- Alkoholista nevelde
- Starfield
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Xbox Series X|S
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- Diablo IV
- Call of Duty: Black Ops 6
- PlayStation 5
- XGS24 - Befutott a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
áh, ha már veszel vázat, ne aprózd el, legyen a7r4
halszemet ne vegyél, az nem jó semmire. vagy vegyél használtat és add el hamar.ja, még mindig az 5d3 igáslovaskodik, viszont a sigma 24-105-ben megint megdöglött a stabilizátor, és persze már rég nem garis, kicsit félek is, hogy mit fognak rá mondani a szervizben, meg hogy mit kellene venni helyette. szerencsére van itthon egy canon is, de aza Dórié, azért kellene egy saját is.
a sigma tuti megy sigma átalakítóval, a canonok viszont vagy igen, vagy nem, ki kell próbálni, ezzel nincs rutinom. persze a natív az igazi, de az annyiba is kerül... a makró meg technikai sport, bele se kezdek. bár van egy szétberhelt régi kitobim, amivel lehet vicces dolgokat csinálni, de az szerencsétlen még a fókuszálás lehetőségét is elvesztette.istálló? gazemberség? hupákolás?
-
veterán
két és fél évesen volt németországban gariban, azóta elmúlt már 6. camera kft-től kell róla ajánlat, mert hiába ügyes a vajákos ember, ha nincs hozzá alkatrésze. meglátjuk... meg kell utódlás is. a canon 24-105-öt annyira nem szeretem, az új verziója drága és nem is ismerem, 24-70 mindenféle gyártónak van, de a 105-ös vég jobban tetszik.
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
veterán
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
veterán
-
veterán
válasz halapidori #59962 üzenetére
oszt amikor megemlítettem úgy két éve, hogy ez mintha nem lenne az igazi (pedig hatéves korom óta panelházban élek, igaz nagyobbrészt betoncseréptető alatt), akkor megkaptam, hogy dehogyis, az ilyen és kész, nincs semmi baja.
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
veterán
válasz ncc1701 #59966 üzenetére
mindig van az a vihar
a panel tetején betoncserepek voltak, egyik vihar után találtam egy felet az erkélyünkön. valószínűleg az erkélykorláton tört ketté, ahol nyomot is hagyott a zártszelvény korláton. elég nehéz holmi, két centi vastag volt, és az a fél darab se volt sokkal kisebb, mint egy a4-es lap.
ha a másik fele fejbenyom valakit az utcán 8 emelettel lejjebb, azt már nem nagyon kell kórházba vinni.istálló? gazemberség? hupákolás?
-
veterán
és akkor valaki nekiállt egy klasszikust újrakeverni, igazi vasakon. valaki a kommentekben rá is kérdezett, hogy az a nagy laptoptartó miért világít ennyire.
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
veterán
a hangszerkesztés pont olyan, mint a videó, csak nincsenek benne videósávok, meg egy kicsit más.
mondjuk azt is megjegyezte valaki jogosan, hogy ilyen minőségű nyersanyagot elrontani nehezebb. valami félreeső zugban megvan nekem is sávonként, ha nagyon sok szabadidő esne rám , azért majd megpróbálom.istálló? gazemberség? hupákolás?
-
veterán
válasz -NoVa- #59991 üzenetére
a háromcolos gépet a verebek nem érzik még súlycsoporton belülinek? egy motivált madár elég csúnya dolgokat tud csinálni.
mavicek tulajdonosai a galambokról, a phantomoké pedig a sirályokról tudnának mesélni történeteket. bár az egyik phantomos arc, aki valamelyik spanyol szigeten él azt mondta, hogy a sirály se veszélyes, csak felszállás után jól meg kell kergetni, és rögtön tudni fogja, ki az úr a légtérben.istálló? gazemberség? hupákolás?
-
veterán
válasz Grillo #60003 üzenetére
határozottan van benne fantázia, az ocusync már a mavic proban is állati nagy találmány volt, még a lightbridge-nél is jobb, pedig az se gyenge. és ezzel nagyjából meg is oldották az air1 legnagyobb problémáját. a 48 mpx quad bayer szenzorok telefonokban elég ügyesek szoktak lenni, a 4k 60 fps meg a fhd 240 fps kifejezetten jól hangzik. oldalsó akadályérzékelés ebben sincs, hogy rohadjanak meg
szóval papíron nagyon tetszik, teszteket még nem láttam.istálló? gazemberség? hupákolás?
-
veterán
mocsok szerencséje volt egyébként is, jó esélye volt arra, hogy a gép kiessen a padlón át a vízbe...
alapból ugye a gép gps alapján tudja, hogy hol van, iránytűvel meg hogy merre néz, és ezzel már álló helyzetben tudja tartani magát. ha viszont hirtelen bemész vele egy olyan helyre, ahol a tető miatt gps nincs, a vasszerkezet miatt meg esetleg iránytű, akkor ez a poziciótartás megszűnik, és azt veszed észre, hogy megállnál körbenézni, a gép meg nekicsapta magát a falnak, mert fogalmad sincs, hogy ott a folyó fölött a magasban milyen szél fúj, nem látod a gépet se, és időd sincs korrigálni, mert mire rájössz, hogy miért hátrál, már koppant is.bónusz hibalehetőség #1: a tetőről lelógó bizbaszok odalent a kijelzőn jó eséllyel már nem látszanak
bónusz hibalehetőség #2: gps módban ha mész előre, majd elengeded a sticket, akkor nyom egy kövér gázt hátra, hogy minél előbb megálljon. atti módban ilyen nincs, ha elengeded, csak nem tartja a sebességét, aztán valamikor megáll (vagy megy, amerre a szél viszi) mivel a helyzetét és így a sebességét nem ismeri, fogalma se lesz, hogy mekkorát és meddig kellene fékeznie, hogy pont megálljon, így bele se kezd. aztán ha egy ismeretlen szűk helyen jössz rá, hogy másképp viselkedik a gép, mint szokott, és még csak nem is látod, akkor abból koppanás leszátrepüléshez már kintről atti módban kellett volna bemenni, és rendelkezni némi rutinnal, hogy tényleg tudjon korrigálni, ha úgy adódik. Nova meg enpera valószínűleg simán átjut
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
veterán
válasz eattila #60168 üzenetére
Két talmudista azon vitatkozik, szabad-e a Talmud tanulmányozása közben dohányozni. Mivel sehogy sem tudnak megegyezni, elmennek, hogy megkérdezzék a bölcs rabbit:
- Rabbi, szabad-e a Talmud olvasása közben dohányozni?
- Nem, azt nem szabad.
- És dohányzás közben szabad-e a Talmudot tanulmányozni?
- Hát persze! A Talmudot mindig szabad tanulmányozni.istálló? gazemberség? hupákolás?
-
veterán
válasz cyberde #60262 üzenetére
plusz volt a siemensnél a klíma kérdése, hogy ááá, biztos nem kell. kicseréljük az ablakokat jobban nyithatóra. oké, sokak szerint kell, de várjunk még, hátha mégse. vezessük be az utastérbe a vezetőfülke klímáját, az biztos elég lesz! mégis kell, építsék be a klímát utólag.
biztos vagyok benne, hogy utólag klímát beépíteni ugyanannyiba kerül, mint rögtön azzal kezdeni, vagy egyenesen kevesebbe.
ma volt szerencsém kipróbálni a pandametrót, pont úgy néz ki, mintha fehér burkolatot tettek volna a régi szovjetekre, bónuszként a régi szovjeteken legalább akkor volt szellőzés, amikor ment, ezen akkor is csak alig.
ezen kívül a kurva anyját annak, aki kitalálta az ingyenes parkolást.[ Szerkesztve ]
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
veterán
válasz cyberde #60317 üzenetére
most is így megy.
amikor többórás elsötétítése volt valamelyik kertévének, akkor derült ki, hogy mennyire veszik komolyan a plusz eszköz kezelését, mert a mérés szerint akkor is volt nézettsége...
logikus lenne, hogy használják az iptv adatokat, de nem tudom, hogy csinálják-e. meg abból nem derül ki, hányan nézik.istálló? gazemberség? hupákolás?
-
veterán
válasz cyberde #60321 üzenetére
nyilván, de ~1000 háztartás se reprezentatívabb minta, mint az iptv
azt állítja az agb nielsen, hogya háztartás lakói jelentkeznek be, hogy épp nézik-e a tévét, viszont a készülékből szedik az infót, hogy éppen mit. ennek azért érdekelne a technikai megvalósítása, különös tekintettel a digitális adásra.istálló? gazemberség? hupákolás?
-
-
veterán
juteszembe klíma, mondjatok nekem értelmes autóklímást észak-bp környékén plz
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
veterán
válasz sutszi #60385 üzenetére
Oké, adjunk infrastruktúrát a biciklisek alá is...de akkor legyenek szabályok. Mert most baromira nem igazságos. Nem kell jogsi, bármilyen hülye gurulhat. Nem fizet teljesítményadót, kötelezőt, nincs műszaki. Pedig ha jobban belegondolunk akkor a saját kis dimenziójában ezeknek is van értelme. Nincsenek sebességkorlátok. Ami a gyalogosokra nézve veszélyes.
amíg gyakorlatilag mindenki nyer azzal, hogy valaki autó helyett bringára ül, addig minimum azzal támogassuk őket, hogy nem fizettetünk érte pluszban. a legnagyobb részüknek úgyis van autója, amire fizet kgfb-t meg teljesítményadót. azzal egyetértünk, hogy a szabályok legyenek betartatva. sebességkorlát van
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
veterán
válasz hobizoli #60388 üzenetére
szerintem te se gondolod komolyan, hogy mindenki le fogja rakni az autóját. de ha mondjuk (nagyon optimistán) 20%, azzal nem hiszem, hogy bárki igazán rosszul járna.
a káposztásmegyeri metró jópofa dolog, de igazából sok értelme nincs. a villamos nettó menetideje 15 perc a végállomástól újpest-központig, ha ebből 10 percet le lehetne faragni (nem lehet), annak a nagy részét a többség rögtön el is vesztené azzal, hogy a metró megállói nem lesznek olyan sűrűn, mint most a villamosé. cserébe idejönne parkolni annyi autó, amekkora p+r-t az életben nem fognak építeni, az egyéb mellékhatásokról nem is beszélve.
több értelme lenne csinálni 1-2 megállót a vonatnak, azzal ugyanis ~16 perc alatt a nyugatiba lehetne érni káposztásról (most 12-13 rákospalota-újpestről).istálló? gazemberség? hupákolás?
-
veterán
így. a megosztásokkal majd kell kicsit zsonglőrködni, hogy a régi helyett az új volume-ra mutassanak (vagy úgy kell átnevezni majd, ebben most így nem vagyok biztos), és kb ennyi. a nas saját felületén át tudod másolni a dolgokat innen oda.
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
veterán
istálló? gazemberség? hupákolás?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen