Új hozzászólás Aktív témák
-
malnabokor
senior tag
válasz Csocsesz75 #854 üzenetére
Cinema City-él elvileg nincs, nekem legalábbis ugyanannyi, a parkolásnál 70Ft kényelmi dij, a matricánál 120-150 Ft talán? Ezeket nem tudom pontosan, mert nem használom, csak a héten hallottam.
köztudott hogy az elektromos dolgok füsttel működnek, azaz ha egyszer kijön a füst nem működnek többet.
-
LouiS22
veterán
válasz Csocsesz75 #864 üzenetére
Ha rá gondoltál: [link]m akkor a válasz Igen.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz Csocsesz75 #866 üzenetére
Általában hamarabb készen van
Az elnevezés valóban nem túl szerencsés, de a marketingesek biztosan arra gondoltak, hogy lehet vele online is fizetni.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
dptrsk
addikt
válasz Csocsesz75 #871 üzenetére
Én akkor jártam így, mikor ki akartam próbálni a csak QR kóddal történő belépést, a SmartBank visszajelzett, hogy sikerült, majd utána az adott gépen nem ment egyik böngészőben sem, mindenhol a 24 órás tiltást írta.
Felhívtam az OTPdirektet, hogy vegyék le a tiltást. Meglepetésemre a hölgy közölte, hogy Ő a rendszerben 0 sikertelen belépési kísérletet lát, így nem tud mit levenni, az OTP direkt azonosító biztosan nincs tiltva.Nem hagyott nyugodni, így a hívás után beléptem a laptopról egyedi azonosítóval és beengedett.
A számítógép továbbra sem engedett be, szerintem 24 órára fel van függesztve az azonosítóm.
Ami furcsa, hogy mások OTPdirekt szerződésére is azt írta az adott gép, több böngészőben is.Ezek után megpróbáltam a laptopon elsőre saját azonosítóval, utána csak QRkóddal belépni.
S a csak QR kód belépés után mindenkinek a 24 órás tiltást írt.
Egy böngészési előzmények törlése után azonosító+jelszó kombóval, mind asztali mind laptop újra beengedett. -
viktorhu
veterán
válasz Csocsesz75 #877 üzenetére
Lehet sms-t is kérni, vagy be sem kapcsolni a belépéshez a mobilos azonosítást.
-
lord.lakli
őstag
válasz Csocsesz75 #879 üzenetére
Gondolom a sok hibabejelentés miatt átmenetileg leszedték a felületről.
Belül QR kódot meg csak akkor ad SMS helyett (amit tudsz kérni, ha nem jó a QR kód) ha már smartbankot aktíváltad. Az viszont csak okostelefonon megy
-
eami
addikt
válasz Csocsesz75 #885 üzenetére
öröm látni hogy most hirtelen mindenkinek tetszik, pedig már évek óta lehetett használni én meg most bosszankdom hogy mehetek egy sim kártya cserére mert a korábbi nfc sim nincs baratsagban az appal. vagyis inkább fordítva.
-
LouiS22
veterán
válasz Csocsesz75 #896 üzenetére
Mert az ujjlenyomattal igazoltad magad. Le van írva a GYIK-ben,
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
zozor76
tag
válasz Csocsesz75 #937 üzenetére
Köszi!
-
kislaci
senior tag
válasz Csocsesz75 #957 üzenetére
köszi mindkettőtöknek, ezek szerint általában működik, valami brutál tok kell, hogy ne menjen
-
LouiS22
veterán
válasz Csocsesz75 #994 üzenetére
Szerintem megint fos a backend az OTPnél, ugyanezt írja ki nekem is Pixellel, de rendben lezajlik a vásárlás. Már nem is írok nekik, mert az lesz a válasz, hogy nem, nincs hiba.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz Csocsesz75 #996 üzenetére
Nem hinném, hogy szoftverfrissítés okozná a problémát. A backend a háttérben futó rendszer, ami a kiszolgálást végzi
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
tomp
félisten
válasz Csocsesz75 #1005 üzenetére
Na igen pontosan ez volt nálam is. Törölni kellett az app adatait és újra belépni és "igényelni". Az igénylés csak a 3. törlés után ment. Első kettőnél nem bírt kapcsolódni a szerverhez szerintem ezért nem volt sikeres hanem csak várakozott.
