Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SystemRoot

    őstag

    válasz SystemRoot #5582 üzenetére

    Nah folytattam az ini tweaket, ezúttal már összírtam nektek hogy miket változtattam, az előzőeket is összeírom majd talán.

    A változtatások sora:

    fSpecualrStartMax=2000.0000
    bAllowPartialPrecision=0
    uGridDistantTreeRange=45
    uGridDistantCount=75
    uGridDistantTreeRangeCity=12
    uGridDistantCountCity=12
    fGrassEndDistance=12000.0000
    fGrassStartFadeDistance=10000.0000
    bForceFullLOD=1
    bUseWaterReflectionsMisc=1
    bUseWaterReflectionsStatics=1
    bUseWaterReflectionsTrees=1
    bUseWaterReflectionsActors=1

    fDlgFocus=2.8 (ez nem grafikai javítás)
    iSafeZoneX=5 (ez nem grafikai javítás)
    iSafeZoneY=5 (ez nem grafikai javítás)
    iSafeZoneXWide=5 (ez nem grafikai javítás)
    iSafeZoneYWide=5 (ez nem grafikai javítás)

    Nos ezek kombinálva az optimalizált gyorsabb inivel, a következő eredményt produkálta ugyanazon a futáson:

    MinFps: 32
    AvgFps: 53.061
    MaxFps: 72

    Az uGridsToLoad itt még 5-ön van. Ezt külön fogom letesztelni hogy mennyire üti vissza a teljesítményt.

    Wisdom is the principal thing; therefore get wisdom: and with all thy getting get understanding.

  • SystemRoot

    őstag

    válasz SystemRoot #5582 üzenetére

    Összeírtam nektek a teljesítmény növeléses tweakjeimet:

    bAllow30Shaders=1 (+megnézni a rendererinfóban shader package számot, és a shaders mappában annak a filenak a nevével kicserélni a 19es számú shader package-re)

    uInterior Cell Buffer=12
    uExterior Cell Buffer=108
    iPreloadSizeLimit=209715200
    bPreemptivelyUnloadCells=0
    bBackgroundLoadLipFiles=1
    bLoadBackgroundFaceGen=1
    bBackgroundCellLoads=1
    bLoadHelmetsInBackground=1
    iBackgroundLoadLoading=1
    bBackgroundPathing=1
    bUseBackgroundFileLoader=1
    bUseThreadedBlood=1
    bUseThreadedMorpher=1
    bUseThreadedTempEffects=1
    bUseThreadedParticleSystem=1
    bUseMultiThreadedTrees=1
    bUseMultiThreadedFaceGen=1
    iNumHavokThreads=8
    iThreads=12
    iOpenMPLevel=10

    plusz néhány egyéb változtatás (nem a teljesítmény optimalizáció)

    bBorderRegionsEnabled=0
    iMaxDecalsPerFrame=30
    fDecalLifetime=120.0000

    (ezekkel nem lesz láthatatlan határ a pálya szélén, plusz több vér lesz és sokkalta tovább maradsz véres, nyammi.)

    Majd lehet csinálok ezekből az infókból egy Logout cikket.

    [ Szerkesztve ]

    Wisdom is the principal thing; therefore get wisdom: and with all thy getting get understanding.

Új hozzászólás Aktív témák