Új hozzászólás Aktív témák

  • beencee

    senior tag

    válasz Enszuke #3839 üzenetére

    Nem üzleti, hanem politikai és üzleti, ebben a sorrendben.

    A magyarországi közszolgálati csatornáknál és a nem specifikus (értsd: nem film, hír, vagy tematikus csatorna) kereskedelmi adóknál egy kérdés van: Hogyan lehet minél hatékonyabban, tehát minél kisebb befektetéssel, minél nagyobb haszonnal, minél több emberhez eljuttatni a politikai és/vagy reklámüzenetet (kondicionálást). Az erre a kérdésre adandó helyes válasz egyszerűen nem igényli a digitális átállást.

    Jól látszik most is, a HD átállás a film, sport, ismeretterjesztő, stb. csatornáknál indult meg, ahol nincs politikai aspektusa a sugárzott tartalomnak, viszont könnyen lehet üzleti haszna az átállásnak (hajlandó bizonyos réteg ezért többet fizetni fogyasztói oldalon).

Új hozzászólás Aktív témák