Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DonMaster

    addikt

    válasz zsolt501 #70002 üzenetére

    Uszf hivas hibabejelentes 72oranbelul jonnek . kerd hogy csereljenek eszkozt

    LG V30-> Iphone 12 Pro Max

  • BabeRick

    csendes tag

    válasz zsolt501 #70002 üzenetére

    Kedves zsolt501!
    Kedves DIGI-s eőfizetők!

    Sajna nekem és sok száz más háztartásban ugyanez a probléma Szegeden a Felsővárosi részben is. Látom azonban, hogy más városokban is küzdenek a DIGI-vel.

    Random megszakadások szinte minden nap!

    Először ugye mindíg az ügyfél a hülye - a DIGI-nél is. Meg másodszor is...
    Végül a szervizes kijött és a routeremet Bridge módra állította, ugyanazzal a hivatkozással, mint zsolt501-nél, bagyis a ZTE "nem szereti", ha a router kapcsolódik fel, jobb, ha önmaga teszi.
    - NEM jött be
    Továbbra is szakadozott, majd 2 alapos cirkusz után ragaszkodtam a cseréhez.
    Nálam utána a fenyegetőzésre lecserélték a ZTE eszközt egy FiberHome AN5506-02-F optikai eszközre.
    Először úgy tűnt, hogy megoldódik a probléma.
    DE NEM!
    Azóta is, sokat megy el, naponta néhány alkalommal a net. Persze a DIGI AN5506-02-F eszközébe nem látok bele, de minig tökéletesen látom a hálózatból az eszközt is és a routerem is, internet pedig nincs.

    TEHÁT: Nem a belső hálózat és nem is az eszköz és nem is a routerem a sz.r, hanem a DIGI szervere.

    Tegnap beszéltem K. László szervizssel a digitől, aki a hibajegy után felhívott és elmondta, hogy valóban szerveroldali problémák vannak, illetve azt is, hogy sok támadás éri a szervereket és ez is lehet ok. Esküdözött, hogy a kollégája dolgozik a problémán!

    Erre ma ismét arra jövök 12 óra munka után haza, hogy nincs Internet!

    Valaki meg tudná mondani hogyan tudnék körülnézni a DIGI-s optukai eszközben?
    A szokásos belépési azonosító/jelszó már meg volt.

    Drukkolok, hogy legyen akkora összefogás, hogy rákényszerítsük a DIGI-t a javításra, vagy kötbér (előfizetési kedvezmény) megfizetésére.

Új hozzászólás Aktív témák