Új hozzászólás Aktív témák
-
-NoVa-
addikt
válasz FőDudu #34716 üzenetére
Inkább az a helyzet, hogy az összes klasszikus autógyártócég úgy pislog, hogy jön az új hülyegyerek, minden minőségbiztosítási normát leszarva sorozatgyártásba tol tervezőasztalról autókat, amivel esélytelen lépést tartani nagy gyártóként úgy, hogy végtelen mennyiségű szervezet és ország ugrik rád, ha te is megpróbálod ezt. Na ez a fele furcsa, de egyelőre pusztán azért, mert nem pöfög a seggén, félrenéz mindenki a többi apróság miatt.
És pont a Tesla az, ahol gátlástalanul lehet bétatesztelni bármit is. Mint a SpaceX, ahol az üzemanyagbefecskendező egy részét lecserélték kerti locsolóra a rakétában, mert végülis bírja, és fillérekbe kerül. És bírja is, fillérekbe is kerül, bizonyította az idő, de azért még pár évig inkább nem utaztak emberek, csak műholdak a rakétáikkal. Az autóikkal bezzeg igen. Kicsit vadnyugati hangulat, aztán embere válogatja. Miután tegnap legalább olyan lelkesen jártam körbe egy verseny NSU Prinz 1000-et, mint egy Dodge Challengert, részemről simán jöhet bármilyen félbéta romhalmaz, csak guruljon, de közben nagyon megértem Enpera álláspontját is.
-
-NoVa-
addikt
válasz FőDudu #34724 üzenetére
Egyfelől ja. Másfelől nem, az én autóm pl fullfapad. Van utcára néző ablak, ami nem zár, ha benyomom a kulcson a zárógombot, van sebességtartás, ha odafigyelek a lábammal meg a szememmel, és van turbo boost gomb, amikor a DSTC-t lekapcsolom és hagy az autó hülyegyereknek lenni. Aztán a többség holttérkamerát meg masszázsfejpárnát meg motoros ülésállítást akar, tehát kérik a bonyodalmat. Én meg legalább 1-2 úttal érintkező kerékkel beérem.9
-
-NoVa-
addikt
Felénk ez úgy ment, hogy én szóltam, helyben leszarták, és nem is vártam tőlük többet. Benyeltem az árát, úgy tekintek rá, mint a saját, munkahelyen használt normális billentyűzet és egér párosra, amit majd viszek tovább magammal bárhová, viszont eszközökben ne kössek kompromisszumot, ha már minden nap rengeteg időt töltök itt.
De ez nem egy komoly cég, inkább egy egyetemi haveri körből kinőtt nyugdíjasotthon, ha a management rátermettségét nézem. Tulajdonképpen sikerült végighúzni a karrierjüket pályakezdőként külső tapasztalatok bevonása nélkül, és kitúrva mindenkit, aki esetleg erre kényszerítette volna őket. Egyébként ügyes, minden elismerésem, szerencsés korszakban tudták ezt csinálni. Pl az egyik technikai alapító Amerikait sikerült kiútálni jópár éve, az elment a Google-hez, azóta van nekik is OCR-jük. Hozzáértés van, meg stratégiai éleslátás.
Asszonyéknál kicsit más a helyzet, ott mindenkinek USB-s Plantronics headset jár a géphez alapból, meeting, kommunikáció, aztán ez openspace alatt. Panaszkodott, aztán kicsit még, és a kezébe nyomtak egy ANC-s Plantronics-et. Amatőr cég, rendesen panaszkodni se lehet. elnyomják.
-
-NoVa-
addikt
-
-NoVa-
addikt
Rackszekrényben vízesés, home office elrendelés, eddig jó ez a nap...
-
-NoVa-
addikt
válasz halapidori #34871 üzenetére
Na, akkor boldog hétköznapot is, a tegnapira mondták elegwn.
-
-NoVa-
addikt
#Mithallgatszmost
Hans Zimmer: Mission Impossible 2: Orchestra Suite
7 nap alatt nagyjából összeállt a planar hangja, ma már nem javult érezhetően semmiben. Nincs is hova tovább, simán elképesztő. Egy Sennheiser HD 650 2 centisre zsugorítva. Bobának kötelező darab, ha már a fejhallgató miatt úgyis van valami értelmesebb teljesítményű kimenete, meg akart egy tényleg jó hangút, mindenki másnak ajánlott.
-
-NoVa-
addikt
-
-NoVa-
addikt
válasz BobaHWSW #35160 üzenetére
Jah, hogy az miért nem ugrott be elsőre .
IMDB-n átpörgetve még ott a Concussion is, ne maradjon le.Aztán ez is olyan, mint Mark Wahlberg, több egyszerű vígjátékot vállal, de valakinek azt is kell, különben a mozi komoly bácsik nyakkendős sznobkodásává züllene. Azért a Pain & Gain miatt neki is bármit meg lehet bocsátani, az remekmű
De még Ben Stillerből is kijött egy The Secret Life of Walter Mitty, igazából több filmjét nem is kell megnézni, ebből az egyből extrapolálva színészlegenda lehetne. -
-NoVa-
addikt
válasz Samott #35167 üzenetére
Eddig (ok, a hidegháború végéig) az űrkutatást a hadiipar hajtotta, nem volt piaci jelentősége. Tulajdonképpen gyorsabb és pontosabb és nagyobb töltetet szállító rakétákat kellett előállítani, amit békeidőben másra használhattak, egyben jó eszköz a technikai fölény mérésére/demonstrálására.
Most viszont már rég átment a hadiipar az informatikai/mikroelektronikai fölény felé, mióta atomfegyverekkel már lassan 75 éve tartják egymást tárgyaláskényszerben a nagyhatalmak.
A zűrkutatás meg most már piaci feladat (bányavállalati rózsaszín jövőkép), nem árt ha nem egyszerhasználatos eldobható drága dolgokkal tesszük. Emiatt közelítik meg teljesen másképp az egészet, és jól teszik.Azért John Carmack próbálkozása sem volt rossz, 10 éve már volt holdraszállásképes cuccuk, csak jegelte a céget, mert nem sikerült gazdaságosan üzembiztosra kihozni, belátható időn belül, nagyot bukni nem akart. Ebből kimenekült mérnökök valami befektetővel Exos Aerospace néven átvették a tudást, meg megvették az eszközparkot, és azóta is ezen vergődnek visszafogott eredményekkel.
-
-NoVa-
addikt
válasz Samott #35180 üzenetére
A Mars kb 40%-os gravitációja miatt nem feltétlenül. Az egyetlen plusz tömeg, amit még le kell fékezni a marsnál, az a hazajutáshoz és a leszálláshoz szükséges üzemanyag, de az jelentéktelen a Marsról felszálláshoz szükséges üzemanyag tömegéhez képest, és az ott ennek a lefékezéséhez szükséges üzemanyagéhoz. Ha viszont ezt még szétbontanánk két egységre, az egy olyan plusz tömeget jelentene, amit az első indulásnál a földről kéne sokkal rosszabb hatásfokon legyőzni.
De az űrkutatáshoz sem értek, óraszámban elenyésző arányt tudtam eddig olyan projectre könyvelni
-
-NoVa-
addikt
-
-NoVa-
addikt
válasz Samott #35258 üzenetére
Ez mondjuk kábeles kapcsolatot igényel, és nem is a legcsúnyább fajta iOS vulnerablity, de ja. Jelenleg ott tartunk OS biztonság terén, hogy az iOS nyitható, az Android 9-10 csak akkor, ha elég hülye a felhasználó, és rootol vagy obscure dolgokat telepít. Ugyanaz történt itt is, mint desktop OS terén, ahol a Windows követte, majd előzte a MacOS-t használhatóság és biztonság terén. Egy időszakban hatalmasat lépett előre az Apple, majd stagnált.
-
-NoVa-
addikt
Lego brushless RC driftautómból extrapolálhatok. Motor, vezérlő, akku, meg egy PPM kimenet a motorvezérlőnek, egy a kormányszervonak. Kész. Arra kell figyelni, hogy túl nagy fordulaton a gumi lelazul a felniről, és repül. Ok, elmúltam kicsit 21, már nem ugrok bele az autóiparba, de kb ilyen lenne az is. Nagy motor meg nagy akku, profit. Ha nincs épp nagy motor olcsón, egy tucat kicsi is jó lesz. Egy jobb páka is kelleni fog talán.
-
-NoVa-
addikt
válasz FőDudu #35374 üzenetére
Nincsenek lemaradva, csak csövön át nézed. Globálisan az infrastruktúra semennyire nincs felkészülve rá, hogy minden jelenleg futó autó akár fele elektromos legyen, és nagyon az elején járunk a töltőhálózat felépülésének. A mostani keveset kb ellátja, de 2x ennyitől már jönne a tömegverekedés, pánik, és LCD tévékkel a hónuk alatt rohangáló emberek az égő plázákban.
Fokozatosan összeáll a háttérinfrastruktúra, és az ár/használhatóság arány, és ott nem a Tesla tarol majd. Akár a Renault/Nissan, akár a VW konszern. Leafből csak tavaly több fogyott, mint Teslából a cég fennállása óta összesen, és azért még nem gázolunk térdig a leafekben. Eleve már a most egyre kevesebbeket érdekel annyira az autó, hogy nagyon áldozzanak rá, fölösleges 10+ milliót egy használati tárgyra pazarolni. Felét akár, inkább a negyedét se. 1-2 havi netttóból vett cuccokkal pont jó szaladgálni.
-
-NoVa-
addikt
válasz FőDudu #35382 üzenetére
Miért ne lenne? E-Up, Fiat 500e, Zoe, minden gyártónak van valami kis piacon lévő valós tapasztalata, nem kell jelentős tömeg belőle még. Közben Dacia Dusterből csak EU-ban több, mint 2x annyi fogyott tavaly, mint Leafből globálisan, szóval nem kell elkapkodni. Bármit olcsón kihoznak, azzal a prémiumabb felhasználók mindennapi töltési maceráit is jelentősen növelik, visszavetve ezzel mindent is.
-
-NoVa-
addikt
válasz FőDudu #35391 üzenetére
Ezerszer átrágott körök, de ha 200km a hatótáv, és órákig tart a töltés, akkor az nekem azt jelenti, hogy heti 1x éjszakára be kell dugni a konnektorba az autót, és ennyi. Messzire meg a másikkal kell menni, az elektromosat úgyis asszony sajátítja ki, tehát kb összeállt a felhasználási kör.
-
-NoVa-
addikt
Mindkettő árban jóval felül van bármin, amit racionálisan autónak tekintek. Szóval van a Fiat 500e, és nagyjából ennyi a választék. A Renualt Zoe drágább, minden más még sokkal, a Flybo Total Electric meg beszerezhetetlen , kár említeni bármi mást.
Vagy lemegyünk a plug-in hibridekhez, és egy tetszőleges Toyota tökéletes. -
-NoVa-
addikt
válasz FőDudu #35408 üzenetére
Macskaként és gyerekként, de még felnőttként is mindegynek érzem, hogy RAV4 vagy csak egy e-Golf, mindkettő egyformán gigantikusan nagy. Még a tejködben úton átkelve fejjel levett Pannonia P12 index is agyrázkódást okozott valamikor egyszámjegyű koromban, ennél csak nehezebbek járnak és gyorsabban azóta.
-
-NoVa-
addikt
válasz FőDudu #35446 üzenetére
Egyfelől gyártó görbéje (ráadásul kínai), másfelől eddig nem a mélytartomány volt az elektrosztatikusok erőssége, sőt... Látatlanban ha jobban szólna, nem árazták volna a P1 alá. De majd pár review múlva visszatérek rá
EQ terén az ES100 jobban oldja meg, az eszközre menti az EQ-t, és USB DAC-ként is adja, nem kell Win/Mac oldalon belenyúlni. De ugye drágább is, nem Type-C, nagyobb, a mikrofonja is rosszabb, szóval van ellenérv bőven.
Új hozzászólás Aktív témák
- Castlevania Requiem Ultimate Edition PS4 - Limited Run - Bontatlan
- Eladó Synology NAS DS 216j + 2 TB WD RED
- Apple Magic Keyboard - iPad Pro ( 3. / 4. gen ) & iPad Air ( 4. / 5. gen ) fekete billentyűzet
- Western Digital Blue WD20EZRZ 2TB SATA HDD 100/100
- Keychron OEM ISO&ANSI Retro Blue Dye-sub PBT Magyar eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs