-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Źşë'
addikt
válasz djculture #108912 üzenetére
hát azért picit meredek kijelentés, szvsz nem pont azért nem fogyott jól a WD2, mert az emberek Ubi-ba vetett hite oly mértékben csökkent, ott inkább ez a stílus volt az ami sok embernek nem jött be, meg egy darab mobillal irányítod az autókat, egy ilyen volumenű karakterrel, és furán bohócruhába öltözött haverjaival eléggé hitevesztett a dolog, az ember inkább a fejét fogja és inkább zárva tartja a pénztárcáját ezt látván! Itt a franchise lerombolása látszik inkább, az első részben még oké volt a környezet, és a főszereplő karakter is hitelesebb volt, eltekintve az univerzális távirányítótól
(#108909) Vertigo18 & (#108913) genndy példaként felhozok egy Shrek animációt és egy Shrek játékot, kb ennyire lehetett sztem arra számítani hogy milyen lesz a Dead Island gameplay... egy olyan volumenű animált videótól mit lehet várni ami erősen epic, nem egy gameplay, am gondolom azért volt reversed mert ha normálisan játszották volna le picit sok embert sokkolt volna, legalábbis akinek "van szíve" annak összerándul a trailer láttán... btw most kezdtem el a definitive editiont, sztem elég szép lett (frankó fény / árnyák (ill. plusz) effektek, sokkal de sokkal élesebb textúrák), már a sima DI első végigjátszásánál észrevettem, hogy a szoba ahol ez a scene játszódott amolyan easter eggként benne van a játékban:
persze hogy miért nincs kitörve az ablak, gondolom technikai okai lehetnek, ebbe sztem ne menjünk bele
(#108910) djculture "Legnagyobb etetés számomra a division bemutatója volt" mondjuk én is többet vártam tőle, prealfa gameplay után mindenképp, ezért mikor public beta volt ki is próbáltam, ott már látszódott hogy milyen is lett, eléggé sok küldetés volt benne ill. volt Dark Zone is amit ugyancsak ki lehetett próbálni, én ott már el tudtam dönteni hogy nem kell... monotonitás, gyenge küldetések, iker ellenfelek, nem éppen eszes ai, és persze grafika se volt ott ahol kellett volna lennie (mint ahogy szinte az összes ubi játéknál) a pre alpha gameplay után, nem volt csúnya, de tényleg messze le volt butítva a látottaktól
(#108917) sixpak egyetértek, nem kell olyan hamar kiadni részeket és akkor hosszabb távú lesz
a hardline-t tényleg kevesen játsszák, bc2 nekem is etalon bf rész, olyan amilyen nem lett másik bf rész sem eddig sajna(#108920) djculture akkor elgondolkozhatnak rajta hogy miért is nem veszik meg azok sem akik eddig megvették... vagyis gondolom csak csóró hazánkban lesz ez a változás, tehát az eddigi 60€ ugyan annyi lesz ott ahol eddig is annyi volt - egyébként ez majdnem (ha nem annyi is) 100%os áremelkedés mint ami eddigi árcímkék voltak - el tudom képzelni hogy mennek majd csődbe szerencsétlen játék szoftver értékesítők... ez olyan mintha pl ott ahol eddig 60€ volt ott most már 120€, gratula nekik!!
"Nem abban van az élet mértéke, hogy mekkorát tud kérdezni az ész, hanem abban, hogy milyen nagyot tud felelni a szív."
Új hozzászólás Aktív témák
Tiltott minden olyan javaslat, tanács, utalás (illetve ezek kérése), ami a digitális disztribútorok által megszabott szabályok, határok, korlátozások kikerülésére irányul. A teljesség igénye nélkül értendőek ez alatt a VPN-es trükközések, hamis vásárlási adatok megadása és társaik.
Nem tiltott ugyanakkor a régió- és egyéb korlátos leárazások, promóciók, akciók stb. ismertetése, az azokról szóló diskurzus, ha ez nem társul a fentebb említett dolgokkal.
Röviden és tömören: nem érdekel senkit, hogy kijátszik-e valaki ilyen-olyan szabályokat, de itt erről semmilyen formában ne essen szó!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen