Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibcsi0407
félisten
Sziasztok,
Csatlakozom én is egy 2018-as 94 Ah i3-mal.
utdetailing.hu
-
tibcsi0407
félisten
Köszi srácok! Az F10 azòta nem volt beindítva.
utdetailing.hu
-
tibcsi0407
félisten
-
tibcsi0407
félisten
Nekünk is meg lett rendelve a napelem és a 3 fázis is. Pont akkor mondta az EON regisztrált szerelő, hogy ha csak egy fázison töltesz mindig az sem a legjobb, mert akkor a kondenzátorok közül csak az ahhoz a fázishoz tartozó kondi van használva és később ez problémát is okozhat, ha mondjuk 3 fázisú töltésnél a kondik nem hasonló állapotúak. Annyira nem vágom ezt a témát, de logikusnak hangzik. Szerintem 3 fázisról fogok tölteni, de a töltőáramot leveszem majd 10-12 Amper környékére.
utdetailing.hu
-
tibcsi0407
félisten
Lehet egy egyszerű software update majd megoldja.
Egyébként valóban úgy olyanok az új autóik, mintha az i3-nál tanultakat elfelejtették volna.
Ha majd az 520D-t is lecserélem, akkor jól meg kell fontolni, hogy milyen EV-t vegyek, de valószínű valamilyen koreai lesz. Ioniq 5, vagy EV6 nekem jobban kellene, mint egy i4.utdetailing.hu
-
tibcsi0407
félisten
Én is így vagyok vele. Bár nekem annyira nem SUV sem az EV6, sem az Ioniq 5, pontosabban nem az a klasszikus értelemben vett SUV.
Egyébként szerintem ahhoz, hogy normálisan elférjen az akksi csomag és ne kelljen nyomorogni az autóban eléggé a SUV-ok irányába tereli az autóipart. Nekünk a pici i3 is jóval magasabb, mint az 5-ös.[ Szerkesztve ]
utdetailing.hu
-
tibcsi0407
félisten
De nem kizárt, hogy az i40-nél pont ezért jön elő az akkuprobléma a videóban, mert a kevés hely miatt nem elégséges a hűtése.
Nekem a Tesla tudása tetszik, de nem kellene. Alapvetően németautó-párti vagyok, jobban bejön külsőre a BMW design most, mint a Mercedes például, de a koreaiak brutálisan jönnek felfelé.
Az i3 vásárlása közben az E-Niro-t is néztük, de a szokásos készlethiány miatt hagytuk a fenébe az egészet. Amikor a kereskedésben voltunk, abban a pillanatban 1 darab szabad E-Niro-t tudott volna lefoglalni a kereskedő, de lehet már 5 perc múlva az sem volt elérhető.
Megane E-tech mutatóban van pár darab, Mokka-E szintén nem volt, E-C4 szintén nem volt, a többi pedig nem tetszett az asszonynak, szóval maradt az i3.utdetailing.hu
-
tibcsi0407
félisten
válasz Shadowbull #3509 üzenetére
Sorry, bár a lényegen nem változtat.
Pontosan ez a Teslákkal nekem is a problémám. Valamint a szervizháttér sem túl acélos itt egyelőre.
i3 nagyon fun autó, mióta megvan az 520D csak kétszer volt beindítva.[ Szerkesztve ]
utdetailing.hu
-
tibcsi0407
félisten
Én már úgy vagyok vele, hogy egy Kia EV6-ot jól felszerelve jobban elfogadnék, pedig szintén BMW fan vagyok.
Egyébként néztem az új 2-es Active Tourer-t is. Plug-in létére 90 km az elektromos WLTP-je, ami nem rossz. De még mutatni sem tudtak nekem egyet a szalonban, azt sem tudták mikor lesz egyáltalán, ha lesz. Nagyon durva most az autópiaci helyzet..utdetailing.hu
-
tibcsi0407
félisten
150-re van limitálva, de egy kis programozással 160-ig elvihető biztonsággal. Így a 0-100 is 6,4s lesz. Van egy magyar csapat, akik meg tudják csinálni 94 és 120 Ah típusokra relatíve egyszerűen: [link]
Érdemes megnézni az oldalukat, sokminden más is van, amit utólag meg lehet csinálni az i3-akkal, akár akkucsere is 120 Ah-ra.[ Szerkesztve ]
utdetailing.hu
-
tibcsi0407
félisten
Egyelőre egy fázison 10A a gyári konnektoros töltővel, várjuk a 3 fázist az EON-tól a napelemhez.
Vettem 3 fázisú töltőt az EMAG-ról, ez fog felkerülni majd. Az i3 max 3x16-ot tud, de később jó lehet a nagyobb teljesítmény.
Viszont a garázshoz 2,5-es kábelek mennek és kb 30 méter hosszúak, szóval lehet a töltőt átmenetileg kisebb 10-12A teljesítményre le kell majd venni, míg ki nem cseréljük a vezetéket legalább 4-esre.utdetailing.hu
-
tibcsi0407
félisten
-
tibcsi0407
félisten
Az nem kevés! Az első kötődobozból húznánk ki a töltőhöz a kábelt, így nem kellene zavarnia a többi fogyasztónak. Ott a többi fogyasztó egyébként a lámpák, amik kb még fel sem voltak kapcsolva.
Meg kell fontolnom, hogy most kicseréljük az összes kábelt és feltúrjuk a fél udvart miatta, vagy visszaveszek a töltőáramból. Hosszútávon viszont az első megoldás lenne a helyes. Nyilván ennek költsége van... A házba befutó főkábelt is ki kell az órától cserélni, mert 1x32-ről 3x32-re bővítjük az Ampert és ott 4-es kábelek vannak.
Ez az egész nagy szívás ilyenkor a napelemmel együtt, de ha később összeáll a dolog, akkor nagyon kényelmes lesz így tölteni és járni az autóval.
Bár jellemzően nem is itthon töltöm, hanem 1-1 Lidl, vagy Penny-s vásárlásnál bőven megy bele kWh.utdetailing.hu
-
tibcsi0407
félisten
-
tibcsi0407
félisten
-
tibcsi0407
félisten
válasz Bandit21 #4192 üzenetére
Igen, arra akartam kilyukadni, hogy azonos teljesítménynél nem kérdés, hogy melyik az erősebb. Ha pedig az elektromos erősebb a benzines/dízel társától, akkor pedig fényéveket jelent a különbség.
Kis i3 is veszett jószág, már az első 30 ezres csekket be is gyűjtöttem egy előzéssel.[ Szerkesztve ]
utdetailing.hu
-
tibcsi0407
félisten
-
tibcsi0407
félisten
Szerinted nem fognak energiatározókat telepíteni például a Marson? Véleményem szerint eléggé alábecsülöd a NASA-t.
Gondolom nem azért fejlesztették ki a technológiát, hogy később ne használják semmire. Egyébként egy ilyennel röhögve tudnak 1400 Ampert leadni bárhol. Ne lakossági eszközökben gondolkozz.utdetailing.hu
-
tibcsi0407
félisten
-
tibcsi0407
félisten
válasz wassermann #4341 üzenetére
Nyilván csak az előleget fizettük ki. 50% kellett akkor még az árgaranciához.[ Szerkesztve ]
utdetailing.hu
-
tibcsi0407
félisten
válasz Bandit21 #4403 üzenetére
Én szeretem rádugni, míg vásárolgatunk. Belemegy annyi kw, amiből megjárom oda-vissza. Egy perccel sem töltök többet, mint amennyit a Pennyben tartózkodunk.
A legtöbb ott töltő autó egyébként valamelyik panellakásban él (Nyíregyháza egyébként) és valószínűleg nem tud máshol tölteni. Szerintem ilyen esetben ne vegyen elektromos autót, ilyen egyszerű.[ Szerkesztve ]
utdetailing.hu
-
tibcsi0407
félisten
válasz Bandit21 #4406 üzenetére
Szerintem a Penny hibázza ezt el. Nekik kellene valahogy csak a vásárlókra korlátoznia a töltőket, sőt legalább 5000 Ft-os vásárláshoz kötném.
Polyfazer app kell a töltőhöz. A helyükben tennék a számlákra valami QR kódot, amivel lehetővé tenném a következő töltést mondjuk 1 hónapon belül, vagy ilyesmi.
Az, hogy egy lakótelep ingyen lóg a töltőjükön elvéve a helyet a valódi vásárlóktól nem korrekt. Szerintem a töltőetikettbe sem fér bele.utdetailing.hu
-
tibcsi0407
félisten
Tegnap például egy iX és egy Jaguar I-Pace állt ott, így vásárlóként ismét nem tudtam arra a fél órára sem rádugni az autót.
A Jaguaros pali nagyon nem a Penny-ben volt vásárolni, hanem teljesen másik irányból érkezett, pont akkor, mikor végeztünk a vásárlással. Az iX-et is nagyon gyakran látom ott órákig lógni.
Számomra is ez az igazi fillérb*szás kategória, amikor 30 milliós autókkal csöveznek az ingyen töltőn.A Lidl a környező országokban fizetőssé teszi a töltést. Hamarosan itt is úgy lesz.
[ Szerkesztve ]
utdetailing.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Kompakt vízhűtés
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- Mesterséges intelligencia topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Mozgásban a Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- Hálózati / IP kamera
- Magyarországra is megérkezett a Xiaomi Smart Band 9
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- ASUS ROG Ally
- További aktív témák...
- Zero 10x 60v 21ah elektromos roller
- KuKirin G2 Pro !! AKKUHIBÁS !!
- Bialetti Brikka 4 személyes (5 alkalommal használt) (3 hónap garanciával)
- Remek áron vadonatúj brutális elektromos roller Quickwheel EXPLORER - 5600 watt, számla
- Vadonatúj Quickwheel MAX Urban elektromos roller, 500 watt, 30 km/h, 45km,15Ah akku, számla
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen