Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
puhoska76
tag
válasz dafko90 #1117 üzenetére
Lemken 24QZ Búzát,árpát,repcét,füvet,kukorícát lehet vele vetni de nagyon nagy kell elé traki nemkicsi
[ Szerkesztve ]
-
apach
senior tag
-
apach
senior tag
válasz dafko90 #1166 üzenetére
Ugyan úgy, ahogy a módokat. Zipes formátumban, de meg kell nézni berakás előtt, hogy az adott Zip mappán BELÜL, nincs e másik, több újabb Zip mappa. Ha igen, akkor egy üres mappába ki kel csomagolni, és azokat kell bemásolni a módokhoz.
Van egy mondás, ami így szól: Google a barátod! Vagyis, használd, mielőtt kérdezel!
-
wrox
senior tag
válasz dafko90 #1381 üzenetére
Jaja, egyre jobban megy. az a titka, hogy nem szabad a Mexet nézni, mert akkor megy mindenfele a traki.
Más.
Betettem egy Claas Lexion 600 modot.
Meg is vettem, 9 méteres vágóasztallal álom aratni.
Viszont van neki egy olyan kiírás, hogy M: Chopped Straw illetve ha megnyomo, akkor Strow lesz. Ez milyen funkció? -
Pist@bácsi
őstag
válasz dafko90 #1643 üzenetére
hogy hol azt meg tudom mondani
kibontod a zip fájlt
megkeresed a jármű xml -jét, abban vannak a módosítandó paraméterek, de sok van, és hogy mit merre állíts azt nem lehet látatlanban megmondani.
a wheels bejegyzésnél van a felfüggesztés, rugózás, tömegszerintem nem éri meg a fáradtságot az egész, kibontod állítasz visszacsomagolod elindítod a játékot, nem lett jó újból állítasz.... napokat el lehet bénázni eredmény nélkül
ha nagyon ragaszkodsz a modhoz akkor érdemes egy normálisan mozgó másik jármű értékeivel felülírni(#1644) wrox : a fű sokkal kevesebbet terem, pontosan nem tudom mennyivel, de mivel csak vágni kell így összességében talán haladósabb, de mindenképp egyszerűbb
a Big az én tapasztalataim szerint csak az első pótot tölti, hiába van több rákötve
de ha utánakötsz egy 46.000 literes nagy pótot az már lelassítjarába elhúz mellette három 46.000 literest is, de a JD 8630 is simán
ha mellette mész és bérelt munkás vezeti akkor sokkal gyorsaban mehet a BIG[ Szerkesztve ]
-
Pist@bácsi
őstag
válasz dafko90 #1648 üzenetére
Megoldás lehet amit mondtam, keresel egy hasonló paraméterekkel rendelkező járművet, teherautót, nyergesvontatót ami normálisan mozog. Mindkettőnek megnyitod az xml -jét és eső lépésben összehasonlítod a wheels alatt található különböző paramétereket. Ha látsz jelentős eltérést akkor érdemes a jól működő mod soraival felülírni a Liazéit. Donornak jó lehet a MAN TGX ez normálisan vezethető és hasomló méretű járgány.
Amúgy a gyorsulása és a végsebessége nem irreális? Lehet, hogy azon is változtatni kéne.
-
Pist@bácsi
őstag
válasz dafko90 #1753 üzenetére
csak tippelni tudok, de bizonyos rétegek csak akkor látszanak ha újra kezded, én pl. fűvel jártam így az editorban állítottam de a játékban nem akart látszódni a változás amíg nem kezdtem új mentést
végül is a termés is egy réteg
az mondjuk érthetetlen, hogy miért csak egy földön van ígyesetleg az nem lehet, hogy nem vetted meg a földet? ez is csak tipp volt
-
apach
senior tag
válasz dafko90 #1854 üzenetére
Grain Tank capacity-t átírod a Claas gép XML ben nagyobbra és mented, visszateszed a mappájába és gó játszani. Asztal meg van 22 méteres is, de nem olyan jó az. Nekem is 1200-s fejek vannak.
Van egy mondás, ami így szól: Google a barátod! Vagyis, használd, mielőtt kérdezel!
-
apach
senior tag
válasz dafko90 #1897 üzenetére
Hali!
Tettem be egy Editor tutorial oldal linket még ma úgy emlékszem. A földeket elvileg ugyan úgy kell az Új, 5 verziós Editorral is rátenni. De mielőtt ráteszed a földréteget amilyet akarsz, először a wheatal kell kijelölni a területet hogy jó legyen a föld mikor végzel vele!
Hmm. Nem találom, lehet kimaradt, és csak akartam linkelni.
Ez nem az 5.0.1 verziós, hanem a korábbi, de a földet tudtommal ugyan így kell az Új verzióban is letenni.
Ha nem okés, akkor valamennyire talán rávezet ez a verzió.[ Szerkesztve ]
Van egy mondás, ami így szól: Google a barátod! Vagyis, használd, mielőtt kérdezel!
-
Pist@bácsi
őstag
válasz dafko90 #1897 üzenetére
Készítettem egy tutorialt - (kétnyelvű).
Egy kiürített térképen csinálok földet üres helyre az alapoktól, a méret és az elhelyezés tetszőleges, ahogy nyilván a tutorialban szereplő értékek is az adott térkép függvényében változnak.
Ha meglévő földet alakítasz át akkor bizonyos lépéseket értelem szerűen elhagyhatsz.
Ez egy komplex folyamat, magában foglalja a terület helyes méretének meghatározását és az ár megváltoztatását is.
A PDA map alapból nem volt javítva azt én is úgy hagytam.
A föld létrehozása szempontjából irreleváns, csak azt mutatja, hogy megvásárolható illetve megvetted.
A textúrák és foliage rajzolgatása nem kap túl hangsúlyos szerepet az könnyen elsajátítható enélkül is, ahogy az editor kezelése is.
Lényeges, hogy ha átalakítasz egy térképet, akkor utána új játékot kell kezdeni rajta. -
apach
senior tag
válasz dafko90 #2365 üzenetére
Hali.
Én tudom hogy kell csökkenteni a map méretét, de CSAK AKKOR lehet, ha a map mérete, 2048x2048 vagy 2049x2049 képpont méretű. Ha a 2011-s verzió gyári map mérete van, ami 1024x1024 képpont, akkor azt kisebbre NEM lehet csökkenteni.
Viszont, ez nem olyan egyszerű ám, mint ahogy most Te kigondoltad, mert TÖBB PNG vagy DDS fájlt kell át méretezni. Ha DDS formátumúak, akkor gázosabb, mert lehet elvész egy bizonyos beállítás vagy mi. Most hirtelen nem tudom a szöveget amit nekem ki szokott írni a programom amivel ezeket csinálom. Viszont, a map át méretezéséhez a Paint NEM megfelelő, mert nekem legalább is a 2011 verziós alap méretű mapot 2049x2049 képpontra méretezés után nem is töltött be a játék. Viszont miután az XnView programmal csináltam, utána már nem volt gond. Plusz, utána az Editorral is meg kell az adott mapot nyitni és a felszínt rendbe hozni, az épületeket, objekteket és mindent ami rá van szerkesztve, újre be kell állítani ahol esetleg volt, stb. Vagyis, elég cikkes és míg a map használhatóvá válik akár véglegesen, addig akár 2 hétnyi idő beleölése is lehet h kevés lesz. Feltéve ha kezdő az illető. Ha van gyakorlata ilyenekben az embernek, akkor már valamivel gyorsabb. Honnan tudom ezt? Onnan hogy egy mapot már méreteztem is át, és el kezdtem át is alakítani magamnak. eddig 3 szorra kellett újra kezdenem, ami azt jelenti hogy majdnem 1 hónapnyi bele ölt időm ment fuccsba.
Van egy mondás, ami így szól: Google a barátod! Vagyis, használd, mielőtt kérdezel!
-
alian100
csendes tag
válasz dafko90 #2882 üzenetére
GIANTS Engine Runtime 5.0.1 (build date: Oct 5 2012)
Copyright (c) 2008-2012, GIANTS Software GmbH (www.giants-software.com), All Rights Reserved.
Copyright (c) 2003-2012, Christian Ammann and Stefan Geiger, All Rights Reserved.
Application: FarmingSimulator2013
Main System
Core(s): 1 @ 2.4 GHZ
OS: Windows NT 5.1 32-bit
Physics System
Driver: NVIDIA PhysX Runtime
Version: 2.8.3
Thread(s): 1
Input System
Keyboard enabled
Mouse enabled
Gamepad/Joystick disabled
Force Feedback disabled
Sound System
Driver: OpenAL
Version: 1.1
Device: Generic Software
Max. sources: 256
Render System
Driver: OpenGL
Card Vendor: NVIDIA Corporation
Renderer: GeForce 6150 LE/PCI/SSE2/3DNOW!
Version: 2.0.1
GL_EXT_framebuffer_blit not supported
max_texture_layers: 8
OpenGL initialization successful
Hardware Profile
Level: Low (auto)
View Distance Coeff: 0.750000
Shadow Quality: 0.000000
Skip Mipmaps: 1
LOD Distance Coeff: 0.750000
Terrain LOD Distance Coeff: 0.750000
Foliage View Distance Coeff: 1.000000
Farming Simulator 2013
Version: 1.1.1.0 RC2
Available Languages: hu
Language: hu
Game vehicle types loaded
Mod directory: C:/Documents and Settings/Dokumentumok/My Games/FarmingSimulator2013/mods
data/sky/sky_day_night.i3d (0.00mb in 5033.85 ms)
data/sky/rain.i3d (0.00mb in 37.09 ms)
data/sky/hail.i3d (0.00mb in 23.35 ms)
data/maps/map01.i3d (49.20mb in 26622.59 ms)
dataS2/character/pedestrians/executive03.i3d (0.27mb in 112.93 ms)
dataS2/character/pedestrians/casual08.i3d (0.53mb in 161.32 ms)
dataS2/character/pedestrians/casual02.i3d (0.31mb in 196.43 ms)
dataS2/character/pedestrians/casual03.i3d (0.33mb in 93.13 ms)
dataS2/character/pedestrians/casual15.i3d (0.40mb in 120.79 ms)
dataS2/character/pedestrians/casual07.i3d (0.32mb in 94.78 ms)
data/vehicles/steerable/same/sameArgon3-75.i3d (4.50mb in 14189.76 ms)
data/vehicles/steerable/powerTakeoff.i3d (0.02mb in 230.84 ms)
data/vehicles/steerable/upperLinkMedium.i3d (0.04mb in 259.24 ms)
data/vehicles/steerable/upperLinkSmall.i3d (0.04mb in 25.38 ms)
data/vehicles/steerable/kramer/kramerKL200.i3d (2.31mb in 4628.01 ms)
data/vehicles/steerable/buehrer/buehrer6135A.i3d (3.70mb in 6564.04 ms)
data/vehicles/steerable/fahr/fahrM66.i3d (2.95mb in 4663.58 ms)
data/vehicles/tools/poettinger/poettingerServo35.i3d (1.27mb in 997.61 ms)
data/vehicles/tools/lemken/lemkenKristall9.i3d (0.75mb in 1379.70 ms)
data/vehicles/tools/amazone/amazoneD1.i3d (1.08mb in 484.82 ms)
data/vehicles/trailers/krone/kroneEmsland.i3d (1.11mb in 1259.04 ms)
data/vehicles/steerable/fahr/fahrM66Cutter.i3d (1.10mb in 397.08 ms)
data/vehicles/tools/extraWeight01.i3d (0.07mb in 155.84 ms)
data/vehicles/steerable/lizard/golfCart.i3d (0.89mb in 1015.40 ms)
data/character/farmer/farmer_player.i3d (1.75mb in 651.90 ms)
data/vehicles/trucks/milktruck.i3d (1.19mb in 3111.01 ms)
data/vehicles/cars/car5.i3d (0.37mb in 1012.59 ms)
data/vehicles/cars/car3.i3d (0.39mb in 652.50 ms)
data/vehicles/cars/car6.i3d (0.38mb in 234.29 ms)
data/vehicles/cars/car4.i3d (0.33mb in 102.40 ms)
data/vehicles/cars/car2.i3d (0.42mb in 94.04 ms)csak enyi van a log file ben
-
apach
senior tag
válasz dafko90 #2925 üzenetére
Mért? Szerinted Én, hogy töltök le onnan?? Hm? kattints rá, aztán megnyílik egy másik ablak OTT IS a letöltés gombra katt, akkor indul el a letöltés.
Ennyire nem lehettek tehetetlenek...Hallod? Szerinted nekem volt aki segített? Hát nem. ha igen akkor is csak épp hogy pár dologban, aztán ennyi. Nekem a képembe vágták ám, hogy ott a Google kereső, aztán oldjam meg. Ha meg nem nyílik ki egy másik modhosteres ablak, akkor a saját bajod,/bajotok, mert le van tiltva az előugrása ablakoknak, és azért nem csinál semmit. A modhosternek van a legegyszerűbb letöltése direkt letöltéssel. Jah, meg ennek az oldalnak:
Nem neked szól amúgy dafko.
[ Szerkesztve ]
Van egy mondás, ami így szól: Google a barátod! Vagyis, használd, mielőtt kérdezel!
-
apach
senior tag
válasz dafko90 #2930 üzenetére
Hali!
Nos. ez a mód amiről beszéltek, letöltött mód? Mert HA IGEN, akkor magatokat szopattátok/szopatjátok. Miért? Leírom.
Azért, mert akkor az adott módnak REJTETTEK a fájljai, és ezért nem látni max. Van aminél csak egy része van rejtve van pl nekem olyan kamionom, aminek a zip mappájában totál semmit nem láttam. Ekkor jött a segítség nekem is.
Vagyis, hogy a gépeden át kell állítani valahol valamit és utána már PICIT homályosan, de meg fog jelenni az adott mód mindegyik fájlja.Még annyit. ITT írta le egyik tag a megoldást nekem, de nem találtam meg a nevét 3 oldalra visszamenőleg sem, így nem írom ide. De ha megkérdezitek, vagy ha ezután az írásom után valaki beírja ide, akkor nektek is megoldódna lehet a gond.
[ Szerkesztve ]
Van egy mondás, ami így szól: Google a barátod! Vagyis, használd, mielőtt kérdezel!
-
tembopapa
tag
válasz dafko90 #2942 üzenetére
Szia, lejött a brutal kukoricaarató szecskavágó utánfutóval de nem minden funkciót tudok, ha H-t nyomok akkor semmi sem mozdul, az aratója beindul, ha én vezetem megy de nem telik a pótos pedig a csövön jön az anyag és vágja a növényt! Lécci segíts egy billentyűparancs kiosztással, üres az összes biogázos silóm a kukoricám meg vágható! Köszi előre is!
AMD Phenom 9550 Quad-Core, 3,2GB RAM, NVIDIA GeForce GTX 1050
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen vérnyomásmérőt?
- Bocsánatot kértek a globális leállást okozó szoftverhibáért
- iPhone topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Autós topik
- Hihetetlenül erősnek ígérkezik az S25 Ultra
- Futás, futópályák
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen