Nálunk integrált van, igen ritka a külön kártya, ezen spórólhatnak egy kicsit. (Mondjuk ez elég ritka máshol, de itt 300 gép egyszerre nem is meglepő) És szerintem a nyüves 3000-res cuccon nincs annyi hasznod. De ez csak egy vélemény.
'' - Tizenkettőt üt az óra, térjenek márrrrgghhhh... ''
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs