-
GAMEPOD.hu
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Új hozzászólás Aktív témák
-
poli27
veterán
Hát te egy ritka balfax szerelőt fogtál ki, senki nem forraszt semmit sehova, csak a kedves kolléga valszeg nem tudja felszerelni normálisan az optikai csatit... amúgy ha -8 at mért jelszintnek az optikán az teljesen tökéletes.... kb -11 -12 db jelszinttől nem működik a tévé, a net még ilyenkor elindul...
[ Szerkesztve ]
-
poli27
veterán
Én eddig ahány ZTE (wifis) felraktam mind pirosan világított akármilyen jelszintje volt,nem emléxem másra ... Amikor megkaptuk őket rá is csodálkoztam hogy pirosan világít, de hibátlanul ment a tévé mindenhol... Amúgy kipróbáltátok és nem működött vagy csak mivel pirosan világított,ki se próbáltátok? Dugd rá a tévét és menni fog sztem...
-
MrCsiT
addikt
Egy, az optikai hálózatok természetét taglaló logout cikkben azt olvastam, hogy az ONT-on - amit adnak a lakásba, és ami nem router - lévő 3 port nem lan port, és nem is használható annak.
Most akkor, hogy is van ez a gyakorlatban, tényleg nem használhatóak azok a "lan" portok mint lan portok?
Gejza1981: pl. a saját felhődben futó levelezőszerver, amit biztonságosabbnak tartasz, mint a 3. félnél futtatott egyéb szolgáltatást, hiszen, a sajátodról csak tudod majd, kinek adod ki a levelezésed, szemben a felhősökkel. (Keress rá a Synology NAS kifejezésre. )
Gézengúz: azt kérdeztem-e, hogy mikori, vagy azt, hogy úgy működik-e ma is?!
Olvasás skillen egy upgrade-et, ha kérhetek, tisztelettel..
(gondoltam, Flashget majd felel, Ő elég pengének tűnik a témában.)[ Szerkesztve ]
"Nekem a "link" egy hivatkozás legyen, ne egy ember ?!" - by Mr.CsiT
-
XZoli
aktív tag
-
addikt
Másfél hónapja lett hozzánk bekötve a digi. Mindenki mondta hogy vegyek routert, mert amit a digi ad, az nem jó semmire, és különben is csak 1 lan port használható rajta, mert minden más le van tiltva. Nem tudtam hogy másfél hónap alatt, alapjaiban változott meg az egész rendszer, elnézést.
A nyugat a szakadék szélén, de mi egy lépéssel mindig előtte járunk.
-
-
Flashget
félisten
mivel UPC-től jöttél gyakori hiba forrása, ha a routerban csak átírják a dolgokat.
Nem elég. Kell egy reset is a routernak és ha más hiba nincs ami Digit érinti, többnyire meg is javul a net.
A 72 óra onnan ketyeg, hogy bejelentetted a 1272-n vagy személyesen üfsz-en. Levelezést nem ajánlom erre a célra. Amennyiben a 72 óra letelt és nem jelentkeztek az orvoslására, kötbért emlegetheted nekik.
De általában 24 órán belül megkezdik a hiba javítását vagy meg is szüntetik.Realme GT Master Edition
-
betyarr
veterán
akinek emeltek FTTH területen 1000-re, az kötött előtte új 1 éves hűségidőt?
Ha igen, akkor milyen határidő szerepel a szerződésen a "bekötésre" vonatkozóan?bár fttb cipőben járok,de amikor én emeltettem meg a netemet (vagy 2 hete),akkor a srác azt mondta az üfsz-en,hogy az új szerződéskötéstől él az egy év az okoscsomagra,vagyis nem a régebben megkötött 2 év folytatódik a módosított nettel.
-
MasterMark
titán
Igen, ez eléggé alap, manapság már minden tudja gyakorlatilag.
De akkor sem illik crosslink kábelt rakni patch kábel helyére, még ha az automatika korrigálja is. Pláne nem keverni a patch kábelre crosslink-et toldani, mert úgy aztán rémálom lesz a troubleshooting...
Gróf...: Milyen 100-as switchről beszélsz és ezért váltottál vissza? 100-as switchen nincs 100 feletti sebesség.
Egyébként FTTB-n vagyunk, és 1000-re emeltek minket is...TeeJay: Valamelyik szabvány szerint kell legyen. Onnantól meg már mindegy hogy most A vagy B.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
-
iguana
őstag
-
DonMaster
addikt
ha az ont tárcsázbe akkor lehet még enm löttek át teljesen probáld resetelni.
utána indits egy eröforrás figyelöt és utána a dunaujvárosi speedtest-et firefox/edge/alkalmazásban
chrome-ban ne probáld.
ha ugan ugy nem megy jol akkor nézd emg az eröforásigényét és ha valami maxon pörgöt akkro az a szükkeresztmetszet.
LG V30-> Iphone 12 Pro Max
-
bb71
őstag
Nos annyi infóm lett...
Chromium alapú Coolnovo a leglassabb.
Edge és Firefox kb. egyenlő.Letöltéskor 92% proc terhelés, semmi máson nem jelenik meg extra terhelés.
Feltöltés 65-70%.Mérések eredménye: <500 letöltés, a fel 200 megvan.
Az imént a Win10 frissítette magát, Fall Creator vagy mire...
Ezek után jobb lett a letöltés 620.
****************
Csattanó: az áruház Speedtest alkalmazásával 750/200-at mérek 55%-os terheléssel!Konklúzió: kellene egy erősebb processzor? De 55%-on miért csak 750-et tud akkor ?
[ Szerkesztve ]
-
#29810560
törölt tag
"Alig nő meg az áramfogyasztás. "
Volt már szó róla, sokszor.
"- üvegkábel konverter" (hivatalosan FTTH Receiver) névleges fogyasztása 3 W alatt
"- ZTE szappanos doboz router" (hivatalosan ONT) névleges fogyasztása sem haladja meg a 10-12 W-ot (Most fejből nem tudom mennyi, de utána lehet nézni.)Szóval nem ezek miatt épül Paks 2.
A Fritz!Box pontosan nem tudom minek neked, de FTTH-nál mind analóg telefon, mind VoIP (DIGI nomadikus) telefon csatlakoztatására van lehetőség.
"- ... és kellene venni egy kitűnő routert is.."
No, azt tényleg kellene venni.
[ Szerkesztve ]
-
#29810560
törölt tag
"Azt ne mond, hogy a kisebb ZTE-be én felvehetek egy Voip accountot...?"
Az accountot a VoIP telefonban kell felvenni ami a routerbe vagy egy switch-be csatlakozik RJ45 csatlakozóba. (... vagy pl. egy VoIP szoftverben. Teszem azt a ZoIPer-ben.)
A jobb VoIP telefonok több accountot is kezelnek. Az enyém speciel 6-ot.Az RJ11 csatlakozó az analóg telefon csatlakoztatásához kell, mert van az ONT-ben egy ATA (is).
"Egyébként az a 10-20W már bántja a szemem..."
... de azért nem kell a kb. max. 20 W miatt elektromos hálózatbővítést kérned, vagy igen?
(Ezek egyébként a névleges értékek. A valós fogyasztást megmérheted magad egy fogyasztásmérővel, amire csak ezeket az eszközöket kötöd.)[ Szerkesztve ]
-
#29810560
törölt tag
"Létezik ma már olyan voip telefon, amelynek valami bázis egységét a routerbe dugja az ember..? Jól értem? Elment felettem az idő "
Létezik. ... és tényleg elment feletted az idő.
Nekem Siemens Gigaset DX800A all in one van. ... de vannak sokkal egyszerűbb és olcsóbb DECT megoldások is. (Pl. a Gigaset oldalán.)
[ Szerkesztve ]
-
#29810560
törölt tag
"Köszi az infót."
5. Az úttörő ahol tud, segít és önként szolgálja a közösséget.
"Ha mond valamit: a Neophone-nál a 00025-ös végű azonosító az enyém volt..."
Leginkább semmit, de a 25 az nagyon az elején van. ... ennyi lejön belőle.
"Árban akkor már inkább ezt választanám akkor fritzbox-6590-cable: [link] - mert ez full-all-in"
Hajrá! Most nézen, ez nem kábelmodem véletlenül?
[ Szerkesztve ]
-
Joe123
aktív tag
Magát a szolgáltatást viszont annyira fillérekért kapjuk (mutasson valaki még három helyet a világban ahol ennyiért gigás netet adnak), hogy egyáltalán nem kell foglalkozni azzal a 10-20W fogyasztással szerintem. Amennyivel olcsóbb az FTTH mint az FTTB, gyakorlatilag elengedi a Digi a plusz áram árát.
[ Szerkesztve ]
-
fujifilm1
senior tag
Sziasztok,
En épp a mult héten vettem Fritzbox 6490-t. 85EU postával a német helyi ebayrol
3 nap alatt fuggetlenitettem.Van benne egy brutál hw. 2 CPU 2 GRAM paralel 5 és 2Ghz es wifis egység. VOIP ata. stb.
[link]Aki ismeri a Fritzboxokat, soha nem akar mást. Ha kell a beépitett voip ATA akkor nem nagy választék van.
Most kértem a digit hogy bridge modrol router modra állitsák át a huaw... ONTt merthogy ebben a fritzben nincs PPPOE.
mindegy ez van.
-
TeeJay
félisten
te próbáltad már bejelenteni?
ha igen akkor mi volt a válasz?
én 2x jelentettem elsőre elismerték hogy hiba van állítólag elhárították
másodjára a routerre fogták és hogy ez nem tartozik rájuk
azóta is naponta van legalább 1-2 szakadás de néha 4-5ig ami elég durva hogy 5-6óra uptime alig van PPPoE-nha jövő héten is szarakszik megint bejelentem
Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
bb71
őstag
Bocsánat hosszú lesz, hátha nézi egy Digis...
**************************************************************************************************
Line 12: Oct 2 16:53:00 WAN Connection: WAN was restored.
Line 24: Oct 2 17:09:21 WAN Connection: No response from ISP.
Line 54: Oct 2 17:09:44 WAN Connection: WAN was restored.
Line 61: Oct 2 17:21:42 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 74: Oct 2 17:21:58 WAN Connection: WAN was restored.
Line 100: Oct 2 20:09:07 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 138: Oct 2 20:09:32 WAN Connection: WAN was restored.
Line 143: Oct 3 11:49:48 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 174: Oct 3 11:50:35 WAN Connection: WAN was restored.
Line 191: Oct 4 00:38:32 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 224: Oct 4 00:42:00 WAN Connection: WAN was restored.
Line 233: Oct 4 01:15:15 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 262: Oct 4 01:16:08 WAN Connection: WAN was restored.
Line 271: Oct 4 01:39:59 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 299: Oct 4 01:40:16 WAN Connection: WAN was restored.
Line 306: Oct 4 02:04:05 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 329: Oct 4 02:04:22 WAN Connection: WAN was restored.
Line 344: Oct 4 02:29:08 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 369: Oct 4 02:30:06 WAN Connection: WAN was restored.
Line 383: Oct 4 02:56:43 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 420: Oct 4 03:05:16 WAN Connection: WAN was restored.
Line 438: Oct 4 07:29:17 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 466: Oct 4 07:29:32 WAN Connection: WAN was restored.
Line 474: Oct 4 08:57:44 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 516: Oct 4 08:58:46 WAN Connection: WAN was restored.
Line 524: Oct 4 12:21:12 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 555: Oct 4 12:22:15 WAN Connection: WAN was restored.
Line 573: Oct 5 00:44:02 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 603: Oct 5 00:45:35 WAN Connection: WAN was restored.
Line 611: Oct 5 00:48:06 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 649: Oct 5 00:51:49 WAN Connection: WAN was restored.
Line 657: Oct 5 01:06:58 WAN Connection: No response from ISP.
Line 682: Oct 5 01:09:09 WAN Connection: WAN was restored.
Line 698: Oct 5 01:24:47 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 726: Oct 5 01:25:05 WAN Connection: WAN was restored.
Line 733: Oct 5 01:30:31 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 756: Oct 5 01:30:49 WAN Connection: WAN was restored.
Line 771: Oct 5 01:39:41 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 801: Oct 5 01:40:03 WAN Connection: WAN was restored.
Line 809: Oct 5 02:03:08 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 840: Oct 5 02:04:04 WAN Connection: WAN was restored.
Line 848: Oct 5 07:34:19 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 873: Oct 5 07:34:42 WAN Connection: WAN was restored.
Line 886: Oct 5 08:49:06 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 924: Oct 5 08:49:54 WAN Connection: WAN was restored.
Line 932: Oct 5 11:26:00 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 962: Oct 5 11:26:23 WAN Connection: WAN was restored.
Line 970: Oct 5 15:21:19 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 1006: Oct 5 15:22:21 WAN Connection: WAN was restored.
Line 1019: Oct 5 15:35:19 WAN Connection: Failed to authenticate ourselves to peer.
Line 1049: Oct 5 15:35:42 WAN Connection: WAN was restored.
Line 1059: Oct 6 08:15:28 WAN Connection: Failed to authenticate ourselves to peer.
Line 1097: Oct 6 08:16:19 WAN Connection: WAN was restored.
Line 1105: Oct 6 08:20:43 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 1135: Oct 6 08:21:04 WAN Connection: WAN was restored.
Line 1141: Oct 6 08:41:31 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 1171: Oct 6 08:41:54 WAN Connection: WAN was restored.
Line 1180: Oct 6 10:58:26 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 1218: Oct 6 10:58:47 WAN Connection: WAN was restored.
Line 1220: Oct 6 11:24:56 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 1243: Oct 6 11:25:14 WAN Connection: WAN was restored.
Line 1257: Oct 6 11:32:41 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 1287: Oct 6 11:33:05 WAN Connection: WAN was restored.
Line 1294: Oct 6 11:35:52 WAN Connection: Ethernet link down.
Line 1328: Oct 6 12:12:29 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 1415: May 5 07:05:06 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 1461: May 5 07:05:18 WAN Connection: WAN was restored.
Line 1501: Oct 6 12:46:17 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 1505: Oct 6 12:47:38 WAN Connection: Ethernet link down.
Line 1514: Oct 6 12:58:14 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 1553: Oct 6 12:59:10 WAN Connection: WAN was restored.
Line 1562: Oct 6 16:16:53 WAN Connection: Failed to authenticate ourselves to peer.
Line 1594: Oct 6 16:17:18 WAN Connection: WAN was restored.
Line 1604: Oct 6 18:26:22 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 1633: Oct 6 18:26:39 WAN Connection: WAN was restored.
Line 1640: Oct 7 08:09:22 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 1678: Oct 7 08:09:44 WAN Connection: WAN was restored.
Line 1679: Oct 7 10:06:46 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 1703: Oct 7 10:07:03 WAN Connection: WAN was restored.
Line 1716: Oct 7 10:09:01 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 1752: Oct 7 10:09:23 WAN Connection: WAN was restored.
Line 1758: Oct 7 13:54:04 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 1786: Oct 7 13:54:21 WAN Connection: WAN was restored.
Line 1794: Oct 7 18:25:11 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 1822: Oct 7 18:25:46 WAN Connection: WAN was restored.
Line 1835: Oct 8 08:46:32 WAN Connection: Failed to authenticate ourselves to peer.
Line 1873: Oct 8 08:46:54 WAN Connection: WAN was restored.
Line 1875: Oct 8 11:06:55 WAN Connection: Failed to authenticate ourselves to peer.
Line 1905: Oct 8 11:07:18 WAN Connection: WAN was restored.
Line 1913: Oct 8 14:17:40 WAN Connection: Failed to authenticate ourselves to peer.
Line 1951: Oct 8 14:18:33 WAN Connection: WAN was restored.
Line 1959: Oct 8 15:31:38 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 2003: Oct 8 15:32:41 WAN Connection: WAN was restored.
Line 2011: Oct 8 18:30:33 WAN Connection: Failed to authenticate ourselves to peer.
Line 2041: Oct 8 18:30:57 WAN Connection: WAN was restored.
Line 2101: Oct 9 09:45:58 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 2131: Oct 9 09:46:21 WAN Connection: WAN was restored.
Line 2145: Oct 9 10:12:18 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 2175: Oct 9 10:12:36 WAN Connection: WAN was restored.
Line 2190: Oct 9 18:32:38 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 2218: Oct 9 18:33:48 WAN Connection: WAN was restored.
Line 2239: Oct 10 08:25:03 WAN Connection: Failed to authenticate ourselves to peer.
Line 2271: Oct 10 08:25:25 WAN Connection: WAN was restored.
Line 2287: Oct 10 10:06:28 WAN Connection: Failed to authenticate ourselves to peer.
Line 2315: Oct 10 10:06:46 WAN Connection: WAN was restored.
Line 2330: Oct 10 10:24:51 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 2362: Oct 10 10:25:12 WAN Connection: WAN was restored.
Line 2379: Oct 10 13:02:16 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 2411: Oct 10 13:02:38 WAN Connection: WAN was restored.
Line 2425: Oct 10 13:08:34 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 2455: Oct 10 13:08:52 WAN Connection: WAN was restored.
Line 2470: Oct 10 16:28:47 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 2506: Oct 10 16:30:17 WAN Connection: WAN was restored.
Line 2522: Oct 10 18:18:54 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 2559: Oct 10 18:19:11 WAN Connection: WAN was restored.
Line 2572: Oct 11 08:26:25 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 2596: Oct 11 08:26:43 WAN Connection: WAN was restored.
Line 2618: Oct 11 10:11:19 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 2648: Oct 11 10:13:27 WAN Connection: WAN was restored.
Line 2663: Oct 11 10:15:18 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 2689: Oct 11 10:17:28 WAN Connection: WAN was restored.
Line 2709: Oct 11 16:38:48 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 2754: Oct 11 16:39:07 WAN Connection: WAN was restored.
Line 2769: Oct 11 18:37:54 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 2799: Oct 11 18:38:32 WAN Connection: WAN was restored.
Line 2813: Oct 12 08:32:16 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 2836: Oct 12 08:32:34 WAN Connection: WAN was restored.
Line 2858: Oct 12 10:27:59 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 2880: Oct 12 10:28:59 WAN Connection: WAN was restored.
Line 2908: Oct 12 11:31:36 WAN Connection: No response from ISP.
Line 2932: Oct 12 11:32:33 WAN Connection: WAN was restored.
Line 2955: Oct 12 16:12:51 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 2995: Oct 12 16:13:07 WAN Connection: WAN was restored.
Line 3011: Oct 12 18:03:37 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 3014: Oct 12 18:03:41 WAN Connection: Ethernet link down.
Line 3140: Oct 12 20:39:37 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 3168: Oct 12 20:39:53 WAN Connection: WAN was restored.
Line 3187: Oct 13 08:36:31 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 3215: Oct 13 08:36:47 WAN Connection: WAN was restored.
Line 3229: Oct 13 08:46:46 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 3259: Oct 13 08:47:04 WAN Connection: WAN was restored.
Line 3274: Oct 13 10:36:28 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 3305: Oct 13 10:37:26 WAN Connection: WAN was restored.
Line 3319: Oct 13 16:17:41 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 3349: Oct 13 16:18:04 WAN Connection: WAN was restored.
Line 3364: Oct 14 07:27:21 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 3402: Oct 14 07:27:46 WAN Connection: WAN was restored.
Line 3412: Oct 14 10:19:23 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 3441: Oct 14 10:19:39 WAN Connection: WAN was restored.
Line 3454: Oct 14 10:24:06 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 3486: Oct 14 10:24:28 WAN Connection: WAN was restored.
Line 3501: Oct 14 10:27:24 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 3525: Oct 14 10:27:42 WAN Connection: WAN was restored.
Line 3546: Oct 14 10:44:29 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 3577: Oct 14 10:45:41 WAN Connection: WAN was restored.
Line 3592: Oct 14 14:38:15 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 3630: Oct 14 14:39:02 WAN Connection: WAN was restored.
Line 3645: Oct 15 07:40:29 WAN Connection: Failed to authenticate ourselves to peer.
Line 3668: Oct 15 07:40:50 WAN Connection: WAN was restored.
Line 3690: Oct 15 10:38:16 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 3716: Oct 15 10:40:28 WAN Connection: WAN was restored.
Line 3737: Oct 15 14:34:17 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 3771: Oct 15 14:34:49 WAN Connection: WAN was restored.
Line 3786: Oct 16 02:51:39 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 3828: Oct 16 02:56:57 WAN Connection: WAN was restored.
Line 3850: Oct 16 03:15:55 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 3874: Oct 16 03:16:48 WAN Connection: WAN was restored.
Line 3895: Oct 16 03:24:01 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 3929: Oct 16 03:24:34 WAN Connection: WAN was restored.
Line 3943: Oct 16 07:35:15 WAN Connection: Failed to authenticate ourselves to peer.
Line 3975: Oct 16 07:35:37 WAN Connection: WAN was restored.
Line 3991: Oct 16 10:19:28 WAN Connection: Failed to authenticate ourselves to peer.
Line 4037: Oct 16 10:20:25 WAN Connection: WAN was restored.
Line 4047: Oct 16 10:26:22 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 4086: Oct 16 10:28:43 WAN Connection: WAN was restored.
Line 4106: Oct 16 13:30:21 WAN Connection: No response from ISP.
Line 4138: Oct 16 13:30:42 WAN Connection: WAN was restored.
Line 4154: Oct 16 16:54:15 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 4185: Oct 16 16:55:08 WAN Connection: WAN was restored.
Line 4200: Oct 16 19:55:24 WAN Connection: Fail to connect with some issues.
Line 4255: Oct 16 19:57:36 WAN Connection: WAN was restored.**************************************************************************************************
[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
Az ONT feltételezem bridge módban van, olyankor viszont az ONT nehezen szakad, max. a kliens, ami felépíti a ppoe kapcsolatot. Az ONT fizikailag akkor szakadhat, ha az optikai kábel törött, vagy az ONT-nak hardverhibája van. Mérték már nálatok az optikát? ONT csere már volt?
-
4Grider
nagyúr
Én biztosan megnézném, hogy az ftth receiverbe érkező optikát be tudom-e közvetlenül dugni az ontba, és ha igen, így tesztelnék. Ha úgy is van szakadás, akkor törött optikai kábel jön be a házba/lakásba. Ha nincs, hibás a receiver. Az első hibát látniuk kell a szerelőknek is, ha van műszerük, és mérnek vele...
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
- Újszerű - ASROCK B450 Fatal1ty Gaming K4 AMD AM4 alaplap + Windows 10/11 HOME digitális licensz
- Újszerű - ASROCK B450 Pro4 AMD AM4 dobozos alaplap
- HP Elitedesk 800 G4 DM I5-8500T 16GB 256GB SSD (1 USB sérült, de működik)
- Dell 7060 Micro I5-8500T 8GB 500 GB SSD WIFI
- DELL LATITUDE 7390 I5-8250U/8GB/256GB SSD/1920X1080