- Rövid videón a The Forever Winter
- World of Tanks - MMO
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Elite: Dangerous
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Diablo IV
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Fallout 4
- Cyberpunk 2077
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowguard
senior tag
Oh, minden elismerésem Én úgy voltam vele mindig, hogy embert/NPC-t soha nem hívok be soulslike játékban, de itt a farkasok nem adnak akkora pluszt, hogy túlságos könnyítésnek érezzem. Legtöbbször nem is élik meg a fight végét, de arra jók, hogy egy rövid időre magukra vonják a boss figyelmét. Anélkül is lemenne és néha pont, hogy hátráltatnak, de első végigjátszás jó lesz így
persil: Mondjuk en hulyen vagyok osszerakva, a ds3-ban pontiffot is kettebetortem elsore, a gravetender greatwolf-on meg annyira elakadtam, hogy honapokig el sem inditottam a jatekot..
Buildfüggő is ez, nekem sokáig Pontiff volt a mumusom, két katanás karakterrel is megszenvedtem vele, de például az első halálom is ott volt NG+-on. Aztán csináltam egy teljespáncélos, pallosos karaktert és megaláztam.
De nehéznek mondott boss-okat meg bedarált a karakter: Gundyr papa kb. 6, Nameless 7-8 tryból megvolt. Gael is elég gyorsan megvolt. A legelsővel viszont pont, hogy a pallosos karakter szenvedett meg.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- sziku69: Szólánc.
- Háztartási gépek
- Rövid videón a The Forever Winter
- Linux kezdőknek
- nVidia tulajok OFF topikja
- További aktív témák...