Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
válasz hobizoli #56451 üzenetére
Hirtelen nem lesz olyan nehéz munkaerőt találni. Ott vannak a szigeten, el sem lehet menni onnan csak úgy. Annyit viccelődtek az ausztrálokkal, hogy börtönsziget, hogy most a jóslat beteljesül
Nem találtam meg jobb minőségben. Itt van a Fiat Panda vs typical British family gyorsulási teszt. Majd lefogynak, lesz meló....
-
npera
újonc
válasz WiZARD #56650 üzenetére
Mindenféle fanboy hátteret mellőzve szerintem ez tipikusan a ház (garázs) elektromos rendszerének a hibája. A töltő tutira nagyon le volt tesztelve előtte, de ha a garázs elektromos rendszere nem volt eléggé robosztusra méretezve a töltőhöz, akkor ott már lehet melegedés, majd túlhevülés, majd tűz.
Remélem volt biztosítás.
Aki bekötötte a töltőt az vállalt garanciát? Meg volt számla?
-
npera
újonc
A mai nap igen jó volt.
Reggel 9-kor foci edzés lányommal. Már reggel +7 fok volt, aztán napközben lett 12 fok is. Tűzött a Nap mellé, nagyon szép volt. Délelőtt elmentünk vásárolni fíííkát, a kiscsaj bringázott, mindenki más is. Elindulni még nem tud, ezért ha megállt, akkor löktem rajta egyet, aztán ment szépen. Egyet zakózott nagyot és több picit. De bírja jól.
Utána ebéd, majd leraktuk őket aludni 1 órát. Utána mentek ki játszótérre asszonnyal bandázni. Jött a fiam egyik haverja, akivel állandóan verik egymást. Most a fiam verte össze a kissrácot, jól nyomják. Asszony vitt mindenféle sütit és szendót (fíííká), aztán ott nyomultak majdnem 3 órát.
Én addig nem tétlenkedtem. Felsöpörtem a ház előtt, a kis utcácskában a csúszásmentesítő törmeléket összesöpörtem, aztán a kis udvaron az odafújt leveleket és letört ágakat és törmeléket, amit a vihar mindig behord.
Utána lemostam a bringát. Amíg az száradt, addig felfúrtam a sufniba a plafonra lógatott bringatárolót.
Gerendakereső műszerrel kimértem hol van a gerenda, aztán combosabb csavarokkal belehúztam. A közelben levő furatoknál kábé 45-fokban támadtam a csavarral, hogy az is kapaszkodjon a gerendában. Ahol csak a tetőbe ment, ott normál méretű csavarral mentem felfelé egyenesen. Remélem bírni fogja. A bringa 12 kg, plusz sárhányó, plusz pedálok. Kábé 13-14 kg körül lehet a ráaggatott cuccokal együtt.
Utána kikaptam a hátsó kereket, hogy lecseréljem a megmurdalt Continental GP S5000-est egy Schwalbe abroncsra. Ha már ott voltam, akkor lemostam a láncot, aztán lekaptam a kazettát is, azt is átmostam.
Utána átpakoltam a sufniban pár dolgot.
A kocsi csere kerekei csak úgy be voltak támasztva a polc elé. De ott nincs túl jó helyen, csak foglalta a helyet. Ezért kettőt beraktam az országúti gép alá. A korábban ott tárolt kis sámlit meg elővettem, mert azon tudok ülni amikor a gépet szerelem. Win-win situation. Több lett a hely rögtön. Aztán asszony tartalék bőröndjeit feltornyoztam egy sarokban magasra, az is elfér jobban.
Most a bringa fenn lóg, a fiam kis bringáját be lehet tolni alá. Asszony pedig le tudja támasztani a bringáját oda, ahol korábban az enyém állt (az országúti alá, de azt nem éri el). Hirtelen lett hely a sufniban. Állat.
Az IKEA Eneby 20 mellét vettem egy elosztót is, amin van 5 db dugasznak hely, valamint van benne 2 db USB-csati. Egy Lightning kábelt is hozzácsaptam, így most akkor tudok zenét hallgatni a sufniban, miközben a telefon is töltődik.
Az Eneby 20 pont befér az ablak alatti kis polc alá, ott a helyet sem foglalja igazán, de könnyű elérni a gombját és pont jól besugározza a sufnit. A 30-as jóval nagyobb, az már túl sok lenne oda. Az egész egy timer mögött van, azt felhúzom és egy órát kap áramot a cucc. Még csak bekapcsolva sem tudom felejteni.
-
npera
újonc
Őőőőő, ő-vel nem kezdünk mondatot.
3 dologról van (?) szó:
- töltés sima schuko (fali konnektor) csatlakozóról a BEV-hez tartozó töltőkábellel. Ezek tipikusan egy "dobozt" is tartalmaznak, amin lehet állítani a töltési áramot, hogy ne égesse fel a ház sima hálózatát
- töltés fali dobozról, amit vagy az OEM forgalmaz vagy valami generic cucc. Ez lehet akár 22 kW is.
- DC-töltés ipari oszlopról. Mondjuk 350 kW-os Ionity oszlopról. Itt durva alközpont figyel a közelben.
-
npera
újonc
Fotózni ott pont nem szabad, de a céges mosó mellett van pár combosabb DC-oszlop. És tőlük kábé 10 méterre a tekintélyes méretű dobozok, amiből a dzsúz jön. Részleteket nem mondok, de ugyanaz a gyártó szállította az oszlopokat, akik az Ionity 350 kW-os cuccait is adják.
Mivel elvégeztem a kurzust, ezért a belépőkártyámon engedélyezve van a DC-töltés, ha véletlenül BEV-et kellene "tankolnom"
-
npera
újonc
Hihetetlennek mondta a brit egészségügyi miniszter, hogy még mindig képesek az emberek kijárni napozni az utcákra, a kijárási korlátozások ellenére. Matt Hancock szerint ha ez így folytatódik, a kormány kénytelen lesz minden házon kívüli szabadidős tevékenységet betiltani.
Jól be kell zárni mindenkit a lakásba, aztán chips és HP-szósz diéta. Az majd felvirágoztatja a nemzetet...
-
npera
újonc
-
npera
újonc
Ezt, amit Musk művelt a lélegeztetőkkel a svédek úgy írnák le, hogy "sok duma, kicsi műhely"...
-
npera
újonc
Ma én vittem a gazentorokat oviba, bringáztunk. A kiscsaj fantasztikusan fejlődik, már simán megy akár 100 métert is megállás nélkül. Nagyon gyakoroljuk, hogy minden "kereszteződésnél" megállunk és jól körülnézünk, akár kerékpárút vagy autóút. Szépen tanulják, nagyon ügyesek.
Ma +8 fok volt reggel és egész nap tűzni fog a Nap. Délutánra 16 fokot jósolnak, bekentük őket naptejjel és kaptak napsapkát is. Szerintem ma egész nap kint fognak zúzni az udvaron. Altatni nem kell majd őket.
-
npera
újonc
Nova, ma sikerült odacsapni az 5"-os gépet. 2x
Kimentem a mezőre repülni mind a két quaddal, csak éppen mikor az utolsó (második az utolsó, hehe) akksimat repültem a 3"-os gépen, akkor bemondta a rádió, hogy battery low. És igaza volt. 6,8V-nál járt a pakk (6 db IKEA Ladda).
Akkor az 5"-os már el sem kezdtem kísérteni, irány haza. Akksik be a töltőbe. A terv az volt, hogy délután kirepülöm az 5"-os akksijait.
Gyerekeket elhoztam 2-kor oviból, aztán ma annyira lestrapálták őket bent, hogy ki sem akartak menni játszótérre. Akkor kimentek "kertészkedni" és napozni. Én közben kidobáltam egy csomó kartont és régi befőttesüveget, aztán irány a mező az 5"-os géppel.
Elmentem a melóhely felé, hogy megnézzem a kedvenc parkolóm mennyire üres. Hát nagyon nem, a szoftveresek 100%-os nyomják, ezt elfelejtettem. Így akkor átmentem egy "kígyó" nevű hosszúkás parkológarázson, amiben megálltam. Az igen üres volt, így akkor ott repültem egyet az 5"-os géppel. 4S akksival. Nem volt túl jó ötlet.
A belmagasság picivel 3 méter alatt van, talán 2,6 méter vagy hasonló. Tutira kisebb, mint 3 méter, mert egy Leopard 2 nem fér át ott, ezt megnéztem egyszer.
Vannak fájintos beton oszlopok, aszfalt alul, beton felül. Kábé 11 m/s szél fújt kora délután, ami ott részben átfúj, mivel a garázsnak oldala nincs, hanem kivájták a sziklát a domb oldalában és szögben megtörve beleépítették a parkolót.
Pár kört futottam, aztán egy széllökésre rákompenzáltam oldalra döntéssel és picivel túl sok gázzal. Akkor lendületből belecsaptam a quadot a plafonban egy beton gerendába, aztán mivel lassan haladtam előre is, ezért hengerbucskázott lefelé és a tetejére esett ha jól láttam. Jó nagyot szólt, de sikerült a gázt közben levenni.
Megnéztem, és nem tört el rajta semmi!
Az antennákat lehajtotta, de nem ment bele a rotorba. És a kamera is túléte, meg a váz is. Pörög minden, zúg szépen.
Utána repültem még egy picit, majd leszálltam. Mivel még volt 3 akksi, ezért akkor irány a kedvenc mezőm. Na, ott úgy fújt a szél, mint az állat. Megpróbáltam széllel egy irányban elzúgni a fejem felett, ami sikerült is, de közben belesodródtam egy nagyobb bokorba érintőlegesen. Darálta a finom ki ágakat a quad szépen, de átküzdötte magát rajta. Éppen csak a szélét kaptam el, ahol már ritkán vannak az ágak, ha a közepébe mentem volna, akkor ott megáll, mint a szög.
Mivel a hangja nem változott meg jelentősen, ezért az akksit még kirepültem, aztán leszálltam. Több akksit nem is repültem, nem kísértem a szerencsét tovább.
Most lehet csak magamnak magyarázom, de a 7"-os kijelzővel igazából piszok nehéz repülni. Annyira keveset lát rajta az ember és annyira könnyen eltereli a figyelmet a monitoron túl levő környezet, hogy ez igazából nehezít rajta, mintsem könnyítene. Leszálláskor esetleg segíthet, hogy könnyű átnézni a quadra line-of-sight, mint monitorból leszállni, de egyébként a bélyeg méretű kijelző számomra legalábbis nehezítő tényező.
Ettől függetlenül jó móka volt a repülés, ismét feltöltődtem.
-
npera
újonc
Még februárban rendeltem 4 db 18500-as cellát, ha esetleg vennék DVR-t a gogglehöz, amit most a corona miatt pihentetetk. Ma jött az SMS a vámtól, hogy lehet csengetni a vámot. Befizettem gyorsan, akkor minimum 1 hétig rugdossák a csomagot Stockiban, majd átküldik ide. Kíváncsi vagyok, hogy a corona miatt most a "vámkezelés" mennyi ideig tart.
-
npera
újonc
Ausztrál lordok és lordnők. Jó anyag.
-
npera
újonc
És ez a jármű simán forgalomban van...
Van egy Kia Pregio 2.5 tci kisbuszom. A problémám az, hogy ahány szerelőnél jártam, mindegyik mást mondott.
Az észrevételeim a következőek:
- Olajcsere után kb 700 km megtétele után a motorolaj teljesen elfogyott. Nem elfolyt, megette a drága.
- Van hogy reggel beindítom és 20-30 km-ig nem füstöl de ha olyanja van, és akkor jaj az utánam közlekedőknek. Például ha 80 km/h-val megyek és érzem hogy teljesítményt veszt (mintha kicsit húznák vissza) akkor indul a füstölés és gyakran a motor bekoppan. Ha például kereszteződésből indulok van, hogy alig akar kivánszorgni és füstöl is becsülettel, majd egy pillanat alatt belódul, és a füst is alábbhagy. Ilyenkor kéken füstöl, nagyjából ennyit tudok róla elmondani. Vajon mi lehet a baj?A válasz is jó...
-
npera
újonc
Ez nem úgy van, hogy van a gyártósoron egy nagy tekerő, ami mutatja, hogy mit gyárt? Kóla, szappan vagy fertőtlenítő. Áttekered a másik állásba, aztán amikor átmostad és már nem habzik a kóla a szappan után, akkor mehet.
Autók ugyanígy. Okádja a sor magából a Citroen C1-et, aztán áttekered és hirtelen Toyota Aygo. Vagy Peugeot 107. Csak a tekerőt kell áttekerni.
Túl van ez lihegve. Ha össze lett dugva jól és hűtöd (túl), akkor onnantól már nehéz hibázni.
-
npera
újonc
Nova, bad news!
Sehol nem lehet kapni az OWLRC modult. Lehet, hogy jönnek egy új dizájnnal, az mondjuk good news lenne.
Megpróbálom feldolgozni a videót tegnapról, az ismét good news lesz.
-
npera
újonc
válasz WiZARD #56909 üzenetére
Én lehet állati egyszerű vagyok, de az automotive minőségérzet tekintetében nem követem az ipari standardot.
Számomra az olyan dolgok, mint hogy mennyire kellemes a műanyag panel tapintási érzetre vetítve tökéletesen lényegtelen. Vagy hogy mennyire puha a műszerfal.
A műanyagokhoz csak véletlenül érek hozzá, a műszerfal tetejét csak akkor érintem, amikor ablakot takarítok belülről vagy portalanítom a kocsit.
A kapcsolók minőségérzete is módjával fontos. Oké, ne legyen annyira fos a gomb nyomáspontja mint egy Apple billentyűzet (a gombok minden irányba dőlve teljesen kontrollálatlanul süllyednek be, mintha sárba rakott csempét nyomnál le). De ha értelmes nyomáspont van és ne körömheggyel kell nyomni egy mini gombot, akkor már oké.
Amire állati háklis vagyok az a pianólakk. Azt gyűlölöm. Meg a feleslegesen erős LED-fényeket.
A váltó kapcsolási érzete mondjuk fontos, arra háklis tudok lenni.
Próbáltam elég sok gépjárművet már, prémium cuccokat is beleértve. És sosem értettem, hogy mi a nagy királyság egy durván prémium belsővel az újdonság lecsengése után. Persze amíg hat az újdonság varázsa addig nagyon szép és jó. De utána már csak beülsz, mész vele és kiszállsz.
És ebben szerintem az alapvetően puritánnak tituált távol-keleti cuccok (japán és koreai gépek) igen jók. Van bennük pár alapvető funkció, ami "kötelező" manapság, lehet rádiót sztrímelni telefonról, hűt-fűt és klímáz. De nincs 16-bites RGB hangulatvilágítás, meg full szatellites térkép, sem masszírozós ülés és talpmasszázs a pedálokban.
Viszont tipikusan működnek és a műszaki kockázat (drága komponensek drága javítása) alacsony. El tudnak ezek is romlani, de többnyire azért futnak gond nélkül.
És ebben a tekintetben a Leaf belseje számomra teljesen oké. A VW vagy akár Audi magasabb (?) minőségű (érzetű) belső tere kábé nulla hozzáadott érték számomra. De megértem, ha a vélekedésem nem standard mintájú.
-
npera
újonc
-
npera
újonc
Plantronics Blackwire 300 még 2015 körülről. Teljesen jól működik. Mielőtt bevittem az AKG K240-est ezen hallgattam zenét is. Perforált műbőr párna van a füleden, ami nem lesz túl meleg. Nem hámlik, nem lesz kemény és törékeny idővel.
-
npera
újonc
válasz WiZARD #57009 üzenetére
Próbálom értelmezni:
- külső tükör nyekereg? Vagy a belső? Magától, vagy amikor állítgatod? Vagy behajtáskor, ha külső?
- a féltengely alatt a diffi és a kerék közötti féltengelyt értik? Oda milyen csavart rendelnek? Az a hajtáslánc része.
- az embléma egy matrica? Vagy a felragasztott kis plakett nem bírta a napot és az hámlik?
- a BT-kapcsolat kodekje gondolom. -
npera
újonc
válasz WiZARD #57013 üzenetére
Ah, az a gömbcsukló alighanem. Az nem árt, ha rendben van, mert az erőátvitel része és ahogy rugózik a felfüggesztés és tekergeted a kormányt, valamint pozitív vagy negatív nyomaték (hajtás / regen) applikálódik, akkor kapja az ívet rendesen.
Model X-nél cseszték el a szögeket, a gömbcsukló normál futómű állásnál is a határon dolgozik. Erős gyorsításra (amit egy P100 ugye kap rendesen) már kattoghat, de ha megemeled a futóművet, akkor még jobban kattog. Tesla Björnnek volt róla több videója.
-
npera
újonc
válasz Gabibácsi #57014 üzenetére
Nem ez volt az a Passat, ami valami kőegyszerű alapmotoros cucc és nagyon erősen hitt benne (a hit erejével!), hogy ez lesz az ultimatív autó. Vidékről, idős tulajtól, tutira megkímélt és hi-ba-kód-men-tes!!!!
Az is jó, hogy a kedvenc szerelő miként b@szta össze az egészet, utána vált is szerelőt.
Még nem olvastam végig, csak átfutottam, de olvasmányos történet.
Szerintem neve a tulaj, csak a könnyek igaziak, vagy hogy mondják angolul. Hóh-dojcs...
-
npera
újonc
válasz Gabibácsi #57014 üzenetére
A Passatba friss motorolaj került, kapott új olajszintjelzőt, légszűrőt, illetve pollenszűrőt. Minden műveletnél az elhanyagoltság nyomait láttuk: a légszűrőházban például egy kiserdő volt, teljes faunával.
Majd...
Elkezdtem használni az autót. Időnként vizet kért, én pedig meregettem spatulával kifelé a tágulásiba felhordott trutyit. Ez nem volt kóser. Nézegettem a motortérben: hiányzott a géptető tömítése, minden trehányul beleszórva, stekkerek lógtak a stekkerállványok mellett, burkolatok féloldalasan voltak felerőltetve, az egykor ép fényszóróm összekarcolva, mintha megcsiszolták volna, az akkufedél fülei letörve, pedig ez ép állapotban igazi passatos és Audi A4-eses kincs. Valami súrlódott is az indítás után: kellett volna vezérlést is cserélni, talán megadta magát a vízpumpacsapágy?
Aztán hoppá:
Felemelték, ment vissza a csendes kipufogó, jött a főnök és kérdezte Józsit, az új szerelőmet: „A motortartóbakot miért kötötted le?”. Ne, b@meg! Hát azt a sietős srácok nem rakták vissza. Az első billenésgátlóról van szó, a bazi nagy öntvénye fityegett a kereszttartón, az súrlódott az ékszíjtárcsához. Akkor ez is megvolt.
Innen lesz szép nyerni:
Visszaértem, gépre rakták, ekkor újra a kettes henger gyújtáskimaradását diagnosztizálták, de a négyes hengerével megtoldva. Három szerelő nézte gondterheltem. A főnök messzebb ült, kezében a laptop, vallatta a kocsit. „Rugdosd meg a gázt!” – szólt Józsinak, ő megrugdosta, mire a főnök kiabál hangosan: „Állítsd le, állítsd le, dől a víz a kipufogóból!!!”.
Innentől jön a hit megint:
„Mi legyen?” – kérdeztem most én. Ha kiszedik, szétszedik, gépre rakják, meghónolják, új gyűrűkkel összerakják, javulhat, mondták. De hát a fő probléma nem az ovalitás, hanem a folyadékkeverés volt. Attól, hogy két henger enyhén ovális, legfeljebb eszi az olajat a motor, majd egyre jobban eszi, de megy. A víz a síkok miatt keveredett az olajjal. „Azt csináljuk meg” – mondtam, és közben lélekben lemondtam a komolyabb nyaralásról.
Erősen kell hinni. A hit segít.
A mai tudásom szerint a hiba kiváltó oka szerelői hiba volt, nem voltak megfelelő nyomatékkal meghúzva a hengerfejcsavarok. Így hát az új csapattal másodszorra is nekimentem a hengerfej-felújításos cserének, mint a makacs öszvér. Egy héttel az egy hétre rövidített nyaralásunk előtt lett kész ismét a Passat. Csak úgy voltam hajlandó átvenni, hogy előtte kimennek és jól meghajtják az országúton, nem szervezek fölöslegesen utat. Meghajtották, működött.
Úgy tűnik a hit sem segít már...
Hetven kilométerenként visszadobta a katalizátor-hibajelet, a kipufogó időnként vizet prüszkölt, ez van. Nem érdekelt. Közben a szélvédő is kapott egy bazi nagy követ középre: ami addig jó volt az autón, az is romlásnak indult, így éreztem.
-
npera
újonc
Nova, egy idősebb és marginálisan szkeptikus kollégámmal beszélgettünk az agilis munkaprocesszről és a körülötte nyüzsgő különféle embertípusokról.
Egy jó idézetet rakott be, szerintem felismered az embertípust.
”Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon — it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory.”
-
npera
újonc
Nem azt írtam? A kardánkereszt a csuklóban.
BEV-ek esetén a féltengely egy különösen kritikus dolog, mivel ha a vezérlés nem teljesen jó, akkor durva nyomatékcsúcsokat kaphat.
Tesztelés során sutyorogtak olyasmiről, hogy az inverter egy nem lekezelt exception miatt kiadott "végtelen" nyomatékot zéró ramp up idővel és utána szépen csilingeltek a féltengelyek a közeli fém alkatrészeken. A tengelyeket simán "lecsapta" a difi után rögtön...
Vicces dolgok ezek.
-
npera
újonc
válasz zetor2000 #57078 üzenetére
Komolyra fordítva a szót:
Kíváncsi leszek miként akarják lerakni a nyomatékot útra. A "sima" top fuel kábé 0,8 másodperc alatt megy fel "0-ról" 100 mph-ra. Azért idézőjelben a nulláról, mert először megfeszítik a hajtásláncot, beleértve a gumiabroncsot is, ami rá van szegecselve a felnire, hogy ne forogjon el a felni a gumiban. Aztán amikor elkezdte a felcsavarodott abroncs kirugózni magát és gyakorlatilag kilőtt a jármű előre és megtett 1 láb távolságot, ami 12 hüvelyk, akkortól számít az idő mérése.
Tehát az "álló helyzet'" a drag mérési elv szerint nem igazán álló helyzet. Ettől függetlenül impresszív gyorulás. Kábé 4G átlagos gyorsulás, míg a csúcs 5,6G körül van. Ha jól olvastam, akkor rövid időre a sofőr elveszti a látását (egyfajta blackout) és érzésre korrigál a kormánnyal.
Na most ők ehhez képest akarják annyival felnyomni a gyorsulást, hogy ugyanennyi idő alatt 200 km/h-ra gyorsulna.
Azt értem, hogy az elektromos hajtást lehet pontosan modulálni, de nagyon durva launch mode szoftver kell hozzá, hogy ez a dragstripen jól működjön. Nem azt mondom, hogy lehetetlen, csak nagyon ott kell lenni a toppon.
És ha jól értelmezem a fenti adatok egy wish list inkább jelenleg, CAE szimuláció. Szóval ha majd fut a prototípus és lesz mérés, akkor lehet vehetem le a kalapom. Meglátjuk.
-
npera
újonc
Asszony nem bírta tovább...
Akkor az izolációt és szociális távolságtartást új szinten tudjuk majd gyakorolni.
Meg a grillezést. -
npera
újonc
Végre megértettem, hogy mire jó az AIR-mód. Még nem fenyeget a veszély, hogy azonnal szükségem lesz rá, de lehet beállítom egy kapcsolóra, mert sosem tudni
-
npera
újonc
válasz zetor2000 #57110 üzenetére
Egy az előző tulaj által kidobott 47-es Weber grillel ügyeskedem. Ha látok egy hasonlóan kidobható állapotú 57-est, akkor lehet veszek majd.
Régen egy 37-es volt csak, ahhoz képest a 47-es ég és föld. De az 57-es még ahhoz képest is ég és föld.
Igazából lassan meg kellene tanulni grillezni is, mert nagyon alapfokon nyomom a tudományt.
Új hozzászólás Aktív témák
- -59% HP EliteBook x360 830 G7:i5 10310U,16GB,256GB,vil.MAGYAR bilI.,IR,13.3" Touch,100%sRGB,WWAN 4G
- Sony PS5 (1116A) + 2TB Samsung SSD bővítés a gyári 825GB mellett, két karral + venom töltőhub
- HP Laptop 15-fd051ne - ÚJ - 15,6" FullHD IPS notebook - Core i5-1335U, 8GB, 512SSD, Win11
- Brother DCP-L2532DW wifis, multifunkciós lézernyomtató
- HP Pavilion x360 14-ek Convertible - ÚJ - 14" TOUCH notebook - i5-1235U, 16GB, 512SSD, Win11
- Intel Core I5-8600
- Akció! Dell Optiplex 3080 Micro / I5-10500T / 16GB DDR4 / 256GB SSD /Windows11 Matrica BESZÁMÍTOK
- ASUS Radeon RX 5700 XT Dual EVO 8GB GDDR6
- Videoton AB 1010 autó hangszóró pár eladó a képeken látható állapotban. Mindegyik hangszóró működik,
- Ultra ritka Sound Blaster 1.5 2.0 klón Anchor Media Concept retró 8 bites ISA PC hangkártya
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen