Új hozzászólás Aktív témák

  • Patrick

    addikt

    válasz prmcsk #197 üzenetére

    1. A politikusok szeretnek nagyot mondani... :D

    2. Elektromos autó sem olcsó, nem véletlenül nem veszik annyian. Sok még a kérdés, és az átlagember nem tud venni magának újonnan egy elektromos autót, ugye nincs rá pénze, vagy ha van is hol tölti, ha olyan helyen lakik, + a melóhelyen sem tudja, ott hagyja valami töltő helyen és állandóan majd haza és visszagyalogol?

    Ahogy a cikk is írja, az átlagvásárlóhoz kell eljutni, abból és azoknak lehet eladni a legtöbbet. Adom.

    Zárójel. :D Ma láttam 2 db BMW i3-at. 12-15 milla. Zárójel bezárva. :D

    Bár igaz, 3-4-5 milláért már lehet venni használt elektromos autót.

    3. Imádom, amikor az elektromos autóhoz lévő akku előállítása szennyez. Rendben.
    Azt valahogy senki nem írja le, hogy a benzin vagy dízel járműhöz az üzemanyagot a kőolajból, hány helyen, honnan, hová kell eljuttatni, ez mivel, hogyan történik, majd a finomítóban feldolgozzák, aztán el kell szállítani a töltőállomásokra, az nem szennyez nyilván... arról senki nem beszél. Nagyon csodálatosan friss az illat a bécsi reptér mellett, ott van a finomító, tökéletesen friss a levegő, az nyilván nem káros... Az ilyenektől a falra tudok mászni.

    Nem a Lítium-Ionos akku lesz a jövő, idővel lesz más, 15-20 különböző kutatás folyik ezzel kapcsolatban jelenleg is. Arról nem beszélve, hogy az elektromos autó használat közben nem szennyez. Kivéve a fékpor és a gumi. Nem kell bele motorolaj, rengeteg alkatrész nincs benne, ami egy belső égésű autó motorterében megvan, gyújtógyertya, gyújtótrafó, szíjak, sebességváltó, lehetne sorolni... Igen, tudom, ezzel rengeteg lóvé kiesik majd a gyártó zsebéből... valamit úgy is kitalálank, nem kel őket félteni.

    Nem mellesleg meg egyre több lesz a megújuló energiaforrás és az az által megtermelt energiával tölteni az autót, na az már döfi...
    .
    Szarban vannak a németek picit, mert most van egy kis csökkenés a trendben, kevesebbet adnak el, de nem csak ott... bár valahogy ezt én nem látom. Az utóbbi 3 évben több autót adtak el, mint 2015 és azelőtt. BMW, AUDI, Merci, a VW-ről (E-GOLF, 12,5 milla újonnan? Vicc.) nem is beszélve... Egyébként meg a legtöbbet a Tesla-ból adtak el, többet, minta az előbb felsorolt 4 gyártó eu-ban és az amcsiknál. Mindig mondtam nem hülye az a Musk gyerek, ő tapossa az ösvényt, többiek csak kullognak. Valakiknek savanyú a narancs. ;]

    4. Az lesz, amit Tigerclaw is említett az elektromos motoroknál, majd a kelet elkezdi bedurrantani a cuccait és a nagyobb gyártók majd kapkodnak később, hogy jaj ők is csinálnak. A Super Soco kiforrja magát, nagyon jó kis motor lesz. Bár az amcsi ZERO a kedvencem. :D
    Kia-nak az e-niro-ja, 9,9 milla lesz, már mint az autó, 300-450 km-t el lehet vele menni, akkupakktól függ, a Kia Soul EV nem tudom mennyi lesz, de lesz az is idővel 10 milla alatt.

    Túl durva voltam? Bocsi. :D

    Tigerclaw Egyetértek! Egyébként tervezik majd idővel olcsóbban adni a tesla-t, bár kint már 8-9 milláért megkapod, itthon 16. :(

    UI:
    Tudom hülyén hangzik, de meg van a varázsa, már mint a belső égésű autóknak, motoroknak.
    Mondom minden ezt úgy, hogy egy 2001-es évjáratú 2000-es szívóbenzines Peugeot 406-osom van jelenleg. Jövőre csere, jön a Giulia, az utolsó belső égésű autóm lesz, amit még élvezet vezetni, aztán jöhet az elektromos.

    „Aki barátot talál, kincset talál."

Új hozzászólás Aktív témák