-
GAMEPOD.hu
A Fallout 4 egy poszt-apokaliptikus szerepjáték, ami a többszörös díjnyertes Fallout 3 és Elder Srcolls: Skyrim játékok alkotóinak legújabb játéka, mely 2015. november 10-én jelent meg Xbox One, Playstation 4 és PC platformokra. A sorozat főbb kiadásai tekintetében ez a rész az ötödik, amellyel a Bethesda Games Studios új területeket kíván meghódítani a nyitott világú játékok terén.
A játék a Fallout játékok történetének legmeghatározóbb napján, a Nagy Háború idején veszi kezdetét, de egy váratlan esemény következtében egy nukleáris háború sújtotta világban találjuk magunkat több, mint kétszáz évvel később. Az események helyszíne ezúttal az Államközösség (The Commonwealth), ami Bostont és a titokzatos Intézetet (Institute) foglalja magába. A játék eseményei a Fallout 3 után tíz, és a New Vegas után hat évvel zajlanak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Plazmacucci #1547 üzenetére
azok voltak az idők, mikora power armort ki kellett "érdemelni" hosszú küldi sorozat jutalmaként pl.
~ B & B & L & N | Suomi Finland Perkele ~
-
frame>24
addikt
válasz Plazmacucci #1547 üzenetére
Ez azért van, mert a mai nemzedék nem fog patkányokat rugdosni fél napig, mire az első 10mm pistol 1 tárral, meg az első feszítővas felvehető. (Mi tagadás, ez már a ~90-es évek végén is picit idegesítő volt, de mára rendesen átestünk a ló túloldalára.) Hát igen, volt egy érzés, mikor napok után az army base szekrényében ott figyelt egy olyan armor, amit előtte csak a minigunos csávókon láttam, meg pl. a Glow zenéje és (ki-)sugárzása)
Mára arcodba tolják a teljes potenciált (mint a mai mozi-trailerek, hogy már mindent látsz), aztán, ha tetszik mehetsz béta/bug-tesztelni...
▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1
-
Nissifer
tag
válasz Plazmacucci #1547 üzenetére
Plazmacucci:
Az meg, hogy az első fél órába beleerőltetik a power armort meg a deathclaw harcot az szín tiszta bullshit.
Tökéletesen egyetértek veled, valahogy úgy érzem, nincs miért küzdenem. Az előző részekben nagyon szépen fel volt építve a vágyakozás keltés pszichológiailag. Játék harmadában csak sejtettük, hogy van power armor, utána már láttunk benne flangálni embereket, és jó időnek el kellett telni ahhoz, hogy nekünk is lehessen egy. Ugyanez volt a szörnyekkel, fegyverekkel is. Most nem érzem a játékban a hitchkoki feszültségkeltés dramaturgiáját. Nem érzem azt, hogy félnem kellene valamitől. Inkább olyan hangulat jellemzi a játékot, hogy nyugodtan mehetek bárhova, nem kell tartanom semmitől, egyfajta láthatatlan gondviselés jelenléte hatja át a játékot. Nincs értéke a dolgoknak. Az eddigi részekben (1,2, 3, NV) az tetszett, hogy egy sebezhető karakterrel indultunk, minimal felszereléssel, minimal képességekkel egy ismeretlen világban és jó időbe telt mire kitartó munkával apránként egyre többet és többet megismerhettünk a lehetőségekből, és a kezdeti szorongás helyét átvehette egyfajta kellemes magabiztosság. Ezzel szemben most úgy érzem, hogy gyökeres szemléletváltás történt. Készen kapunk mindent. A szerepjátékos fokozatosan fejlődésés, küzdelmes dramaturgia helyett mintha átment volna a játékmenet waltdisney féle családi filmek könnyed szórakoztatásának a világába. Az igazi kihívást jelentő szerepjátékos élményt feláldozták a popularitás oltárán. Miest kijön a creation engine, mod-ok segítségével vissza kell foglalnunk ezeket az értékeket. Maradjatok velünk, tartsatok ki még testvérek! War. War never changes...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- DJI Osmo Action 4 Adventure Combo +ND8 és ND32 szűrők +32GB SanDisk Extreme SD kártya
- Játszós PC , i7 7800X , GTX 1080 , 32GB DDR4 , 256GB NVME , 1TB HDD
- Gaming PC v2 , R5 4500 , RX 5700 XT , 16GB 3000MHz , 256GB NVME , 1TB HDD
- Samsung Galaxy A04s 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest