Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
válasz 7Heads Drago #8224 üzenetére
"A cikk emliti hogy a tesla töltő nem fogadja el az akkut ha nem gyári szervizes a javítás."
A cikk hülye."5,5 millió értékű autóra"
A cikk hülye." 4 millás javítás"
A cikk hülye.
Fórumokosok írásai alapján született.[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
kiserik
senior tag
válasz 7Heads Drago #8224 üzenetére
Most ha én egy 3 éves autóban 200.000km alatt kikönyököltetem a motort, aztán felteszem redditre, hogy ez milyen szívás, akkor általánosan a belsőégésűekben 200.000-enként motort kell cserélni? Több millió eautó fut az utakon, akár 10 évesek is. Nincsenek ilyen problémák. Ahogy az embereket sem csapkodja agyon az áram tömegével, nem gyulladnak ki, nem robbannak fel.
-
Semin
senior tag
válasz 7Heads Drago #8224 üzenetére
Ha már a cáfolatoknál tartunk. Ez a cikk [link] -bár alapvetően a gyorstöltés hatásait vizsgálja - nem mellesleg választ ad arra, hogyan öregszik az akku 12500 tesla esetében. (ugyanúgy USA) Itt pedig nyoma sincs olyan mértékű degradációnak, ami a cikkedben.
Ugye érzed a különbséget egyetlen konkrét eset, és mondjuk egy reprezentatív tanulmány között?
“…Itt csak az a baj hogy itt a fórumon az eautózásról az terjed hogy kánaán van és bagatel rá a szerviz is…”
Ezt komolyan azoknak akarod megmagyarázni aki napi szinten EV-t használnak/tartanak üzemben? Neked van bármi releváns tapasztatod?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest