-
GAMEPOD.hu
A Fallout 4 egy poszt-apokaliptikus szerepjáték, ami a többszörös díjnyertes Fallout 3 és Elder Srcolls: Skyrim játékok alkotóinak legújabb játéka, mely 2015. november 10-én jelent meg Xbox One, Playstation 4 és PC platformokra. A sorozat főbb kiadásai tekintetében ez a rész az ötödik, amellyel a Bethesda Games Studios új területeket kíván meghódítani a nyitott világú játékok terén.
A játék a Fallout játékok történetének legmeghatározóbb napján, a Nagy Háború idején veszi kezdetét, de egy váratlan esemény következtében egy nukleáris háború sújtotta világban találjuk magunkat több, mint kétszáz évvel később. Az események helyszíne ezúttal az Államközösség (The Commonwealth), ami Bostont és a titokzatos Intézetet (Institute) foglalja magába. A játék eseményei a Fallout 3 után tíz, és a New Vegas után hat évvel zajlanak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bLaCkDoGoNe
veterán
válasz Csapoati #2030 üzenetére
Szegényke élőben is kicsit nyomi amiatt a furcsa pilótaszemüveg miatt. Majd told be te is kérlek, hogy a novemberi combat crate-ben milyen Fallout4-related dolog került.
(#2029) Plazmacucci: Teljesen egyetértek, hozzád és cr33p-hez hasonlóan én is a rinyálós táborba tartozom. Tegnap pl. a saját kitépett karjával vertem volna agyon azt, aki ezt az elkefélt dialógusrendszert kitalálta. Innentől spoileres rant következik, aki nem kíváncsi rá, ne nézze meg.
A Human Error küldetésnél gurult el végleg a gyógyszerem, mert itt nagyon sokszor szembesültem azzal, hogy a választható lehetőségek alapján nem tudtam, hogy konkrétan mit fog mondani a karakterem. Ezért egy csomó beszélgetésfonalból ki is zártam magamat. A speech check-eknél a háromszínű skála szintén nulla közeli infót ad arról, hogy milyen eséllyel számíthatok sikerre. Arról nem is beszélve, hogy én úgy szeretek játszani, hogy minden lehetséges beszélgetési ágat végigtolok, hogy a lehető legtöbb infót összeszedjem. Na ez itt lehetetlenség, egy csomó esetben csak egyet tudsz választani, a többi ág onnantól nem érhető el. És bizony a béna választási lehetőségek miatt könnyen lehet, hogy nem jót választasz.
Ráadásul annyira scriptelten viselkednek az NPC-k minden dialógus kezdeményezésekor, hogy borzasztó; ez alatt azt értem, hogy legtöbbször nem tudsz vele rögtön beszélni, mert ahogy megnyomod az A-t (vagy nem tudom PC-n melyik gomb az activate), először lenyom valami hülyes scriptelt szöveget, de utána nem adja be a dialógusválasztó opciókat, hanem még egyszer "aktiválni" kell az NPC-t ahhoz, hogy megjelenjenek a választási lehetőségek. Agyrém.
Arról nem is beszélve (és itt jön a fantáziátlan és sablonos összehasonlítás a Witcher 3-mal), hogy mennyire szarul vannak megírva ezek a párbeszédek ill. konkrétan a fenti "nyomozós" küldetés milyen mélységű a W3 hasonló jellegű küldetéseihez képest.
(#2031) Eagl3: A Locksmith perket kell fejlesztened ahhoz, hogy magasabb szintű zárakat is nyitni tudj.[ Szerkesztve ]
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Elemlámpa, zseblámpa
- Synology NAS
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Politika
- Steam Deck
- Okos Otthon / Smart Home
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...