Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gorbep

    senior tag

    válasz schawo #6321 üzenetére

    Persze , ezzel egyetértek, de alapvetően megoldották, hogy komplett szerelt burkolt blokk szinten nem jelentős a tömeg növekedés. Lakihegyen is csinálnak 60-120Ah upgrade-et, ha látom őket rákérdezek, tömegben mennyi a különbözet. De ők gyári komplett akkut cserélnek másik gyári komplett akkura. Cseheknél fut egy 70kWh-s i3 upgrade projekt... méretben belefértek, tömegéről nincs infóm. Szerintem ha lesz rá piaci igény, gyártó is lesz.

    A TESLA azért IS váltott a struktúrális akkura, mert elérte azt a kritikus darabszámot, aminél már megéri gyártani custom akkukat a vasak alá, gyári ár töredékéért. Ez óriási business lesz majd 10-20 év múlva, ha az autók nem lesznek rozsdaboglyák... Struktúrális akkut nem fognak utángyártani, meg modul szinten javítgatni se... nem véletlenül van összeragasztva... elég pár hengeres cella hiba szerencsétlen konfigurációban, és rendelheted az új komplett struktúrális akkut... nesze neked fenntartható gazdaság... :(

    Bízom benne hogy az i3 tartós konstrukció lesz a bosszantó hibái ellenére is. Torony rögzítő csavarok berohadásán kívül korróziónak sehol semmi nyoma... karbon-alu-műanyag-üveg... ennek kellett volna lennie a kötelező iránynak... értem én, a gyártónak nem jó az olcsón örökké életben tartható autó... TESLA is lehet hamar leáll majd a Ni-Cr-acél Cybertruck-al, ha tényleg 100 évet fog bírni...

    - Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......

Új hozzászólás Aktív témák