Új hozzászólás Aktív témák

  • cskamacska

    addikt

    válasz djculture #58587 üzenetére

    Nincs igazad, nem a nehézség a gondja. Ha mégis ez a legnagyobb gondod, kérem a képeket arról hogy legnehezebb módban végignyomtad az egyjátékos kampányt, és a ToW pályákat. :P Ha ezt megpróbáltad volna, most arról nyavalyognál hogy az AI csal, és a játék túl nehéz.. :DDD

    CoH2-nek legjobban a THQ csődje, majd a Sega tett be. THQ-nál a elkezdték sürgetni ezért a dizájn összecsapott, félig CoH, félig DoWII lett, a tervezett újítások félig és felemásan kerültek be, rossz nyelvek szerint a programozási munka is meg lett sürgetve így a motor technikai újításai sem lettek százasak. Na eztán a THQ beadta a kulcsot, és az egész projekt hetekig a levegőben lógott, adott esetben le is lőhették volna. Sega ugyan folytatta, de a saját szájíze szerint, a parancsnokok kiprivatizálása DLC-be már az ő érdemük, elvileg a THQ is tervezett hasonlót szolidabb formában, illetve a skinezés is volt tervezve, de a konkrét DLC áradat az új kiadó sara, Total War fillérß@szása után nem meglepő módon.
    Csakhogy ez konkrétan földhöz csapta a multi egyensúlyt(mellyel már az elődben is évekig szenvedtek), amit máig sem tudtak helyrehozni, egyes parancsnokok simán jobbak másoknál.

    És ha már coop szóba jött, Company of Heroes 2-t ne vegyétek meg a coop miatt. Az egyébként egész jó single kampányt nem lehet több emberrel játszani, és a ToW kampányban alig akad coop küldetés. A gép elleni közös játék meg megint be van korlátozva a fizetős parancsnokok miatt. :W

    [ Szerkesztve ]

    "Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

Új hozzászólás Aktív témák