-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Yodamest #3571 üzenetére
E mellet miért is akarnék nem only meele lenni, és pontokat tenni a magic statokra, ha ilyen varázslatok elérhetőek gyakorlatilag ingyen?
Mert a magic fun. Csomó hülyeséget ki lehet találni akár sorcery, akár incantation alapon.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
DanielLong #3576 üzenetére
Ranni questhez kapcsolódik, de nélküle is fel lehet menni, Astelt kell leverni hozzá a Grand Cloister föld alatti területen.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Döglött Róka #3580 üzenetére
Ezt ma este összerakom én is, viccesnek tűnik.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Kettő kell hozzá, ha a Stranded Graveyard melletti ködfalra gondolsz.
Minden ilyen imp szoborral zárt helyhez kettő kell, csak némelyiknél az egyik imp fejébe már bele van helyezve egy, ennél pont nem.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Yodamest #3588 üzenetére
+1
jaj mozdul a karja vagy valamije (miközben ő maga is össze-vissza izeg mozog)
Erről a Tree Spiritek jutnak eszembe, mert minden egyes mozdulatánál azon gondolkodom, hogy most mozog vagy támad?
Ami ebben a játékban baromi gáz a korábbiakhoz képest, az az, ahogy a textúrák meg effektek maszkolják a mozdulatokat. Sokszor nem látod egyszerűen, mi történik.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Döglött Róka #3600 üzenetére
Elden Beast pls, félhülyére nerfelték azt is, a Haligtree-ben tanyázó Royal Revenant kommandót verd le három flaskából.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Ezt az ash of war rendszert is lehetne még fejleszteni: az mekkora fun lenne, ha a Fire Prelate sisakot felvéve tudnál te is tüzes köveket köpködni, ha no skill ash of war cuccot raksz mindkét kézbe?
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
A nerfelős patch előtt esélytelenek voltak, utána nálam sokkal tovább bírta mindenki, Tragoth, Lionel meg Blaidd rendesen sebezték is, Alexander, Okina meg Jerren részéről viszont a jelenlétet tudtuk díjazni csak.
Annyi, hogy P2-ben sokszor elvontam az aggrót róluk, főleg a négy nagy szikláját igyekeztem magamra húzni. Az idegesített, hogy a healer nagyi folyton engem követett, pedig segíthetett volna a srácoknak.Sajnálom, hogy nerfelték amúgy, kicsit szükségtelennek éreztem, előtte sokkal jobb fight volt, azóta egy darab gallyal szét lehet szedni szerencsétlent.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Yodamest #3642 üzenetére
Nekem az volt a tapasztalat, hogy egy célirányosan bleedre beállított build (80 arcane) két gyorsabb fegyverrel power stance-ben a legjobb ebben a játékban.
Útközben bohóckodtam mindennel, frost, rot, poison minden kombinációja végig lett próbálva, de az endgame-re egyik sem volt olyan hatékony, mint a dupla curved sword maxra tekert bleed build uppal.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
-
Bad Pritt
félisten
Alapból occult volt mindkettő, csak amikor bejött az, hogy valami tényleg totálisan immunis a bleedre, akkor raktam át keenre.
Kombinált 240-250 bleed értékkel még a magas rezisztenciájú bossoknál is csak 3-4 L1 kombó a bleed procc, istentelen erős a vérzés ebben a játékban.Ami még ennél is erősebb (vagyis gyorsabb), az a dupla dagger, csak ahhoz már tényleg bele kell mászni mindenki arcára, amihez nem volt sok kedvem.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Yodamest #3653 üzenetére
Azok már nekem tényleg túl közeliek. A késeket se tudtam megszokni igazából, a Clinging Bone-nal próbálkoztam de nem igazán működött nálam.
Nem esélytelen egy fegyverrel sem bleedelni, de 2x110-120 bleed build up mégiscsak jobb, mint egyszer 110-120.
Igazából a sebesség meg a kombónkénti ütésszám fontos,, a Reduvia pl. ezért pokolian erős szerintem, mert gyors és sokat tudsz vele csapkodni, gyorsabban épül fel a vérzés effekt.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
Bad Pritt
félisten
Kezdéstől lehet bleedre gyúrni. Nyilván játékostól függ, ki mennyire magabiztos, kell-e rögtön 40 vigor, 32 endurance, vagy elvan kevesebbel és akkor lehet arcane-re gyúrni.
Én abszolút skipeltem a dexet a játék első felében és az arcane-t húztam 80-ig, teljesen a bleed volt a build alapja, amik meg nem véreztek, azokat skillből relatív egyszerű szétkapni (csontvázak, impek, szellemek, ilyesmik).
Ahogy én emlékszem, olyan 80-90 bleed build uptól indul be a buli, azt már nem igazán szeretik a húsvér ellenségek, 200 fölött meg gyakorlatilag érdektelen a rendes fizikai sebzés, mert minden gombnyomásra fröcsög a vér mindenkiből.Alatta inkább csak bónusz a bleed a rendes fizikai sebzés mellett.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Hunpriest #3666 üzenetére
Igen és tegnap jöttem rá DS3 közben, miért. Abban a játékban is vannak hasonló hosszabb kombóval támadó ellenségek (pl. Abyss Watchers a bossok közül, Irithyll-ben a katonák), viszont jellemzően alacsony a poise értékük és nincs hyper armor a mozdulataikon, szóval simán meg lehet szakítani őket, ha jó ütemben reagálsz.
Na most sok sikert az Elden Ringben egy bármilyen Black Knife vagy Royal Revenant támadásainak megszakításához.
Ezek mintha Sekiro karakterek lennének, csak ott teljesen másképp működik a harcrendszer, ezért nem is lenne feltűnő.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
S e t h #3669 üzenetére
DS3 sok szempontból jobb, mint az Elden Ring, viszont olyan quality of life fejlesztések vannak ebben a játékban, amik után kicsit adaptálódni kellett a régebbihez.
Nagyon érezni, hogy a DS3 még az ősi Souls alapokból építkezik, az ER meg sokkal játékosbarátibb, könnyen használható szeretett volna lenni. Az, hogy on the fly tudsz fejlődni meg alakítani szinte mindent és kb. csak a kovácshoz kell a hubra visszamenni, aranyat ér játékidő szempontjából.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
ThySoul #3676 üzenetére
Furcsa amúgy, mert sikerült egyszerűsíteni meg bonyolítani az eddigi rendszert.
Annak örülök, hogy csak kétféle alapanyag van, nem kell sakkozgatni velük, mint a DS1-ben, de az nekem is furcsa, hogy +25-ig kell húzni, ezzel is csak a lootolást erősíti a játék, ha valaki sima fegyvert akar használni.
A másik oldalról meg somberrel fejleszthető fegyverből a 10. órában tudsz már +9-est faragni, szóval az megint egy másik véglet...Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
ThySoul #3680 üzenetére
Hát ha célirányosan mész akkor lehet fél óra, én úgy értettem, hogy játszod a játékot normálisan és egyszer csak azt látod, hogy 9-ig van mindenből, kivéve a 7-es, azért meg gyorsan el lehet ugrani Volcano Manorba.
Én rohadtul azt érzem, hogy Dragonbarrow-t nem oda szánták a térképen, csak ott maradt szabad hely.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Van egy ilyen is, ez neked készült, mert gondolom glitchless (még nem néztem végig):
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Hát ami ennél a játéknál zajlik any% kategóriában az tényleg súlyos, élvezhetetlen.
Nekem az ilyen challenge runok mindig is jobban tetszettek, tegnap Lobos only shield végigjátszást csinált, csomóan raktak fel videót consumable only-ról, meg láttam két videót, ahol csak seggel, a ground slam meg golden slam skillel vitték végig.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Staying On Target | Elden Ring Ep3
Fastest Leveling Ever | Elden Ring Ep4
Két újabb CarbotAnimations rövidke, mindkettő rohadt jó.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Woodslave #3701 üzenetére
Több millió játékosról beszélünk, mindig lesz egy hülye, aki ezekkel próbálkozik és ha egyszer valakinek sikerül valami, akkor utána szájhagyomány útján terjedt az info.
A Great Hollow, Gwyndolin DS1-ben, Archdragon Peak, Midir a DS3-ban ilyenek voltak, valaki felrakott képet/videót anno a netre és futótűzként terjedt utána, hogy mit kell csinálni hozzájuk.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Woodslave #3704 üzenetére
A wrong warpot véletlen fedezték fel DS1-ben és azóta a kód része, csak open world lévén ebben a játékban sokkal súlyosabb dolgokat lehet vele művelni.
A zipet nem tudom, hogy produkálták először, de el tudom képzelni, hogy véletlenül történt meg, aztán tesztelgették és végül kiderült, mi is a pontos folyamat hozzá.Olyan közösségről beszélünk, aminek az egyik tagja 50-szer megütött egy falat és kiderült, hogy tényleg kamufal, csak bugos.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
-
Bad Pritt
félisten
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Kai_Rong #3726 üzenetére
Uchigatana van Stormhillben a Deathtouched katakombában.
Armorból ha nem dobtak semmit a mobok, akkor az ikernyanyáktól meg lehet venni a lovag páncélt, az elég fasza early-mid game.Farmolni szerintem nem érdemes, ha kitakarítod Limgrave-et, Weeping Peninsulát, Stormveil kastélyt és nem veszítesz sok rúnát, akkor elég jó szintben tudod Liurniát kezdeni. Vannak helyek, hol sok koporsó van szépen egymás mellett, ezeknél elég sok golden rune-t össze lehet szedni.
De persze majd mindjárt jön valaki, hogy lövöldözgesd a madarakat egy szakadékba 10 órán át és akkor leszel erős meg kívánatos.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Döglött Róka #3729 üzenetére
DS2-ben meg DS3-ban tudtál csak, ráadásul limitált számban csak.
Demon's Souls, DS1, BB rendes rpg-k voltak szerencsére következményekkel.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
pandras83 #3745 üzenetére
Általánosságban: minden eszköznek, amit használsz van egy követelménye és mindegyik scale-el valamelyik attribútumodra. A második képen látod, hogy a broadswordnál 10 dex, 10 str kell ahhoz, hogy effektíven tudd használni és D-D a scaling erre a két attribútumra, ezek a betűk egy szorzót jelentenek tulajdonképp, minél előrébb van az ABC-ben, annál magasabb a szorzó, illetve a csúcs az A felett az S scaling. Az attack power szekcióban látod azt, hogy egy-egy fegyver mennyit sebez önmagában és mennyi sebzés adódik a scalingből, tehát ennél a kardnál 116 az alap sebzés és csak 40 a str és dexből adódó scalingnek köszönhető sebzés.
A varázslatoknál szintén játszik ez a mechanika, viszont van benne egy csavar, mert nem maga a sebzést okozó varázslat scale-el bizonyos attribútumokra, hanem a varázslatokhoz szükséges eszköz: minden incantation típusú varázslathoz kell egy seal(pl. az a finger seal, amit te is használsz) és minden sorcery varázslathoz kell egy staff. Ezekből csomó féle van, a kezdő finger seal egy overall szolid kis cucc, sokáig el lehet vele lenni. Ezeket a sealeket meg staffokat tudod fejleszteni ugyanolyan módszerrel, mint a kardot és így fogsz többet sebezni (vagy nagyobb buffot adni) a varázslatokkal. Minden eszközre igaz, hogy a fejlesztéssel együtt a scaling is egyre jobb lehet.
Incantation típusú varázslatokhoz hagyományosan faith kell, míg sorcery-hez intelligence, szóval ahhoz, hogy a Flame Sling erősebb legyen, a finger sealt kell fejlesztened és faith-re kell majd pontokat raknod.
Ebben a játékban a status effectek többsége (bleed, poison, frost) összefüggésben van az arcane stattal, ami úgy működik, hogy ha a fegyver scale-el arcane-re, akkor az arcane-re rakott pontokkal nem csak az alap sebzést fogod növelni, hanem a status effect is erősebb lesz. Hosszútávon fontos, a játék elején egy confessornál szerintem vannak lényegesebb attribútumok.Lóháton történő harcot nem befolyásolja igazából semmi.
Endurance növeli a staminád mennyiségét és az equip loadot, szóval elég fontos. Stamina ugye mindenhez is kell (a zöld csík), az equip load meg az egyik legfontosabb stat a játékban, ezt az első képed base stats részén látod középtájt, a működése rém egyszerű: adott egy össz load, amit a karaktered elbír (nálad ez 54.5) és van egy load, amit te ráraktál a karakteredre, (43.1) és ebből kalkulálja a játék, hogy melyik equip load kategóriába esel: light, medium, heavy vagy overload asszem az utolsó, de oda senki sem merészkedik Iron Pineapple kivételével.
A lényeg, hogy igyekezz elkerülni a heavy load és felette kategóriát, mert akkor lassabban és rövidebb távolságra gurulsz, illetve kevesebb lesz az invincibilty frame gurulás közben (az a frame mennyiség egy animáció közben, amíg sebezhetetlen vagy, pl. lehet észrevetted már, hogy mondjuk ajtónyitás vagy site of grace aktiválás közben nem tudnak megütni, na ott a teljes animáció minden képkockája iframe).
A számítás egyszerűen működik, a karakter max load mennyiségéhez képest százalékosan figyeli a játék, mennyit pakolsz a karakteredre: 30% alatt light load (rhadt messze gurulsz sok iframe-mel), 70% alatt med load (a játékosok oroszlánrésze ezt célozza meg, nem kell lemondani stílusos páncélokról és fegyverekről) fölött heavy. Jelen esetben 54.5-nek a 70%-a = 38,1, ezt kéne megcélozni szerintem. A képen jelölteknek van súlya, ezekkel kell sakkozni, hogy beférj alá:
Persze maradhatsz heavy load kategóriában, csak nehezebb lesz a játék meg elég más hozzáállást követel, nem ajánlott.A medvénél valszeg a vérzés miatt ment le annyi hp, elég broken mechanika szerint működik a Souls sorozat kezdete óta: egy státusz csík nő minden ütéssel a medvénél, ha az tele lesz, akkor a hp-ja 30%-át veszíti el.
Amit tuti csinálnék a helyedből, hogy felfejlesztem a finger sealt +3-ig, kukáznám a három fegyveremből kettőt, a quick slot itemek közül szinte mindent, mert egy örökkévalóság, mire végigpörgeted őket és van egy gyorsmenü (Xbox kontrollerrel az Y), ahova bármit rakhatsz és négy dolog rögtön elérhető.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Ha a földön állsz, két kézben fogsz egy fegyvert, felülsz a lóra, akkor ugyan egy kézzel fogja a karakter a fegyvert, de a játék a két kezes sebzést számolja minden ütésnél. Ha viszont a lovon ülve fegyvert váltasz bármilyen módon, akkor az új fegyvernél egy kezes sebzésed lesz.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Ez feature.
Amit érdemes megtanulni, mert baromi könnyűvé tesz mindent, az az egy helyből való lóra felülés, lóról leszállás, mert egy sima dodge rollnál sokkal több iframe tartozik az animációhoz és nem kerül staminába.
Nagy ellenségek esetén aranyat ér, tree avatarokat hitless hozza le az ember így kétszer olyan gyorsan, mint gurulgatva-ugrálgatva.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
VS STRIKE: általában a tompa fegyverek, pl. kalapácsok, buzogányok.
VS SLASH: vágó fegyverek, pl. katanák, hajlított kardok.
VS PIERCE: szúró fegyverek, pl. dárdák, lándzsák.Egy fegyvernek lehet többféle támadása is, pl. R1 slash, R2 pierce.
Szerintem külön-külön ezekkel nem érdemes foglalkozni, mert nagy általánosságban standard fizikai sebzése van a legtöbb fegyvernek.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Zullie felkeltette Greyollt.
A legnagyobb élő sárkány az eddigi From játékokban.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Valóban, sorry, ez a helyes.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Döglött Róka #3771 üzenetére
Zulie egy youtuber. Az ő videói azért különlegesebbek, mert a játék kódjában turkál és úgy mutat érdekességeket.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Döglött Róka #3775 üzenetére
Mert érdekes.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
10 Crazy Useful Gameplay Secrets in Elden Ring
Veteránoknak kevés újdonság lesz benne, de hasznos videó.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Döglött Róka #3781 üzenetére
Én is, badass az az armor set.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
- ÉRKEZETT Legújabb Bontatlan Új M4 Chipes IPAD PRO 2024 11 13 1év gar Azonnal Deák Térnél Átvehet
- ÚJ Apple Pencil 1 - 2 első és második generációs BONTATLAN AZONNAL ÁTVEHETŐ DEÁK TÉR
- AKCIÓ ÚJ Bontatlan Macbook Pro 14 M3 Pro MAX 14 30GPU 36GB 1TB Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- Eladó hibátlan állapotú i5-9600k!
- Apple Watch Series S8 41mm Stairlight ÚJ BONTATLAN Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciáv