Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szami777

    addikt

    válasz cyberkind #107008 üzenetére

    PL a wd1 multija nálam telitalálat volt, mondjon bárki azt, amit akar, de innovatív volt és megunhatatlan. Sokan ezt elfelejtik. A 2. részt persze nem fogom előrendelni, de ha jól sikerül, az első kisebb leárazásnál behúzom.
    A wd1-et egyébként nagyon divat volt megjelenéskor szidni, elsősorban a lebutított grafika miatt, sokakat jogosan zavart, de maga a játék működött, csak arra senki sem volt már kiváncsi.

    A kocsivezetésről annyit, hjogy tényleg nagyon fontos része egy ilyen nyitott világú játéknak, de nem csak ez az egy határozza meg. Tökéletes példa erre a sleeping dogs, ami egy baromira eltalált játék lett, a vezetési modell mégis olyan szarul sikerült, hogy arra még nem volt példa. (Na jó, talán a state of decayben igen.)

    [ Szerkesztve ]

    “So do all who live to see such times but that is not for them to decide. All we have to decide is what to do with the time that is given us.” ///// Old nick ->xsanyi77

  • cskamacska

    addikt

    válasz cyberkind #107008 üzenetére

    Szerintem itt a gond inkább az, hogy GTA V-öt akarnak csinálni töredék pénzből. Egyszerűen nem jut pénz és emberóra a finom részletekre ami a GTA-t "valódivá" és élvezetessé teszi, de még a tisztességes technikai megvalósításra sem. Mind a Doges, mind a Mafia 3 zabálja a gépet, de legalább bugos és nem is néz ki olyan jól, míg a GTA V gyönyörű, és gyenge gépeken is jól fut.

    Éppen ezért nem csoda ha a stúdiók próbálnak radikálisan más felé indulni, és nem csak kinézetben. Anno a Saints Row 1 és 2 látványosan low budget GTA klón volt, aztán 3. részre már sokkal inkább a poénkodásra gyúrtak rá, a 4. rész meg a Gat out of Hell kiegje pedig 100% őrült szuperhős bohóckodás űrlény és pokolfajzat ellenfelekkel.
    Just Cause sorozat egy pillanatig sem vette magát komolyan, ott már legelőször is a minél nagyobb káosz és pusztítás volt a cél.
    Prototype 1-2 főhőse kapásból egy mutáns szuperképességekkel, és vagy katonákkal, vagy más szörnyekkel kell fogócskázni. Nem is baj hogy falfutásos kaszabolásos irányba indultak, mert a motor a játékok alatt egyszerűcske volt, ha nem vitte volna el a játékmenet a hátán a játékot, egy nagyon egyhangú gyenge klón lett volna csak.

    De azért nem kell kabaréba menni a városi sandbox élményért, a Sleeping Dogs megmutatta, hogy tisztes megvalósítással(2012-hez képest igen jól nézett ki és jól is futott) és jó történettel igen is lehet maradandót alkotni a GTA árnyékában is. :R

    ui: Bár technikailag MMO(a fetch questek nem hazudnak :D ), de engem a The Division-ben is GTA érzés fogott el. Egy járműveket kispórolt, nyögvenyelősen haladó, gyenge történettel megtámogatott, valósághűséget nélkülöző, rossz GTA klón érzés fogott el. :(

    Tényleg, gondolkodtatok már azon, hogy The Division-ben gyakorlatilag egy PMC bérgyilkost alakítunk, akiket más játékokban százával kell irtani mint rosszfiúkat? :DDD ;]

    Źşë': "úgy tereljék őket mint a birkákat, mert a médiának meg a közösségi oldalaknak ez a jó"

    Mert a #YOLOSWAGBRO világ előtt nem ezt csinálták? :U

    [ Szerkesztve ]

    "Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

Új hozzászólás Aktív témák