Új hozzászólás Aktív témák
-
PsycHo88
senior tag
Rendesen kiléptem a játékból és utána még Bf1-eztm . de nem néztem hogy a steam szinkronizált e vagy sem :S
Hogy tudom meg nézni ?
Amit most gondolsz, holnapi életedet formálja. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
-
PsycHo88
senior tag
Nagyon sok infó van !! Ki fotózom n3ked majd !!
Sajnos én nem tudok írni az id-nek
Nem tudom hogy hol kell és nem tudok olyan jól angolul írni !
Amit most gondolsz, holnapi életedet formálja. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
-
PsycHo88
senior tag
Rendben !! Köszönöm szépen!! Haza értem meg nézem !
Amit most gondolsz, holnapi életedet formálja. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
-
tiv83us
veterán
Mi a jo taktika megolni a Cyberdemon-t? Ott leragadtam kb ket honapja, azota nem toltam, ma be akarom fejezni.
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
PsycHo88
senior tag
Nekem meg van már egy ideje a játék de még jóformán el sem tudtam kezdeni !
Hál istennek nagyon segítő készek vagytok !!
Remélem hamarosan ki derül mi a hiba !Amit most gondolsz, holnapi életedet formálja. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
-
PsycHo88
senior tag
ITT AZ ÖSSZES INFÓ AMIT KI ÍR !!
Configured log listener print-redirect tags
Added structured log listener print-redirect
Added structured log listener mp-cloud-gobbler
2017-03-30T02:10:49.330+02:00 LOG: Process started
Winsock Initialized
------ Initializing File System ------
Current search path:
- C:/Users/johnny/Saved Games/id Software/DOOM/base/
- G:/steam/steamapps/common/DOOM/base/
------ File System initialized.
------ Command Line ------
G:\steam\steamapps\common\DOOM\DOOMx64.exe "+com_gameMode 1"
2017-03-30T02:10:49.340+02:00 LOG: Command Line: G:\steam\steamapps\common\DOOM\DOOMx64.exe "+com_gameMode 1"
------ CPU Information ------
1 CPU package, 4 physical cores, 8 logical cores
3410 MHz Intel CPU with MMX & SSE & SSE2 & SSE3 & SSSE3 & SSE41 & SSE42 & AVX & HTT
32768 kB 1st level cache, 262144 kB 2nd level cache, 8388608 kB 3rd level cache
12240 MB System Memory
initializing resource container gameresources.resources
initializing resource container gameresources.patch
initializing resource container gameresources_002.patch
initializing resource container gameresources_003.patch
initializing resource container gameresources_004.patch
initializing resource container gameresources_005.patch
idLib::SetProduction( PROD_PRODUCTION )
------- Initializing renderSystem --------
PreliminaryRenderSetup
---registered window class
---registered fake window class
---registered context window class
created OpenGL 4.3 context
created OpenGL 4.3 context
----- GL_Init -----
----- GPU Details -----
Vendor : ATI Technologies Inc.
GPU : Radeon(TM) RX 460 Graphics
Driver : 4.3.13469 Compatibility Profile Context 21.19.519.2
dedicated video memory : 3596MB
total video memory : 3596MB
available video memory : 3596MB
OpenGL version 4.3
GLSL version 4.5
X..GL_ARB_shader_clock not found
X..GL_NVX_multigpu_info not found
Number of GPUs : 1
RENDER THREAD STACK SIZE: 4194304
created OpenGL 4.3 context
Initializing OpenGL subsystem
ShowGameWindow: (0, 0) 1920 x 1080, full screen
Using mega2 chunk file G:\steam\steamapps\common\DOOM/virtualtextures/_vmtr_sq9.mega2
Using mega2 chunk file G:\steam\steamapps\common\DOOM/virtualtextures/_vmtr_sq10.mega2
Using mega2 chunk file G:\steam\steamapps\common\DOOM/virtualtextures/_vmtr_sq13.mega2
Using mega2 chunk file G:\steam\steamapps\common\DOOM/virtualtextures/_vmtr_sq14.mega2
Using mega2 chunk file G:\steam\steamapps\common\DOOM/virtualtextures/_vmtr_q1.mega2
Using mega2 chunk file G:\steam\steamapps\common\DOOM/virtualtextures/_vmtr_q2.mega2
Using mega2 chunk file G:\steam\steamapps\common\DOOM/virtualtextures/_vmtr_q3.mega2
Using mega2 chunk file G:\steam\steamapps\common\DOOM/virtualtextures/_vmtr_q4.mega2
Read vmtrs from G:\steam\steamapps\common\DOOM/virtualtextures/_vmtr.vmtr
Read vmtrs from G:\steam\steamapps\common\DOOM/virtualtextures/_vmtr_dlc1.vmtr
Read vmtrs from G:\steam\steamapps\common\DOOM/virtualtextures/_vmtr_dlc2.vmtr
Read vmtrs from G:\steam\steamapps\common\DOOM/virtualtextures/_vmtr_dlc3.vmtr
Read vmtrs from G:\steam\steamapps\common\DOOM/virtualtextures/_vmtr_dlc4.vmtr
Could not open G:\steam\steamapps\common\DOOM/virtualtextures/_vmtr_dlc5.vmtr, all vmtrs will be re-created
Read a total of 6824 vmtrs
Executing default.cfg for device #0...
Executing default.cfg for device #1...
Executing default.cfg for device #2...
Executing default.cfg for device #3...
Unknown command 'build_packageParent'
Unknown command 'build_packageBranch'
Unknown command 'build_candidateURL'
Unknown command 'build_candidateRecipeDescription'
Unknown command 'build_binaryBranch'
Unknown command 'build_binaryChange'
------ Build Information ------
Cheat Mode: OFF
Host Name: JOHNNY-PC
Binary Build:
Version: 6.1.1
Target: shippingretail
Name: 20161219-101605-purple-viridian
Requestor: user:ben.miles:c4c76
URL: http://www.eden.idsoftware.com/builds/binaries/20161219-101605-purple-viridian
Relevant CLs: 467688
Package:
Name: 20161122-000011-granite-countersink
Map Set: BFG Playtest, SP Campaign back up, SP Campaign, Demo, sp_min_unified, SP Playtest, sp_campaign, Unified IHV SP, First 3, Arcade Mode
Requestor: user:pipeline:forge
URL: http://www.eden.idsoftware.com/builds/packages/20161122-000011-granite-countersink
Relevant CLs: 466266
Disc Layout:
Name: 20161219-102149-californium-bologna
Candidate:
Name: 20161219-102233-funny-deer
Disc Number: 1
2017-03-30T02:11:02.273+02:00 LOG: Retrieved build information
reading 7641 sound events
reading 59 sound busses
reading 57 sound states
reading 6 sound switches
done reading 6 sound events longest is 64
----- Initializing Decls -----
349 types, 0 declSource in 0 ms
------------------------------
Failed to read remaplist.md6remap
Reading strings/english.lang as UTF-8
28341 strings read
Initializing class hierarchy------- Input Initialization -------
Initializing DirectInput...
mouse: DirectInput initialized.
keyboard: DirectInput initialized.
------------------------------------
EnumerateDownloadableContent: G:\steam\steamapps\common\DOOM\dlc
NetGetVersionChecksum - checksum : 3051714094
DownloadPlatformTitleStorage: Loaded
NetGetVersionChecksum - no change
idMPServerCloudInstance is disabled
0: Hangszórók (Realtek High Definition Audio)
2 channels, 48000 Hz
Default Console Device, Multimedia Device, Communications Device, and Game Device
1: Realtek Digital Output (Realtek High Definition Audio)
2 channels, 48000 Hz
2: Realtek Digital Output(Optical) (Realtek High Definition Audio)
2 channels, 48000 Hz
Using audio device for voice 0
----- Initializing Sound System ------
initial.pck stream package loaded
audio bank 'doom_mp.bnk' excluded based on game mode SP
audio bank 'doom_weapon_mp.bnk' excluded based on game mode SP
streamed_sfx.pck stream package loaded
streamed_sfx_dlc1.pck stream package loaded
streamed_sfx_dlc2.pck stream package loaded
streamed_sfx_dlc3.pck stream package loaded
English(US)/streamed_vo.pck stream package loaded
English(US)/streamed_vo_dlc1.pck stream package loaded
English(US)/streamed_vo_dlc2.pck stream package loaded
English(US)/streamed_vo_dlc3.pck stream package loaded
sound system initialized.
--------------------------------------
---------- ResetPersistHeap ----------
Global heap: Can't HeapWalk() in this configuration
Map heap : GlobalMemoryStatus: 11.96GB dwTotalPhys
GlobalMemoryStatus: 7.73GB dwAvailPhys
GlobalMemoryStatus: 4.23GB used phys
GlobalMemoryStatus: 2.41GB used virtual
0.0 seconds to start load screen video
0.0 seconds to init the hdc
0.0 seconds to prep vts
0.0 seconds to figure out container
0.4 seconds to read 12612k table header
Resources skipped by layer tests: 0
0.0 seconds to determine and prepare 1266 resources need loaded
0.0 seconds was durango PLM Events
0.0 seconds to allocate and defer load 1311 resources
Load 1266 resources using 1311 of 76928 total resource files, 1 streamed
0.0 seconds to start the BGL
async load success id -2103502525 : doom_initial.bnk
--------- EndBackgroundLoads() ----------
IO: 28 seeks, 16 reads, 67MB, 20.6MB/s
Buffers recalled: 14
Read sleep msec: 0
Decompress sleep msec: 0
Foreground sleep msec: 3050
Total msec: 3259
0.0 seconds spent updating the progress bar
0.0 seconds spent loading resources
0.1 seconds spent skipping and waiting
3.7 seconds to preload resources
0 : preload model count
------- Initializing renderSystem parm states --------
Start time of bink video video\Boot_Sequence.bik in ms: 23779
LOAD VIDEO
0.7 seconds to start load screen video
0.0 seconds to init the hdc
0.0 seconds to prep vts
0.0 seconds to figure out container
0.0 seconds to read 12612k table header
Resources skipped by layer tests: 0
0.0 seconds to determine and prepare 26476 resources need loaded
0.0 seconds was durango PLM Events
0.2 seconds to allocate and defer load 34704 resources
Load 26476 resources using 34704 of 76928 total resource files, 0 streamed
0.0 seconds to start the BGL
async load success id -1012987315 : doom_ambience.bnk
hair: Could not get fragment uniform _fa_freqHigh while loading renderProg:hair
hairtrans: Could not get fragment uniform _fa_freqHigh while loading renderProg:hairtrans
async load success id 1182951009 : doom_dlc1_sfx.bnk
particle/hud/magicglassnoflicker: Could not get fragment uniform _fa_freqHigh while loading renderProg:particle/hud/magicglassnoflicker
particle/screen/slomosurfacedistort: Could not get vertex uniform _va_freqLow while loading renderProg:particle/screen/slomosurfacedistort
particle/screen/slomosurfacetrans: Could not get vertex uniform _va_freqLow while loading renderProg:particle/screen/slomosurfacetrans
async load success id -468562510 : doom_dlc2_sfx.bnk
async load success id 754387463 : doom_dlc3_sfx.bnk
async load success id -270827267 : doom_effects.bnk
snaplaserbeam: Could not get fragment uniform _fa_freqHigh while loading renderProg:snaplaserbeam
async load success id -832717006 : doom_footsteps.bnk
G:\steam\steamapps\common\DOOM\base\generated\decls\renderProg\snapmaplitglassskybox_triplanar.decl(8): warning : Bad term 'sortBackground' while loading renderProg:snapmaplitglassskybox_triplanar
G:\steam\steamapps\common\DOOM\base\generated\decls\renderProg\snapmaplitglassskybox_triplanar.decl(8): warning : Unknown program type: + while loading renderProg:snapmaplitglassskybox_triplanar
parse error while loading renderProg:snapmaplitglassskybox_triplanar
sobelfilter_scan: Could not get fragment uniform _fa_freqLow while loading renderProg:sobelfilter_scan
transsortglare: Could not get fragment uniform _fa_freqHigh while loading renderProg:transsortglare
async load success id -178982497 : doom_items.bnk
No address, error: 487
DOOMx64.exe @ 0x40ebad1d( ) + bytes () : GetGameSystemInterface( )
DOOMx64.exe @ 0x40e22fc1( ) + bytes () : GetGameSystemInterface( )
DOOMx64.exe @ 0x40e13b4d( ) + bytes () : GetGameSystemInterface( )
DOOMx64.exe @ 0x40e870e7( ) + bytes () : GetGameSystemInterface( )
DOOMx64.exe @ 0x40c4ab98( ) + bytes () : GetGameSystemInterface( )
DOOMx64.exe @ 0x40c36c8d( ) + bytes () : GetGameSystemInterface( )
DOOMx64.exe @ 0x40bf9381( ) + bytes () : GetGameSystemInterface( )
DOOMx64.exe @ 0x40c1ce35( ) + bytes () : GetGameSystemInterface( )
DOOMx64.exe @ 0x40c40ede( ) + bytes () : GetGameSystemInterface( )
DOOMx64.exe @ 0x40c3c9b8( ) + bytes () : GetGameSystemInterface( )
DOOMx64.exe @ 0x40c0b00f( ) + bytes () : GetGameSystemInterface( )
DOOMx64.exe @ 0x3f8cf1a9( ) + bytes () : ** UNKNOWN **( ** FUNC_PARAM_ERROR ** )
DOOMx64.exe @ 0x40e70b9b( ) + bytes () : GetGameSystemInterface( )
kernel32.dll @ 0x76f059cd( ) + bytes () : BaseThreadInitThunk( )
ntdll.dll @ 0x7713a2e1( ) + bytes () : RtlUserThreadStart( )
FATAL ERROR: Loading unverified resource. Verify files with Steam or set 'devMode_enable' to allow unverified resources: resource file G:\steam\steamapps\common\DOOM\base\gameresources.resources
Set cvar 'devMode_enable' to enable Dev Mode.
Dumped console text to C:\Users\johnny\Saved Games\id Software\DOOM\base\ErrorLog_03-30-2017__02-11-38am.txt.idRenderSystem::Shutdown()
Shutting down OpenGL subsystem***************************
FATAL ERROR: Loading unverified resource. Verify files with Steam or set 'devMode_enable' to allow unverified resources: resource file G:\steam\steamapps\common\DOOM\base\gameresources.resources
Set cvar 'devMode_enable' to enable Dev Mode.***************************
Callstack Function(desc) Line Bytes File Process Address
--------------------------- ---- ----- ---- ------- -------
GetGameSystemInterface() ... + 0x40d5ae84 DOOMx64.exe
GetGameSystemInterface() ... + 0x40326a9c DOOMx64.exe
GetGameSystemInterface() ... + 0x403348be DOOMx64.exe
GetGameSystemInterface() ... + 0x4033aca8 DOOMx64.exe
GetGameSystemInterface() ... + 0x4033b7b1 DOOMx64.exe
GetGameSystemInterface() ... + 0x40e70b4d DOOMx64.exe
BaseThreadInitThunk() ... + 0x76f059cd kernel32.dll
RtlUserThreadStart() ... + 0x7713a2e1 ntdll.dllRegister Info
---------------------------
EDI: 0x0000000000000780 ESI: 0x0000000013910620 EAX: 0x0000000000000001
EBX: 0x0000000000000000 ECX: 0x0000000002699AB0 EDX: 0x000000005AE531C0
EIP: 0x0000000140D5AE84 EBP: 0x0000000000000000 SegCs: 0x0000000000000033
EFlags: 0x0000000000010206 ESP: 0x000000002D27F650 SegSs: 0x000000000000002BException Info
---------------------------
ExpCode: 0xC0000005 (Access Violation)
ExpFlags: 0
ExpAddress: 0x0000000140D5AE84Build & Runtime Info
---------------------------
User: johnny
Version: 20161219-101605-purple-viridian
File Path: G:\steam\steamapps\common\DOOM\DOOMx64.exe
System Time: 3/30/2017 02:11:40
Build String: 20161219-101605-purple-viridian
VT File Path:
VMTR Override: generated/pagefiles
Launch Command: G:\steam\steamapps\common\DOOM\DOOMx64.exe "+com_gameMode 1"Memory Info
---------------------------
In Use: 38%
MB Physical RAM: 12248
MB Physical Free: 7534
MB Paging File: 24494
MB Paging Free: 17225
MB User Address: 8388608
MB User Free: 8385818CPU Info
---------------------------
Num Packages: 1
Num Cores: 4
Num Logical: 8
CPU ID: Generic
CPU MHz: 3410[ Szerkesztve ]
Amit most gondolsz, holnapi életedet formálja. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
-
R3laX
addikt
válasz PsycHo88 #2959 üzenetére
Más játék stabil? Proci OC, VGA OC stabil? Előfordul már melegebb időkben, hogy kevés lesz a télen még elég feszültség. Esetleg még kipróbálhatnád +r_renderAPI-t baszogatni, hátha vulkánban menne.
PL:
C:\Users\<YOURNAME>\Saved Games\id Software\DOOM\base\DOOMConfig.local
szerkeszd a sort:
r_renderAPI "1" <<<< Vulkan API ON
vagy
r_renderAPI "0" <<<<OpenGL ON
[ Szerkesztve ]
-
-
atidzsiforc
őstag
válasz PsycHo88 #2960 üzenetére
mi van az error logban?
C:\Users\johnny\Saved Games\id Software\DOOM\base\ErrorLog_03-30-2017__02-11-38am.txt
ja meg 0xC0000005 access violation, valszeg hibas a ramod, vagy vmi egyeb bibi miatt olyan memoriacimet probal a jatek maganak kiosztani, ami mar foglalt. kene az az error log.
ja meg egy memtest86-ot is futtathatsz
[ Szerkesztve ]
r_picmip 16-al a koromporkolt is letisztultabb elmenyt nyujt
-
R3laX
addikt
válasz atidzsiforc #2964 üzenetére
Jaja, vmi hardveres gebasz is lehet, mehet neki a memtest PsycHo88 , meg nyomj egy bios resetet és full alapon próbáld indítani OC nélkül is.
-
MK VII
veterán
RX460 topikban már irtam a memória gondot neki.
Biztos hardveres a gond... -
PsycHo88
senior tag
A gépemben semmit nem oc-ztam !
Amit most gondolsz, holnapi életedet formálja. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
-
s912
aktív tag
válasz PsycHo88 #2967 üzenetére
Akkor utoljára.. tiszta lappal.. SSD formázás (előtte fontos dolgokat ments át másik meghajtóra).. Windows install és kérlek tedd a C-re a játékot
szerk.: de akár megoldás is lehet, hogy ha lehetne tudni, melyik 9 fájl hiányzik és nem több gigásak (de Murphy és tuti több gigásak lesznek), akkor átküldöm
[ Szerkesztve ]
-
ughhh
senior tag
-
hitman77
senior tag
Sziasztok,
Szeretném megvenni a játékot és érdekelne, hogy milyen a multiplayer mód benne. Elég játékos játszik még vele van olyan élvezetes mint régen egy Quake 3?
-
hitman77
senior tag
válasz atidzsiforc #2975 üzenetére
Ok, köszi. Az egyjátékos módot érdemes végig vinni? 4500Ft-ot megérhet azért?
-
laceszgamer
addikt
válasz hitman77 #2976 üzenetére
Kifejezetten jó a kampány módja szerintem. Nem paráztatós, viszont jó kis oldschool hentelés.
Multi is jó nagyon, csak itt is kevés a játékos.
Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
Ragnar_
addikt
válasz hitman77 #2976 üzenetére
Ha régen doomoztál akkor szerintem mindenképp érdemes, sőt nekem néha még q3 feelingem is volt, ugyanis vannak olyan pályaszakaszok ahol kb. 2 másodpercre se ajánlatos megállni, folyamatos mozgásban+lövésben kell lenni. Van Snapmapon is néhány pálya amit érdemes végigjátszani kb. 1órás single pályák.
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
hitman77
senior tag
válasz Vadernagyúr #2980 üzenetére
Köszönöm mindenkinek. Azt hiszem akkor beszerzem.
-
zsolti1debre
tag
Mostansag probalgatom a multit. Hogyan tudok magyar jatekosokkal jaccani? A lengyelek folyton lelonek, es meg beszelni sem tudok veluk.
-
MK VII
veterán
válasz zsolti1debre #2985 üzenetére
A multi egy rakás kalap kaki... Egy perc energiát nem érdemel.
Alig van játékos és azoknak a fele is csaló, a másik fele meg M16-tal jött ki anyjából és bárhol vagy leszed egy ravaszhúzással... Persze, ha te lövöd akkor a pálya összes ammo-ja nem elég, hogy leszedd a hp-ját.[ Szerkesztve ]
-
laceszgamer
addikt
Kevés a játékos valóban, de ettől független szerintem nincs semmi baj a multijával, csak nem egy COD-ot vagy hasonlót kell benn keresni.
Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
MK VII
veterán
válasz laceszgamer #2987 üzenetére
Na igen...
Nem egy CoD.
Ez ilyen agyatlan lövölde, feszültség levezetés gyanánt. Tényleg nem kell benne többet keresni. -
MK VII
veterán
válasz zsolti1debre #2989 üzenetére
Próbálkozhatsz vele... Lehet, hogy hozzád közelebb áll a hangulata.. Számomra nem annyira.
-
Lifer092
senior tag
Arra van valakinek ötlete, hogy az mitől lehet hogy Steamen vásárolt Doom esetében egyszer csak eltűnik a mentésem? 2 hete indítottam volna el, és furcsálltam betöltés után hogy EULA elfogadását kéri... Mondom biztos valami patch stb. Utána látom hogy Campaign módnál nincs Continue csak new game...
Ez mitől lehet?! - Elég idegesítő, mert már elég jól haladtam a sztoriban, és már annyira nincs kedvem harmadjára az elejétől kezdeni... - Még nem próbáltam de az jutott eszembe hogy a Steamben lehet felhőből újra szinkronizáltatni a mentést manuálisan a játék beállításainál?
[ Szerkesztve ]
-
laceszgamer
addikt
válasz Lifer092 #2991 üzenetére
Jobb klikk Steamben a Doom-ra, Tulajdonságok, Frissitések dül, és nézd meg, hogy alul ki van-e pipálva a Steam felhő.
Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
pomorski
őstag
válasz Beretvás #2992 üzenetére
Sőt, mi több, én pár hónapja az egyik gépemet kivontam a forgalomból és eladtam. Egy új gépre feltelepítettem a steam-et, majd alá a Doom-ot. Nemcsak a mentések maradtak meg, hanem a billentyűzet-beállításaim is. Ezek szerint akkor minden náluk van tárolva, nem nálam.
-
Lifer092
senior tag
Megoldódott a dolog közben, nem csináltam semmi extrát... Csak ma újra elindítottam a Doomot és lám, ott vagyok ahol pár hete abbahagytam... Érdekes... Lehet valami kis rövidzárlat volt a szinkronizálás során akkor aztán azért nem töltötte be a mentésem... Vagy ki tudja?
De megvan és ez a lényeg.
-
cyberkind
félisten
Sziasztok!
Ha megszeretném szerezni a legnehezebb fokozaton való végigtolás acsit akkor teljesen új profilt kell indítanom amiben mindent újra meg kéne szereznem, vagy jó a régi amit kitoltam és választhatom a pályákat és minden megvan?
Paranormal Cocktivity
-
}{3@Đ$}{0ot
addikt
Hali!
Csak érdeklődésképpen kérdezem, hogy GTX 1070-em van és két render lehetőség van. (Vulkan / OpenGL)
Gondolom a Vulkan gyorsabb. De mennyi különbség van a kettő közt?
™MØИ$T€R-EИEЯGY™® || ИVIĐIA® || ᴺᴵѕѕᴀᴺ ᴳᴛЯ The Best ||
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Ukrajnai háború
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...