Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • op.erik

    aktív tag

    válasz Madara-san #5227 üzenetére

    Az a gond, hogy a modokat az angol verzióhoz készítik, illetve azt veszik alapul. Na már most, ha nem tudja az ember, hogy a magyarítás milyen fájlokat változtat meg / ír felül, és rátesz valami modot, ami megkutyulja a dolgokat, akkor üt be a crash... Más játékokból kiindulva, a teljes honosításhoz gyakran nem csak nyelvi fájlokat kell megbuherálni, hanem scripteket, textúrákat, stb.
    Gondolom ezért van az, hogy a magyarnál bugol, az angolnál meg szépen fut.

  • genndy

    addikt

    válasz Madara-san #5227 üzenetére

    Minden moddal jól megy a magyar is, csak ha a mod szöveget tartalmaz, az angol lesz. Ha a szöveg az eredeti játékban is benne volt, akkor is.

    op.erik: GameBryo motoros játékoknál nem bonyolult a dolog, mert elég a szövegeket átírni (illetve magyarítottak pár textúrát is, de az nem bonyolít, csak egyszerű csere). Tehát scripteket pl. nem érint, amiatt nem romlik el.
    Azt már el tudom képzelni, hogy mivel az (angol) unoff.patch javít scripthibákat is, akkor az adott mod az unoff. patchel jól megy (mert unoff.patches játékhoz csinálták, azzal tesztelték, stb.), de a sima alapjátékkal meg nem. Ennek nincs köze a nyelvhez, csak észrevehető: ha nincs unoff.patch, akkor magyar de fagy, ha van unoff.patch akkor részben angol de megy.
    Abban igazad van hogy a modkészítők 99%-ban az angol játékot veszik alapul, abban csinálják a modokat (Oblivionban van olyan modom ami pár nevet németre változtat, mert a modkészítő srác német, és neki az a verzió volt meg).

    [ Szerkesztve ]

    Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

Új hozzászólás Aktív témák