-
tomp
félisten
válasz Csocsesz75 #1007 üzenetére
Szuper akkor most már tudjuk a hiba okát. Csak kérdés miért vonta vissza a rendszer az aktivált NFC-t?
Lehet módosítottak valamit szerver oldalon(vagy a tokeneken módosítottak) ezért kellett újra digitalizálni? -
tomp
félisten
válasz Csocsesz75 #1015 üzenetére
Nálam is. Viszont ma reggel megint igényelni kellett az érintéses fizetést. Sőt reggel az egyik fizetésnél a terminál inkább a mágnes csíkot kérte. Hááát. Második érintésnél sikerült meggyőzni, hogy inkább mégis a paypass a nyerő ötlet.
Írtam a fb oldalukra és üzenetben elkérték a simple email címemet, hogy megnézzék mi okozta ezt a sok digitalizált kártya reg visszavonást. Délután megint előjött a token letöltési jelenség. Ezt is megírtam nekik. A tokenletöltési hiba megoldásán nagy erőkkel folyamatosan dolgozunk, egyre ritkábban jön elő." Tény. Elmúlt 1,5-2hétben most jött elő újra pedig bőven túlmentem többször is a 10 fizetésen. -
tomp
félisten
válasz Csocsesz75 #1186 üzenetére
Múlthónapban volt ez a játék. Gondolom ma történt meg a nyertesek értesítése.
-
tomp
félisten
válasz Csocsesz75 #1222 üzenetére
Telefon szoftverfrissítés után újra aktiválni kell az érintéses fizetést igen. Az app eleve úgy van megcsinálva, hogy ha rendszermódosítás történik(frissítés) akkor törli a tokeneket és az érintéses fizetést.
-
PistiSan
addikt
válasz Csocsesz75 #1345 üzenetére
Honnan volt régebbi verziód?
-
slice14
veterán
válasz Csocsesz75 #1345 üzenetére
Simple-hez hozzáfüzve, igazán betehetnének egy mobil feltöltés menüt is. Ha már kaját meg mozijegyet lehet venni, akkor ne keljen már az OTPay-t feltenni a mobil feltöltés miatt. Ha már OTOay, akkor meg már a többi szolgáltatást is belegyúrhatnák a Simple-be.
Samsung Galaxy S21 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn
-
szemcso1
csendes tag
válasz Csocsesz75 #1352 üzenetére
2x is próbáltam érinteni, de utána már nem próbálkoztam, elővettem a kártyámat.
24.-én is így jártam a korábbi verzióval, amelyről kiderült, hogy nem jól működik. Reggel akartam fizetni a szentestére megrendelt halászlevet, akkor is 2x érintettem, de tovább nem akartam szórakozni, mert vagy húszan álltak mögöttem a sorban. Cseppet sem volt égő.
Érdekes ,hogy karácsony előtt mindig működött. Egyre szarabb, csak legalább ne reklámozzák, hogy kijavították a hibát.
Egyébként Oneplus 3 telefonom van , Oreo 8.0 android verzió. -
szemcso1
csendes tag
válasz Csocsesz75 #1355 üzenetére
Ma reggel a Tescoban 3x érintettem, de megint nem történt semmi.(3.2.7. verzió)
Most megpróbálom a 3.2.3. verziót letölteni, kíváncsi vagyok ,hogy azzal tudok-e fizetni. -
tomp
félisten
válasz Csocsesz75 #1597 üzenetére
-
PistiSan
addikt
válasz Csocsesz75 #1769 üzenetére
Te is a kh mobiltárcáról írsz, mert mi arról beszélünk, ha úgy van ahogy leírtad, akkor annak nagyon örülnék.
-
z67
őstag
válasz Csocsesz75 #1769 üzenetére
Nem tudok ilyenről, hogy feloldott telefonnál ne kellene PIN, ezt gyakorlatból mondod?
Új hozzászólás Aktív témák
- Bontatlan Samsung Galaxy SmartTag 2 (4db) 12 hónap garanciával!
- Samsung S-Pen több féle színben! Samsung laptophoz, tablethez, ultra telefonhoz
- Apple Pencil 3rd Gen. USB-C, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Országos Házhozszállítás
- ÚJ ÁR - Samsung Galaxy S24 Ultra Smart View Wallet gyári tok + 35 W PD power duo töltő (bontatlanok)
- ONYX BOOX tok TAB ULTRA billentyűzettel, fekete