- callmeakos: Szabad e használt OLED televíziót venni?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Wiz Khalifa: Grand Theft Auto VI - Érdekességek, látványosságok, képek, infók egy helyen.
Új hozzászólás Aktív témák
-
7Heads Drago
veterán
válasz 7Heads Drago #3364 üzenetére
Az 59 cm kerékátmérőn mérve értendő.
Ezzel már lehet valamit számolni. Csak tudni kell egy e autó hasonló adatait.pl: A munkatársamnak van egy Hyundai Atos-a. Azon van neki 155-ös gumi. De annak az önsúlya 810 kg. 1998-as technikáról beszélünk. Fékútban ezek szerint visszafelé fejlődik az autózás. Annyi előnye van egy új autónak hogy van bennük ABS ami segítség a laikus vezetőknek.
A vészfékezés nem azt jelenti hogy várom hogy az autó megálljon a regeneratív fékezéssel. Azt nem fogja egy gyalogos vagy biciklis se megköszönni.
Olvastam itt az elébb az I3 ültetéséről valakinél: az amúgy is kicsi aszfalt érintkezésre még rá fejel az ember egy keményebb rugózással??? Normális?[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
titán
válasz 7Heads Drago #3364 üzenetére
Igen, én komolyan gondoltam, BMW komolyan gondolta, mérnökök komolyan gondolták, rajtad kívül mindenki komolyan gondolta.
Pontos számított értékekkel összehasonlítva mondjuk egy Ford Fiesta (2022) 1.0 Eco Boost 140 LE 205/40/R18 (figyelembe véve keréknyomást, tengelyterhelést)
felület érintkezési szélesség:
i3: 132mm
Fiesta: 188mm
felület érintkezési hossz:
i3: 208mm
Fiesta: 151mm
Teljes tapadási felület:
i3: 275 cm2
Fiesta: 284 cm2
A kettő között van kemény 3%.[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Vesa
veterán
válasz 7Heads Drago #3364 üzenetére
"Amikor fékezzel a guminak csak nagyon pici része érintkezik az aszfalttal."
Amiről Te beszélsz, az az eset, amikor satuféknél nincs ABS, és a kerék az adott pozícióban befeszülve megáll. Ilyen kb. 30 éve nem létezik, (maximum majd most ismét a csodás új Ladánál a szankciók miatt, mivel önerőből a tardok nem tudnak bele ABS-t fabrikálni).
A többit leírták előttem. Nekem az Ioniq-ban állítható a regeneratív fékerő, ha maxra teszem, akkorát fékez ömnagában a gázelvételnél, hogy rendesen előre dőlök az ülésben és akkor még hol van a lábam a fékpedáltól. Ez egyrészt jégen eleve hatékonyabb fékezést eredményez, mivel kvázi motorfékkel lassul a kocsi, másrészt időben is rengeteg előnyt ad a normál fékezéshez képest.
A tudomány a valóság költészete!
Új hozzászólás Aktív témák
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen