-
GAMEPOD.hu
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Darth_Revan
veterán
Megjelent Ebayen nekem a vevő által indított panasznál a "Ask us to step in and help". Eladónak érdemes ezt igénybe venni?
Google-ban rákerestem és eléggé negatívak a tapasztalatok, minden eladó azt írta, hogy amikor egyértelmű volt, hogy nem jogosult a vevő a refund-ra, de az mégis követeli, akkor ők mint eladok Ask us to step in and help gombbal kérték az Ebay segítségét, az Ebay viszont minden ügynél az vevőnek a kedve alapján döntött, volt amikor még akkor is refund-ot adtak a vevőnek amikor az vissza sem küldte a terméket így nála maradt a cucc és a pénzt is visszakapta.
Ezért is mindenki az tanácsolja, hogy eladó ne használja a Ask us to step in and help opciót mert az tuti öngyilkosság bármilyen ügynél.Tényleg ennyire lesz*rja az Ebay az eladókat és még egyértelmű ügynél is a vevőt favorzálják?
Fel lehet lebbezni ez a döntés ellen pl PP oldalán vagy biztos ami biztos az Ebay minden lehetőséget le is tílt ezután hogy az Eladónak sehogy se legyen jó? -
Darth_Revan
veterán
Meg is vizsgálta az ügyet az Ebay és úgy döntöttek, hogy nem megfeleő leírást adtam és ezért saját költségre vegyem vissza. Ha 4 napon belül nem intézem el akkor full refundot adnak és a cucc is marad nála
Magyarul vegyem vissza de mi van ha nála sérült meg? Azonnal refundot kell adn ivagy én is megvizsgálhatom ?
Használt működő kategóriába volt feltöltve az nem kérdés, de a leírásban világosan le volt írva figyelmeztetés, hogy nem lesz kipróbálva és lehet, hogy nem is működik. Erről a vevőt is tájékoztattam de mégis kellett neki.
Most meg neki adnak igazat mert "nem volt megfelelő a leírásnak" és annak ellenére hogy kellett neki most mégis saját költségre vegyem vissza?!
[ Szerkesztve ]
-
Darth_Revan
veterán
Ezt a felülvizsgálatot hol lehet kezdeményezni?
Azért pislogtam amikor Ebay azt válaszolta, hogy amikor visszakapom akkor 2 napot adnak hogy teljes refundot adjak. Ha nem ugyan abban az állapotban kapom vissza akkor is köteleznek,hogy adjak refundot viszont nyithatok erről külön ticketet visszafizetés után és "kivizsgálják" ..
Hát nem tudom, nekem nagyon lazának tűnik ez a policy, ilyen hozzállással a vevő az isten az eladó meg örüljön, hogy kap levegőt...ilyen hozzáállással csalók melegágya lehetne az Ebay akik felvásárolnak mindent majd leharcolva visszaküldik.
-
Darth_Revan
veterán
Az üggyel kapcsolatban leveleztem ebay-el és viszonylag gyorsan válaszoltak (30 percen belül), viszont az utolsó levelemre órák óta nem jött válasz...
Abban megkérdeztem hogy biztos elolvasták a levelezeseket és a termék leírását ? Ha igen akkor mondják már meg hogy ha a vevő fizetés előtt tájékoztatva lett az állapotáról amelyre most hivatkozik és mégis kérte, akkor az hogy felel meg azon indoknak amire most hivatkozik vagyis hogy "eltér a leírásban szereplőtől"?Erre a kérdésre úgy tűnik lassabban tudnak válaszolni
-
Darth_Revan
veterán
Most reggel válaszoltak, de úgy kerülik a direkt válaszadást, mint a tüzet.
Írtak kb 1 oldalt arról, hogy "nagyon sajnálják, hogy nem vagyok boldog" meg hogy "de jó ez így, hisz ez csak növelheti a reputációmat hisz lehet pozitív visszajelzést ad a vevő" meg egy jó hosszú sablon szöveg, hogy hogyan tudok magasabb eladói kategóriába lépni ...
ez vicc
Most megírtam nekik mégegyszer a kérdést néhány EU, UK és magyar jogszabályi hivatkozással hogy nem igazán tűnik helyén valónak ez a kényszerítés és kértem, hogy jó lenne ha már válaszolnának is a konkrét kérdésre és nem csak a forró kását kerülgetnék.
[ Szerkesztve ]
-
Darth_Revan
veterán
Hát ez vicc
Köti az ebet a karohoz az eBay és azt írják hogy :"lehet hogy tényleg valótlant állít az vevő" de mivel o rajtuk nem megy keresztul és nem látják így partatlannak kell maradniuk és a vevőnek minden esetben joga van 30 napon belül visszaküldeni.
Sajnos eladóként mindig kell veszteséggel kalkulalnom, de ne aggodjak mert lehet hogy pozitív visszajelzést ad ezután nekem .Meg kb adott egy jó hosszu leírást hogy hogyan legyek jobb eladó mert ha felsőbb eladói kategóriaba kerülök akkor van arra lehetőségem hogy ha rosszabb állapotba kapom vissza akkor lehetőséget adnak arra hogy max az 50%-st fizessem vissza...
Illetve javasolják hogy amint visszakapták újra hirdessem meg hogy valamennyit visszanyerje a veszteségbol...
Nevetséges.
Tehát akármit visszakuldhetek full refund ért csak be kell hazudni hogy nem egyezik a leírással...
eBay oldalán kívül pl PP oldalán fel lehet lebbezni ? Ha igen, van értelme? Vagy ugyanazok vizsgálnak ki azt is mint ezt tehát gyakorlatilag semmi értelme ?
-
Darth_Revan
veterán
Megegyeztem a vevővel hogy küldje vissza a cuccot és O azt mondta rendben de csak hétfőn fogja tudni ezt megtenni.
Ezt megírtam ebaynek és írtam hogy ha megjött a cucc akkor megadom a refundot.
Erre most jött a levél hogy lezárták az ügyet és már meg is adtak a refundot
Cucc nem lett visszakuldve és az eBay már a pénzt is visszaadta annak ellenére hogy a vevővel megegyeztem hogy küldje vissza, de az eBay nem volt hajlandó ezt megvárni .Most mi tudja kényszeríteni a vevőt hogy visszakuldje olyan állapotba ahogy küldtem ?
Ez vicc, semmit sem vett figyelembe az eBay amit írtam, azt írták hogy partatlanok de minden amit tettek arra hajlott hogy a vevőnek legyen jó.
-
Darth_Revan
veterán
Hát ez szép...nem csak hogy refundolta eBay a vevőt (tranzakció refunded statuszon van), de most megint lezárták az ügyet és megint levonták ezt az összeget, vagyis kétszer fizettettek vissza velem...ilyenkor mi van ? 80.0000 Ft helyett 1700000 ft-ot vették vissza.
Most látom pp-te töltötték rá...hogy ennek mi értelme ....még ekkora kokler bandat mint az eBay...tuti többet nem adok el, ezek szivatjak az eladót.
[ Szerkesztve ]
-
Darth_Revan
veterán
Sziasztok!
Eladtam magas áron egy terméket és elég sok költséget két az eBay utána. (30+ ezer Ft).
A licitet megnyerő azonban paypal hibájára hivatkozva nem tudott 24 órán belül fizetni mktn ahogy azt üzenetben és a termék leírásaban is kértem.
Sajnos nem tudom tovább várni így kérdésem hogy torolhetem e a rendelést ? Törölni fogják e az eBay a sikeres eladás miatt fizetendő költséget ? -
Darth_Revan
veterán
válasz Darth_Revan #79508 üzenetére
Megvalaszolom a saját kérdésem: magam is tudtam volna törölni, de inkább chaten megkértem az eBay alkalmazottját aki megtette, illetve törölte a sikeres eladás után járó díjat is.
Ezután írtam a vevőnek levelet aki olyan szinten megértette a helyzetet hogy még pozitív visszajelzest is adott a törlés után -
Darth_Revan
veterán
Sziasztok!
Ebay küldött egy felszólítást, hogy 3.81 USD-vel tartozom egy ebay fiók tekintetében, amit évek óta nem használtam. Zárolni akarom a fiókot, de előtte ki akarom fietni a tartozást, de az Istenért sem engedi. Hiába írom be, hogy 3.81 USD-t akarok fizetni, azaz a teljes tartozást, mindig azt a hibát dobja, hogy "Overpayment more than the amount due is not allowed."Nagyon elegem van ebből az egész ebay-ből...az oldala fele nem működik és be se tölti az oldalt, meg sokszor a trükköző vevőnek adnak igazat. Most is kérik a pénzt, de amikor adni akarom akkor meg nem kell nekik. Hogyan tudom rendezni a tartozást és végre szabadulni ettől a hulladék oldaltól ?
[ Szerkesztve ]
-
Darth_Revan
veterán
válasz Darth_Revan #85560 üzenetére
Jah jól van, most nézem hogy ok tartoznak nekem...
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!