Keresés

Aktív témák

  • Mackósajt

    senior tag

    válasz Synthwave #4310 üzenetére

    Nem egészen értem a problémádat. Valami modot tettél fel, és amiatt lehetne szerinted küldetéseket kapni a a szektásoktól? Az alapjátékban a barlangnál csak trükk, hogy belépsz, egyébként semmi módon nem tudsz igazából csatlakozni a szektához, és azok mindig az ellenségeid lesznek, hiszen ők a főküldetés egyik főellene, és csak velük szemben tudod megcsinálni a főküldetést. Ez nem az a játék, ahol alternetív befejelezésekkel vacakoltak volna a készítők...

    Ha valaki másképp tudja, szóljon, érdekel. ;)

  • Mackósajt

    senior tag

    válasz Synthwave #4312 üzenetére

    Morrowindben sem volt választásod a főküldetés során. Ki kellett nyírnod Dagoth Ur-t. Csak persze ott több, és bonyolultabb mellékküldetés volt. Vagyis ugyanúgy csak egyféle befejezés volt. A kapukat meg itt sem muszály zárogatni, maradhatnak nyitva. :DDD

    Engem ennél sokkal jobban zavar az, hogy az egyes frakcióknak nincs kölcsönhatása. Már Morrowindben is csodálkoztam, amikor kiátkozott az egyház, pedig én voltam a főpap, vagy amikor ősmágusként beléptem abba a céhépületbe, amit tudtom nélkül kiürítettek, és rámtámadt az őr, mert bizonyára a homlokomra volt írva, hogy a tolvajcéh küldetésében járok...

    Az Oblivion totál ugyanilyen. Őmágusként elloptam a saját varázsbotom az ágyam végéről (addig nem volt ott, a küldetés kedvéért manifesztálódott), majd csodálkozva néztem végig, ahogy a kapitány megkapja a csatamágusok visszavonási parancsát, amit az ősmágus küldött. Ezután visszavittem a szobámba a botot...


    Amúgy én utálok gonosz PC-vel játszani, úgyhogy ez igazán nem hiányzik. :B Nem mintha a mókus jellemeit lenne értelme használni itt.

Aktív témák