Új hozzászólás Aktív témák
-
berzol43
csendes tag
A gépem gyengébb mint a minimumban megadott, a videó beállításoknál mindent kapásból kikapcsoltam.
A patch előtt rendszertelen időközönként a kép lemerevedett 1mp-re még a toronyban is a legkisebb felbontáson.
A patch felrakása után már csak a hirtelen fordulásoknál maradt egy kis lagg, de már 1280x1024 felbontáson is aránylag játszható. Remélem az AMD CPU-s gépek nyűgjére készülő (remélem lesz belőle valami) javítás hatása nálam is érezhető lesz.Az lenne az egyik kérdésem, hogy melyik küldetésnél indul el az óra? Küldetés részfeladatait teljesítve ugrik az óra?
Az első adag Antizin után (még nem vettem föl Spike első küldetését) elmentem kicsit bóklászni, a karórán nem változott az idő.Azt vettem észre, hogy ha bizonyos távolságra elmenve a zombik "újra termelődnek". (A torony és a doki közötti utcát kipucoltam, utána lementem a vízpartra, majd vissza, és a zombik ott voltak az utcán)
A kérdés, a ládák tartalma is "újra termelődik"? -
berzol43
csendes tag
Fölraktam a 1.4-es update-t (majdnem 500MB).
Annyi változást érzékelek:
-kevesebbet laggol forduláskor (minimumnál megadott AMD CPU-nál gyengébbel tolom)
-az eddig bűn ronda üzletek táblái most már kinéznek valahogy
-a lengedező füvet eddig még nem láttam
-a videó beállításoknál van egy új opcióÚgy tűnik valamit sikerült javítaniuk a teljesítményen...
-
berzol43
csendes tag
válasz anorche1 #527 üzenetére
Nálam 1024x768-at engedett legkisebb felbontásnak. (megelőztek)
526 sixpack: Remélem jön még javítás, mert pár dolog zavar.
- lebegő hullák
- lebegő kettétört fehér ajtó,ami alól nem lehet felszedni az aláesett fegyvert (fa bódéból kitörő hasra eső zombi műve)
- sikerült nekem is beesnem a térkép alá, még szerencse, hogy ki lehetett úszni... , az is megesett, hogy a leölt zombi hullája tűnt el a pálya alatt a fejébe állított késsel együtt...
- az inventary-ban ott a végtelen jel és mégis limitálva van a cipelhető lőszermennyiség, és nem lehet lerakni a zsákba, se eladni belőle... (legalábbis ez a helyzet az első küldetés befejezése előtt, "áll az idő")[ Szerkesztve ]
-
berzol43
csendes tag
A lőfegyvereknél mi értelme a kék, lila és narancs színkódolásnak, ha a fegyver értékei nem változnak? (tűzerő, pontosság, tűzgyorsaság)
Az árát mondjuk nem figyeltem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- DIGI Mobil
- MKV szerkesztés (mkvmerge gui, stb)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Digitális detox a Nokiától
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Intel Core i7-5xxx "Haswell-E/EP" és i7-6xxx "Broadwell-E/EP" (LGA2011-v3)
- Hobby elektronika
- Politika
- További aktív témák...
- i7 7700K////1070 TI///16GB
- ASUS ZENBOOK 13 UX333FA - 13,3"FHD IPS - i5-8265U - 8GB - 512GB SSD - Win11 - Magyar
- Playstation 5 Drive Edition 825GB (CFI-1216A), 2025.11.03-ig gyári garanciával, Bp-i üzletből eladó
- Lüm-tec m85 Svájci szerkezetű Amerikai microbrand
- Új! 64Gb DDR4 - Corsair 32GB KIT DDR4 4600MHz CL18 Vengeance RGB RT