Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bobalazs

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz gyimger #127043 üzenetére

    Nem vagyunk egyformák. Nem is érdemes a két játéktípust összehasonlítani, mindenkinek mások az elvárásai. A Kotor nagyon jó rpg szerintem is, ami még nekem tetszett anno az a Dragon Age: Vérvonalak.

  • FunPro

    senior tag

    válasz gyimger #127043 üzenetére

    Nekem már anno a trailer videó is elég volt egy életre. :D

    Valahogy egy videó alapján is gond nélkül meglehet állapítani, hogy mi az, ami hót unalom.

    Főleg az olyan játékoknál, amik agyon vannak hájpolva. Lásd pl. No Man's Sky. Amikor mindenki összekulázta magát a megjelenés előtt, én már akkor tudtam, hogy bukó lesz.

    A battlefronton is látszott, hogy csak egy unalmas deathmecs lesz, de legalább lehúzzák azokat, akik ráizgulnak a star wars-ra. Sőt! Nagyon pofátlanul lehúzták őket a jó kis passokal meg lootládákkal.

    Mondjuk a disney is így járt el a filmekkel, akkor végül is a játékok miért ne működnének hasonlóképpen? :U

    I'll try my best, and that's the best anyone can do.

  • Dilikutya

    félisten

    válasz gyimger #127043 üzenetére

    Itt nem a koruk miatt hülyeség. Kb. ugyanerre jutottál volna, ha a 2004-2005-ös Battlefront részekkel hasonlítod össze. Jó, mégse, azokban nincs single, de a multi az multi, az akkor is ilyen volt. Az új Battlefront 2-ben nem tudom, milyen sztori van, de manapság azért a 10+ órát ritkán éri el egy FPS, az RPG-k viszont bármikor. Jó, 5-6 órába is lehet jó sztorit tenni, a régebbi Call of Duty-k azért elég jó interaktív akciófilmek, bár ott is inkább a történetmesélés a jó, maga a sztori elég faék B kategória, ha jól belegondolunk. De amúgy hiába a csavaros, jó sztori, ha nem tudják elmesélni.

    Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

  • l.skywalker

    félisten

    válasz gyimger #127043 üzenetére

    Pontosan. BF2 (új) azért jó, mert van egy viszonylag jó kampány és mert nagyon látványos. De nem ugyanaz a játék mint a 16 évvel ezelőtti. Nem összehasonlítható maximum olyan minőségben, hogy:

    - Össze lehet őket hasonlítani?
    - Nem :DDD

    Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

  • cskamacska

    addikt

    válasz gyimger #127043 üzenetére

    Battlefront II-vel én is végeztem két hete. Szerettem volna utálni, de utána daráltam le The Old Blood Wolfenstein folytatást, és igen meglepve tapasztaltam hogy a lövölde része(gunplay), ahogy a gonoszak megkapják a nekik járót, az bezony érezhetően jobb volt a Battlefülben. :K

    A többi viszont, háát, a játék szép, a hangok jók, zenét nem szerettem annyira(2005-ös Battlefront II-be jobb darabok kerültek), játékmenet átlag kallovdutyi.. de a történet az annyira borzadalmas, hogy Vardosra érve le kellett tennem a játékot, mert nem bírtam idegekkel. :(

    Rendben hogy a buta űrnácik buták és űrnácik, de hogy egy saját területükön található erődbolygót fanatikusan lojális lakossággal bedarálnak, mert a beszívott írók épp ezt haluzták, majd a szintén fanatikusan lojális elit osztag fél perc alatt szétesik, és egyik fele két nap után úgy pacsizik a Mocskos Ellenállókkal, mintha a Birodalom mindig is az ő kiskutyájukat rugdalta volna, a csapat másik része pedig azonnal elharapta volna emezek torkát, mert ugye az pont nem számít, hogy kvázi együtt nőttek fel, és a kapott parancs látványosan retardált, de ha az van a scriptben írva, hogy örihari van fél perc alatt, akkor az írva vagyon, ugye. Hogy az írók kiscicás animgif képen sem láttak katonai egységet egy dolog, de dolgozni is autista hippi kummunákba járnak, vagy mi van? :F

    Ezen túllendülve az űrlövölde részek meglepően tűrhetőek, pláne az utolsó pár alkalommal(Jakkun a csata tényleg jól néz ki), a hősökkel fájdalmas volt lenni, Leia félórája látványosan egy multi tutorial lett, SJ szokás szerint bután túl volt tolva(nagyon nem esett jól nőket gyilkolni :U ), multi meg továbbra is butított mégárkádabb Battlefield, de most már játékos is alig van. Ami meglepett hogy a Frostbite anno azzal szerezte hírnevét hogy mindent is le lehetett dózerolni a Bad Company pályákon(single-ben is!), most meg egy pohár arrébb lövése probléma.

    The Cosmonaut Variety Hour - Battlefront is Boring?

    Annyit tekertek azóta a játékon hogy nehéz fokozaton.. nehéz, az AI továbbra is használhatatlan, de legalább leszednek 3 lövésből(nem túloztam, néha kettőből is). Sokszor látványosan a játékos elé ugranak a semmiből az ellenfelek, az utolsó főellenfél pedig mindegy hogy fordul az űrhajójával, mert lőtoronyként lő, akkor is el tud találni, ha oldalt vagy mögötte van a játékos.

    [ Szerkesztve ]

    "Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

Új hozzászólás Aktív témák